Α΄, B’ και Γ΄Τάξη Δημοτικού Σχολείου Σίφνου
Α’ Τάξη Δημοτικού Σχολείου Σίφνου
Άσκηση για τον “θετικό” και “αρνητικό” χώρο. Τα παιδιά της πρώτης δημοτικού προσπαθούν να αναγνωρίσουν την έννοια του περιβάλλοντα χώρου δημιουργώντας ένα διπλό έργο. Στο πρώτο μέρος ζωγραφίζουν μόνο το “θέμα” του έργου. Στο δεύτερο μέρος αφαιρούν το ίδιο το “θέμα” και ζωγραφίζουν μόνο τον περιβάλλοντα χώρο.
B’ Τάξη Δημοτικού Σχολείου Σίφνου
Ένας πίνακας μπορεί να είναι και ένα όνειρο; Οι μαθητές της β’ δημοτικού δημιουργούν κολάζ τεσσάρων διαστάσεων.
Γ’ Τάξη Δημοτικού Σχολείου Σίφνου
Απόδοση του χώρου μέσω της τεχνικής της επικάλυψης. Οι μαθητές της τρίτης δημοτικού δημιουργούν τεσσάρων επιπέδων κολάζ – μινιατούρες. Κάθε επίπεδο του κολάζ αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο του πραγματικού χώρου. Η έννοια του βάθους δημιουργείται κολλώντας το ένα επίπεδο πάνω στο άλλο.
Πηγή – περισσότερα: http://sholeio13.blogspot.com/2013/04/b.html
Αφήστε μια απάντηση