Ιστολόγιο Α' Β' Γ'

Εκπαιδευτικό ιστολόγιο

  • Θέλεις να σου αφηγηθούν την Ιστορία σου;

    Κάνε κλικ στην εικόνα και επίλεξε από κάτω αριστερά το μάθημά σου!!! Πηγή:http://www.17o.gr/

    Από το 17ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου

  • Εξερευνώντας τον κόσμο του Βυζαντίου: «Μια πόλη γεννιέται»

    Για να παίξεις το παιχνίδι«Μια πόλη γεννιέται»,κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα

    Σύστημα Ψηφιακών Διαδραστικών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης και Προβολής για τον Βυζαντινό Πολιτισμό

  • Παίξτε και ανακαλύψτε το Βυζάντιο!

    http://www.exploringbyzantium.gr/

    Σύστημα Ψηφιακών Διαδραστικών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης και Προβολής για τον Βυζαντινό Πολιτισμό

  • Fehler werden erst zu Fehlern, wenn wir nichts aus ihnen lernen: Ich habe erkannt und gelernt!  (simplify.de)
  • Balloon Decimal Patterns(Παιχνίδι με δεκαδικούς αριθμούς)

    Βρες το μοτίβο και σκάσε με την καρφίτσα τα μπαλόνια,που  ακολουθούν με τη σωστή σειρά!!!

    Πηγή: http://blogs.sch.gr/88dimath/

  • «ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ»

    ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Ιωαννίννων (ανάδοχος φορέας έργου), ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΧΑΡΗΣ (μετασχολιαστής), ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΙΚΡΟΠΟΥΛΟΣ (επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων)

    Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης παρέχει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε θελήσει, να γίνει εθελοντικά ενεργό μέλος της. Για να διαπιστώσει αν κάποιος είναι ικανός να συμμετάσχει ενεργά στην Ομάδα Διάσωσης, τον καλεί να απαντήσει σε 15 ερωτήσεις. (Πηγή: Φωτόδεντρο)

  • Παιχνίδια από το «Οικοσπόπιο Kids» και το WWF

    Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα για να παίξετε τα παιχνίδια από το wwf.gr
  • Γνωρίζεις τα δεκαδικά κλάσματα και τους δεκαδικούς αριθμούς;

    Πηγή: http://users.sch.gr/vaskitsios/katsba/dim/c/ma8-dekadikoi1.htm
  • Μπορείς να στρογγυλοποιείς τους αριθμούς;

    Βρες ποια είναι η σωστή στρογγυλοποίηση που ζητείται.

    Πηγή:http://users.sch.gr/vaskitsios/katsba/dim/d/ma8-stroggylopoihsh.htm

  • Σαν σήμερα

    1. 14/12/1900: Ο γερμανός φυσικός Μαξ Πλανκ δημοσιεύει τη μελέτη του για την κβαντική θεωρία.

  • Τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου

    Κάντε κλικ στην εικόνα,για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα http://users.uoa.gr/~nektar/history/tributes/wonders_of_the_world/ancient.htm#7
  • ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ «Για να μην τα πάρει ο ποταμός» !!!

    Κάντε κλικ στην εικόνα και θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα http://users.sch.gr/vaxtsavanis/index.html
  • «Ένα ψάρι που φοβάται τον βυθό»

    «Μια φορά κι έναν καιρό, σ’ έναν βαθύ ωκεανό ζούσε η Ρίνα η Αθερίνα που σε όλα ήτανε τσαχπίνα. Μόνο που φοβόταν τον βυθό κι όλο έμενε κλεισμένη στο μικρό της σπιτικό...».  Ένα παραμύθι για το φόβο που φωλιάζει στο μυαλό των παιδιών... Συγγραφέας: Χάρης Γαντζούδης ISBN: 978-618-5147-96-9  Συντελεστές Εικονογράφηση: Ελένη Παπανικολάου Σελιδοποίηση, σχεδιασμός εξωφύλλου: Ηρακλής Λαμπαδαρίου

    Το συγκεκριμένο βιβλίο πετάει ελεύθερα στο Διαδίκτυο από τον Αύγουστο του 2017 με άδεια Creative Commons από τις εκδόσεις Σαΐτα http://www.saitapublications.gr/

  • Επίθετα σε -ης

    Πηγή:http://users.sch.gr/vaskitsios/katsba/dim/e/glw-epi8eta-hs.htm

    Ποιος είναι ο σωστός τύπος του επιθέτου;

  • Μπες στο πλήρωμα του ευρώ…

    Επιλέξτε από τα βελάκια:"Χρονοταξιδιώτης","Κουίζ για το ευρώ","Βουτιές για λεφτά","Νομίσματα & χώρες" ή "Παζλ με χαρτονομίσματα"!!!

    Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα,για να παίξετε παιχνίδια από τον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε’ & ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε’ & ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
  • Αγγλικά Στ΄τάξης

    Πηγή: ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-anglika-st/d18/cd/Startup.html

    Εκπαιδευτικό λογισμό Αγγλικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

  • http://1dim-an-liosion.att.sch.gr/wp-content/uploads/2011/05/ramkid_100_best_games/main.swf

    Κάντε κλικ στην εικόνα,για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα του 1ου Δημοτικού ΄Ανω Λιοσίων και να παίξετε!

  • Για μεγέθυνση,παρακαλώ,κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα! (zwani.com)
  • «Μαθαίνοντας για την αντιμετώπιση του σεισμού» εκπαιδευτικό παιχνίδι

    Το παιχνίδι απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 5-8 ετών (Νηπιαγωγείο, Α', Β', Γ' δημοτικού). Αναφέρεται στην συλλογή χρήσιμων αντικειμένων και παράλληλα την αποφυγή επικίνδυνων αντικειμένων σε περίπτωση σεισμού. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές είναι η Μελέτη Περιβάλλοντος και οι Φυσικές Επιστήμες  (http://deucalion.edu.gr/)

    Διάβασε πρώτα τις οδηγίες,κάνοντας ΚΛΙΚ στο ? ερωτηματικό, επάνω αριστερά!!!

  • Το βάρος μας σε άλλα ουράνια σώματα

    Η εφαρμογή υπολογίζει ένα δοσμένο βάρος στα διάφορα ουράνια σώματα.
  • «Τετραγωνάκια» από το 10ο Δημ. Σχολείο Κορυδαλλού

    Πηγή: κ. Κοσμάς Αθανασιάδης  -   http://users.sch.gr/cosmathan/

    Κάνε κλικ σε δύο διπλανές τρύπες για να τραβήξεις γραμμή. Προσπάθησε να συμπληρώσεις περισσότερα τετραγωνάκια από τον υπολογιστή!

  • Εκπαιδευτικό λογισμικό Μαθηματικών Ε΄& Στ΄τάξης

    Κάντε κλικ στην εικόνα και επιλέξτε από επάνω την τάξη!
  • Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας

    Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας σχεδίασε το κομμάτι αυτό της ιστοσελίδας ώστε όλοι μας, μικροί και μεγάλοι, να μάθουμε διασκεδάζοντας για το σεισμό και για τα μέτρα προστασίας που μπορούμε να πάρουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από ένα σεισμό.
  • «Ταξιδεύω στην Ευρώπη»

    Πηγή:http://www.odyssey.com.cy/
  • «Ψηφιακή αλάνα» με πολλά παιχνίδια, από τη «Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος»

    «Ψηφιακή αλάνα» με πολλά παιχνίδια, από τη «Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος»

    Πηγή:http://www.cyberkid.gov.gr
    /main.html

  • » Ο στόχος»

    » Ο στόχος»

    Πατήστε εδώ για να αρχίσει το παιχνίδι!
    Πηγή;http://www.odyssey.com.cy/

  • «Η γωνιά του παιδιού»:Παιχνίδια & κουίζ για την Ε.Ε.

    Στόχος της ΕΕ είναι να κάνει τη ζωή όλων μας καλύτερη με διάφορους τρόπους, όπως προστατεύοντας την ύπαιθρο, φροντίζοντας ώστε οι τροφές που τρώμε να είναι ασφαλείς, κάνοντας τα τηλεφωνήματά μας και τα μηνύματα που στέλνουμε φθηνότερα, καταπολεμώντας την εγκληματικότητα, κ.λπ. κ.λπ!  Η ΕΕ προσπαθεί επίσης να βελτιώσει τη ζωή των παιδιών και των νέων.Πρέπει να ξέρεις τα δικαιώματά σου, τι μπορείς να περιμένεις από τον κόσμο γύρω σου και τι δεν πρέπει να ανέχεσαι!  Υπάρχουν τόσα πράγματα που μπορείς να μάθεις, και αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αρχίσεις!Καλή διασκέδαση!

    Κάντε κλικ στην εικόνα,για να μεταβείτε στον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης !!!

  • Οδηγίες προστασίας από τον Ο.Α.Σ.Π. για την ΜΕΤΑΣΕΙΣΜΙΚΗ περίοδο.

    Οδηγίες προστασίας από τον Ο.Α.Σ.Π. για την ΜΕΤΑΣΕΙΣΜΙΚΗ περίοδο.
  • Εκπαιδευτικό λογισμικό από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

    Πηγή:http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-eikastika-a-st/d15/cd/startup.swf

    Εικαστικά Α΄- Στ΄δημοτικού (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο)

  • Κάστρα, πύργοι και φρούρια της Ελλάδας !!!

    Ο Καστρολόγος (www.kastra.eu) είναι ένας δίγλωσσος δικτυακός τόπος -στα Ελληνικά και στα Αγγλικά- με αντικείμενο τα Ελληνικά Κάστρα και Φρούρια των Μεσαιωνικών και νεότερων χρόνων. Απέχει πολύ από το να περιέχει όλα τα κάστρα στην Ελλάδα, αλλά αναπτύσσεται συνεχώς με την προσθήκη νέων κάστρων και πληροφοριακού υλικού.  Μέχρι στιγμής, ο ιστότοπος περιέχει 700 κάστρα. Για κάθε κάστρο αφιερώνεται μία σελίδα με πληροφορίες και οπτικό υλικό. Υπάρχουν πολλά ακόμα κάστρα που πρέπει να προστεθούν, αλλά τα πιο σημαντικά συμπεριλαμβάνονται ήδη.

    Πηγή: Καστρολόγος (www.kastra.eu)

  • Πηγή εικόνας:http://www.mama365.gr/14128/ta-pio-omorfa-apofthegmata-ths-disney.html
  • «Σκέφτομαι και Γράφω» Στ΄τάξης

    «Σκέφτομαι και Γράφω» Στ΄τάξης

    Εκθέσεις Στ΄τάξης από το ΟΔΥΣΣΕΙΑ.
    http://www.odyssey.com.cy/

  • «Λεξηδρομίες»

    Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.Ο μαθητής καλείται να πληκτρολογήσει συγκεκριμένες προτάσεις αυξανόμενης δυσκολίας σε συγκεκριμένο χρόνο. Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες τάξεις του Δημοτικού αλλάζοντας τον βαθμό δυσκολίας από τις ρυθμίσεις. Προτείνεται βαθμός δυσκολίας 1 μέχρι 3 για την Α' τάξη, 3 μέχρι 5 για την Β' και 5 - 10 για την Γ' Τάξη.

    http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4680

  • Εισαγωγή στα κλάσματα (phet.colorado.edu)

  • «Η Επανάσταση του 1821»

    Πηγή: http://users.sch.gr/akalant/1821/main.htm

    Πηγή:http://users.sch.gr/akalant/1821/main.htm

  • Γλώσσα Ε΄& Στ΄Δημοτικού

    Γλώσσα Ε΄& Στ΄Δημοτικού

    Για να παίξετε,κάντε κλικ στην εικόνα!
    Πηγή:http://ts.sch.gr/repo/

  • «Η φάρμα είναι χάρμα» (Εικονογραφημένο βιβλίο)

    Ο Νικόλας πηγαίνει να μείνει με συγγενείς του σε ένα αγρόκτημα. Εκεί, βλέπει πώς παράγεται το φαγητό που τρώμε. Το αγρόκτημα βγάζει λαχανικά, γάλα, τυρί, γιαούρτι, σιτάρι για να φτιάξουμε ψωμί, και πολλά άλλα. Επίσης, ο Νικόλας παρακολουθεί πώς ο Φλος, ο σκύλος, μαζεύει τα πρόβατα για το κούρεμα. Το μαλλί θα χρησιμοποιηθεί για να φτιάξουμε ρούχα και χαλιά.

    Από τον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης: europa.eu/index_el.htm

  • Καλύπτομαι κάτω από το τραπέζι την ώρα του σεισμού.

    Κάντε κλικ στην εικόνα,για να δεις το βίντεο του Ο.Α.Σ.Π. με τις οδηγίες σε περίπτωση σεισμού!
  • «Ο Θαλής μόνος στο σπίτι»

    Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας σχεδίασε το κομμάτι αυτό της ιστοσελίδας ώστε όλοι μας, μικροί και μεγάλοι, να μάθουμε διασκεδάζοντας για το σεισμό και για τα μέτρα προστασίας που μπορούμε να πάρουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από ένα σεισμό.

    Ο.Α.Σ.Π.

  • «Το μυστηριώδες νησί»

     Για να παίξετε,κάντε κλικ στην εικόνα!!!

    Πηγή:http://users.sch.gr//
    cosmathan/island/island.htm

  • Kατηγορίες

  • Τα τετράπλευρα

    Πηγή: http://users.sch.gr//salnk/index.htm

    Κάντε κλικ στην εικόνα για να μελετήσετε τα τετράπλευρα από την ιστοσελίδα του κυρίου Γιάννη Σαλονικίδη !!!

  • Νοέμβριος 2016
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιούν   Δεκ »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • «Τραγουδο…χρώματα» για τους μικρούς μας επισκέπτες!

    Πηγή:http://blogs.sch.gr/mariagini2/category/

    Το αλιεύσαμε από το ιστολόγιο \"ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ\" του 7ου Δημ. Σχολείου Πάτρας

  • Τι ρούχα θα φορέσεις μετά την έκρηξη ηφαιστείου ;;;

    ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (ανάδοχος φορέας έργου), ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ (μετασχολιαστής, επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων), ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΙΚΡΟΠΟΥΛΟΣ (επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων)

    Η δραστηριότητα αναφέρεται στην επιλογή κατάλληλης ενδυμασίας σε περίπτωση έκρηξης ηφαιστείου.(Πηγή: http://photodentro.edu.gr)

  • «Οι περιπέτειες του Οδυσσέα»

    http://www.odyssey.com.cy/

    Από το \"ΟΔΥΣΣΕΙΑ\"

  • Αν κάθε μέρα φυτεύω ένα δέντρο…

    Για να παίξετε,κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα!!!

    Παιχνίδι για την αποταμίευση από τον ιστότοπο της Eurobank.

  • Σκακιστική άσκηση

  • Το ευρώ !!!

    Το ευρώ !!!

    Από τον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

  • Αρχείο

  • Kατηγορίες

  • Παιχνίδι με τις μέλισσες και τις σφήκες

    ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Δημήτρης Σόκουτης (δημιουργός), Αθανάσιος Τζαμτζής (δημιουργός), Ευαγγελία Παυλάτου (παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου), ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΟΚΟΥΤΗΣ (μετασχολιαστής), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΔΑΛΑΚΩΣΤΑ (μετασχολιαστής, επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων) Ευαγγελία Παυλάτου (συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης)

    Το μαθησιακό αντικείμενο «Παιχνίδι με τις μέλισσες και τις σφήκες» αποσκοπεί στο να διαπιστώσει ο χρήστης / μαθητής τη χρησιμότητα ενός οξέος (του ξιδιού) και μιας βάσης (της αμμωνίας) στην καθημερινή ζωή. Στο παιχνίδι ο μαθητής/χρήστης προσπαθεί να διασχίσει ένα δάσος όπου βρίσκονται κινούμενες μέλισσες και σφήκες, τις οποίες πρέπει να αποφύγει και σε περίπτωση που τον τσιμπήσουν πρέπει να επιλέξει το κατάλληλο φάρμακο (αμμωνία ή ξίδι), για να «εξουδετερώσει» τον πόνο και συνεπώς να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει σε αντίστοιχες καταστάσεις της καθημερινότητας του.

  • Παιχνίδι καρτών με τα οξέα, τις βάσεις και τα άλατα

    Το μαθησιακό αντικείμενο «Παιχνίδι καρτών με τα οξέα τις βάσεις και τα άλατα» είναι μια πολυμεσική εφαρμογή/παιχνίδι που έχει ως σκοπό να συνδέσουν οι μαθητές του Δημοτικού τις έννοιες των οξέων, των βάσεων και των αλάτων με τον κόσμο που τους περιβάλλει. Ξεκινώντας το παιχνίδι παρουσιάζονται στο χρήστη δέκα εικόνες από το φυσικό του περιβάλλον. Ο χρήστης καλείται να υποθέσει κάθε εικόνα σε ποια κατηγορία ανήκει και να αντιστοιχίσει κατάλληλα το «ΟΞΥ», τη «ΒΑΣΗ» ή το «ΑΛΑΣ» με τη σωστή εικόνα από τις ουσίες και τα υλικά που απεικονίζονται. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/1533 ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Δημήτρης Σόκουτης (δημιουργός), Αθανάσιος Τζαμτζής (δημιουργός), Ευαγγελία Παυλάτου (παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου), ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΟΚΟΥΤΗΣ (μετασχολιαστής), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ (επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΔΑΛΑΚΩΣΤΑ (μετασχολιαστής, επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων) Ευαγγελία Παυλάτου (συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης)
  • Παιχνίδι με δεκαδικούς αριθμούς

    Για να παίξεις,κάνε κλικ στην εικόνα,πάτησε START και σύρε το σωστό σύμβολο της ανισότητας.Καλή διασκέδαση!!!

    Πηγή:http://www.softschools.com/

«Ας συνεργαστούμε για να προστατευτούμε»

Συγγραφέας: ΑΡΓΥΡΗΣ ΒΕΝΙΚΟΥΔΗΣ στις 19 Νοεμβρίου 2016

Εκπαιδευτικό βίντεο με οδηγίες για προστασία από σεισμούς.

Από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας

http://civilprotection.gr/el /Youtube/Δημοσιεύτηκε στις 28 Φεβ 2013/

Αφήστε μια απάντηση