Ημερίδα με Θέμα Καινοτομίες και Προσκλήσεις στην Εκπαίδευση

Σας ενημερώνουμε ότι με βάση τον προγραμματισμό δραστηριοτήτων του Σχολικού Συμβούλου 31ης Περιφέρειας Δ.Ε. Αττικής, έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο της 32ης Περιφέρειας Δ.Ε. Αττικής να πραγματοποιηθεί επιμορφωτική ημερίδα την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016, για όλους τους εκπαιδευτικούς (ΠΕ 70) των τμημάτων της Ε & Στ τάξης των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας με θέμα “ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: Αποτελεσματική χρήση Στρατηγικών & Εργαλείων για την υποστήριξη της Διδασκαλίας και της Μάθησης”. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί, σε εργάσιμη ώρα (08:15 – 14:00), στο 45ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου [Ναούσης & Αλφειού, τηλ. 210 5746313].

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις ημερίδες είναι υποχρεωτική

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ

ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ 31ΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΗΜ. ΕΚΠ. ΑΤΤΙΚΗΣ

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΘΕΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ: “ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: Αποτελεσματική χρήση Στρατηγικών & Εργαλείων για την υποστήριξη της Διδασκαλίας και της Μάθησης”

ΤΟΠΟΣ: 45ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου

[Ναούσης & Αλφειού, τηλ. 210 5746313].

Ώρα προσέλευσης 8:00 π.μ. / 8:15 – 8:30 Χαιρετισμοί.

ΩΡΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ – ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
8:30-10:00  Εκπαιδευτικοί Ε & Στ τάξης(Ολομέλεια Αμφιθέατρο)“Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα στο «Φωτόδεντρο»: Το παράδειγμα της Γεωγραφίας και του Χωρικού Γραμματισμού”

Γιάννης Κωτσάνης, Συνεργάτης ΙΤΥΕ, Ομάδα Γεωγραφίας

 

10:30-12:00  Εκπαιδευτικοί Ε τάξης(Αίθουσα Ολοήμερου, 1ος όροφος)“Αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα στην καθημερινή εκπαιδευτική

διαδικασία”

Γρηγόριος Ζερβός, Διευθυντής στο 31ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου

 

 Εκπαιδευτικοί Στ τάξης(Αμφιθέατρο)“Ψηφιακή ξενάγηση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά” και “Διαδραστική Γεωμετρία”:

Περιπτώσεις αξιοποίησης  της ψηφιακής αφήγησης στο Πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα

Δημήτριος Ράμμος, Δάσκαλος στα Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά

 

“Ιστορία Στ΄ τάξης – Διδακτική προσέγγιση ιστορικών πηγών”

Στέλλιος Κρασσάς, Σχ. Σύμβουλος 32ης Περιφέρειας Δημ. Εκπ/σης Αττικής

 

12:30-14:00  Εκπαιδευτικοί Στ τάξης(Αίθουσα Ολοήμερου, 1ος όροφος) 

“Αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία”

Γρηγόριος Ζερβός, Διευθυντής στο 31ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου

 

 Εκπαιδευτικοί Ε τάξης(Αμφιθέατρο) 

“Ψηφιακή ξενάγηση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά” και “Διαδραστική Γεωμετρία”:

Περιπτώσεις αξιοποίησης  της ψηφιακής αφήγησης στο Πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα

Δημήτριος Ράμμος, Δάσκαλος στα Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά

 

“Η εννοιολογική χαρτογράφηση ως εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης

Αναστάσιος Ασβεστάς, Σχ. Σύμβουλος 31ης Περιφέρειας Δημ. Εκπ/σης Αττικής

 

(Ολομέλεια Αμφιθέατρο)Αξιολόγηση της επιμορφωτικής συνάντησης

 ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ

  • Κρασσάς Στέλλιος, Σχ. Σύμβουλος 32ης Περιφέρειας Δημ. Εκπ/σης Αττικής

Ο Στέλλιος Κρασσάς, είναι Σχολικός Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης 32ης Περιφέρειας Αττικής, με ευθύνη σχολείων του Δήμου Περιστερίου. Διδάκτωρ Φιλοσοφίας, Φιλοσοφικής Σχολής (Τμήμα ΦΠΨ) του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Master) Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Φιλοσοφικής Σχολής (Τμήμα Φ.Π.Ψ.) του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Βασικές σπουδές στη Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία Ιωαννίνων και (μετά από κατατακτήριες) στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ. Μετεκπαιδευμένος στην Ειδική Αγωγή (Μ.Δ.Δ.Ε.). Εργάζεταιι πάνω από 29 έτη στη Δημόσια Εκπαίδευση. Από το 2003, θητεύει ως Σχολικός Σύμβουλος, ενώ θήτευσε και ως Υποδιευθυντής του 77ουΔημοτικού Σχολείου (1993 – 1997). Έχει υπηρετήσει (2/1999 ως 8/2003) στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στον Τομέα Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Γραφείο για Άτομα με Αναπηρίες και Άτομα που Κινδυνεύουν από Κοινωνικό Αποκλεισμό. Το συγγραφικό του έργο εστιάζεται στους τομείς της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ειδικής Αγωγής. Συμμετείχε σε πολλές έρευνες που αφορούν μελέτη θεμάτων της Ειδικής Αγωγής, της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Αναλυτικά το συγγραφικό έργο στη διεύθυνση:  http://users.att.sch.gr/skrassas/. Συμμετέχει, ως εισηγητής, σε πολλά συνέδρια με θέματα γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και θέματα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Έχει επίσης διδάξει σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας (στα ΠΕΚ) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Τμήμα Φ.Π.Ψ. Πανεπιστημίου Αθηνών), στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Συμβουλευτικής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε (ως ωρομίσθιος καθηγητής) και στο πρόγραμμα ΣΤΡΟΦΗ του ΚΕ.Θ.Ε.Α. Από το 2006 έως το 2010 διετέλεσε Γενικός Γραμματέας στο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων [ΠΕΣΣ], ενώ τη διετία 2010 – 2012 διετέλεσε Πρόεδρος της ΠΕΣΣ.

  • Γιάννης Κωτσάνης, Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών

Ο Γιάννης Κωτσάνης αποφοίτησε το 1983 και ολοκλήρωσε τη διδακτορική διατριβή του το 1996 στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχ. και Μηχ. Υπολογιστών του ΕΜΠ. Από το 1987 μέχρι σήμερα, είναι υπεύθυνος του Τμήματος Πληροφορικής των Εκπαιδευτηρίων Δούκα. Μεταξύ άλλων συνεργάστηκε με την εταιρία Πληροφορική Τεχνογνωσία (1993-2002) και διετέλεσε Εσωτερικός Ελεγκτής στην Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ (2007- 2010). Έχει συνεργαστεί με πανεπιστημιακά ιδρύματα σε προγράμματα προπτυχιακών – μεταπτυχιακών σπουδών και σεμινάρια κατάρτισης. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 70 άρθρα και μελέτες σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και περιοδικά (για ποικιλόμορφες ερευνητικές εργασίες) και έχει επιμεληθεί εκδόσεις βιβλίων και πρακτικών συνεδρίων. Έχει συμμετάσχει ως ερευνητής και υπεύθυνος έργων στην υποβολή και υλοποίηση πάνω από 50 ερευνητικών έργων (εθνικών και ευρωπαϊκών) καθώς και στην ανάπτυξη πάνω από 50 τίτλων λογισμικού, σχετικά με τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση. Έχει καταρτίσει παράλληλα εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.

  • Γρηγόρης Ζερβός, Διευθυντής στο 31ο Δ.Σχ. Περιστερίου

Ο Γρηγόρης Ζερβός, είναι δάσκαλος, απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Μυτιλήνης, με 20ετή υπηρεσία σε δημόσια σχολεία. Από το 2008 έως το 2015 υπηρέτησε ως υποδιευθυντής και από τον Ιούνιο του 2015 υπηρετεί ως διευθυντής στο 31ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου.

Ασχολείται με τις ΤΠΕ και με την ένταξή τους στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία τα τελευταία 15 χρόνια περίπου. Είναι δημιουργός ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων με εργαλεία συγγραφής ηλεκτρονικών μαθημάτων τα οποία βρίσκονται, μαζί με την υπόλοιπη δουλειά του, στον ιστότοπο http://eclass31.weebly.com, καθώς επίσης και δημιουργός ιστότοπου και ιστολογίου στο σχολείο που υπηρετεί.

Συμμετέχει ως εισηγητής σε σεμινάρια, ημερίδες και συνέδρια με θέματα που ανήκουν στο ευρύτερο πλαίσιο «ΤΠΕ και Εκπαίδευση».

Έχει διακριθεί παίρνοντας το βραβείο «Educators’ Choice» στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών της Microsoft το 2012 , το 2ο βραβείο στον 6ο Διαγωνισμό Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων στην κατηγορία “Προσωπικοί διαδικτυακοί τόποι εκπαιδευτικών” και με τον τίτλο «Microsoft Innovative Educator Expert 2014-2015» & «Microsoft Innovative Educator Expert 2015-2016» (MIE Expert 2014-2015 & 2015-2016).

Συμμετέχει ως ερευνητής στη διεξαγωγή της έρευνας με θέμα: “Παράγοντες που επηρεάζουν την αξιοποίηση της αντεστραμμένης διδασκαλίας στη διδασκαλία των κλασμάτων σε μαθητές της Ε΄ τάξης”.

  • Δημήτριος Ράμμος, Δάσκαλος στα Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία

Ο Δημήτριος Ράμμος αποφοίτησε το 2001 από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και είναι κάτοχος Τίτλου Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εκπάιδευση από το Τμήμα Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Ουαλίας στο Cardiff. Εργάζεται με πενταετή θητεία στα Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά του Παν/μίου Αθηνών όπου εποπτεύει την πρακτική άσκηση των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος στο μάθημα της Διδακτικής.  Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση  ενώ κατέχει την ιδιότητα “Microsoft Expert Educator”.  Επιπλέον συμμετέχει στην επιτροπή σχολικού σκακιού της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας έχοντας κάνει μελέτες σχετικά με τα οφέλη του παιχνιδιού στα παιδιά σχολικής ηλικίας.

  • Αναστάσιος Ασβεστάς, Σχ. Σύμβουλος 31ης Περιφέρειας Δημ. Εκπ/σης Αττικής

Ο Αναστάσιος Ασβεστάς  είναι Σχολικός Σύμβουλος της 31ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής. Οι βασικές του σπουδές είναι πτυχίο από τη Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία Ιωαννίνων με εξομoίωση από το Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α. και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Έχει μετεκπαίδευση στο τμήμα Ειδικής Αγωγής στο Μαράσλειο ∆ιδασκαλείο ∆ημοτικής Εκπαίδευσης στην Αθήνα, μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό από το Τμήμα Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής- Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και  είναι διδάκτωρ του Τομέα Παιδαγωγικής. Εργάζεται από το 1988 ως δάσκαλος, και ειδικότερα από το 1996 σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης της Δυτικής Αττικής και του Πειραιά, έχοντας διατελέσει και Διευθυντής του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στον Πειραιά.  Έχει εκπονήσει προγράμματα αγωγής υγείας και έχει κάνει εισηγήσεις σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια με θέματα σχετικά με την ειδική αγωγή και τη συμβουλευτική. Το συγγραφικό του έργο, είτε αυτόνομο είτε συμμετέχοντας σε συλλογικές εκδόσεις, εστιάζει στα πεδία των παιδαγωγικών, της συμβουλευτικής και της ειδικής αγωγής. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το Ε.Κ.Ε.ΠΙ.Σ. Ως επιμορφωτής ενηλίκων έχει συνεργαστεί με τη Φιλοσοφική Σχολή, το  Πάντειο Πανεπιστήμιο, την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και το Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α., το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο- Ι.Ε.Π., το Κ.Α.Ν.ΕΠ.-Γ.Σ.Ε.Ε. σε προγράμματα ως επιμορφωτής εκπαιδευτικών και ως ειδικός συμβουλευτικής σε δίκτυο σχολείων. Ακόμη παρεχει διδασκαλία στα μαθημάτα “Νέες Τάσεις στην Ειδική αγωγή” και “Μεθοδολογία και Έρευνα στην Ειδική Αγωγή” στην Κατεύθυνση της Ειδικής Αγωγής του Πρόγραμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου», του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η συνεργασία του με το ΚΕΚ/ΙΝΕΓΣΕΕ είχε ως αποτέλεσμα την επιστημονική εποπτεία και τη συγγραφή τεσσάρων επαγγελματικών περιγραμμάτων για το Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης Δομών Δια Βίου Μάθησης. Συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Kulturring του Βερολίνου στα ευρωπαϊκά προγράμματα “Media Education Across The Curicullum”,  “SpeechBubbles”, “Viducate” και ως επιμορφωτής στο Socrates Course με θέμα “Βίντεο και Επικοινωνία”. Το πρόγραμμα αγωγής στα Μ.Μ.Ε. που έχει εκπονήσει έχει παρουσιαστεί με τη μορφή εργαστηρίου σε ∆ιεθνές Συνέδριο και έχει μεταδοθεί ζωντανά από το Open Channel κατά το 3ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αγωγής στα Μ.Μ.Ε. στο Βερολίνο. Το ενδιαφέρον του στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και Επικοινωνίας εστιάζει κυρίως στην ένταξη και χρήση των Τ.Π.Ε στην παιδαγωγική διαδικασία, στη χρήση εργαλείων και πλατφόρμας web 2.0 για την εκπαίδευση των μαθητών και την επιμόρφωση ενηλίκων. Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα ως επαγγελματίας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Vocational Educational Training” του Ευρωπαϊκού Φορέα της Ειδικής Αγωγής “European Agency for Development in Special Needs Education”. Ακόμη συνεργάζεται με την Αντιπροσωπεία της Ευρώπης ως Πρεσβευτής του προγράμματος Teachers 4 Europe.

ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

Αφίσα

Πρόγραμμα

Για το εργαστήριο του κ . Ζερβού κατεβάστε εδώ κι εδώ

Για την εισήγηση του κ. Ασβεστά κατεβάστε εδώ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση