Η τιμωρία ως μέσο διαπαιδαγώγησης
Απο τις παρενέργειες που έχει η τιμωρία στους μαθητές , θα πρέπει οι εκπαιδευτικόι να επιδιώκουν να βρούν άλλους τρόπους , περισσότερο κατάλληλους, για να επιβάλλουν την πειθαρχία, και όχι την τιμωρία.Αν όμως έχουν αποφασίσει να χρησιμοποιήσουν την τιμωρία ως μέσο διαπαιδαγώγησης-σε καμμία περίπτωση θετικό μέσο διαπαιδαγώγησης -οφείλουν να προσέξουν τα παρακάτω:
να την επιβάλλουν αμέσως μετά το παράπτωμα
να είναι σύντομη και αποφασιστική
να την επιβάλλουν σε κάθε μαθητή που δείχνει μία παραβατική συμπεριφορά και όχι σε ορισμένους (ναμην κάνουν δηλ εξαιρέσεις)
να μην εξαίρουν τα θετικά η τα αρνητικά στοιχεία του μαθητή
να μην υπάρχουν περιθώρια αποφυγής της τιμωρίας
να υποδεικνύουν δάφορους εναλλακτικούς τρόπους συμπεριφοράς στους τιμωρημένους μαθητές, ώστε να μην υποπίπτουν στα ίδια η άλλα παραπτώματα στο μέλλον
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 Σχόλια