Η Τέχνη στο σχολείο
Μαθητικές Δημιουργίες στο μάθημα των Εικαστικών σε σχολεία της Ελλάδας

Α΄, B’ και Γ΄Τάξη Δημοτικού Σχολείου Σίφνου

Συντάκτης: Yannis Zogakis | 27 Ιουνίου 2018 στο Εικαστικά Γυμνάσιο
Α’ Τάξη Δημοτικού Σχολείου Σίφνου


Άσκηση για τον “θετικό” και “αρνητικό” χώρο. Τα παιδιά της πρώτης δημοτικού προσπαθούν να αναγνωρίσουν την έννοια του περιβάλλοντα χώρου δημιουργώντας ένα διπλό έργο. Στο πρώτο μέρος ζωγραφίζουν μόνο το “θέμα” του έργου. Στο δεύτερο μέρος αφαιρούν το ίδιο το “θέμα” και ζωγραφίζουν μόνο τον περιβάλλοντα χώρο.
 

 



B’ Τάξη Δημοτικού Σχολείου Σίφνου

Ένας πίνακας μπορεί να είναι και ένα όνειρο; Οι μαθητές της β’ δημοτικού δημιουργούν κολάζ τεσσάρων διαστάσεων.

 

Γ’ Τάξη Δημοτικού Σχολείου Σίφνου 
 
 Απόδοση του χώρου μέσω της τεχνικής της επικάλυψης. Οι μαθητές της τρίτης δημοτικού δημιουργούν τεσσάρων επιπέδων κολάζ – μινιατούρες. Κάθε επίπεδο του κολάζ αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο του πραγματικού χώρου. Η έννοια του βάθους δημιουργείται κολλώντας το ένα επίπεδο πάνω στο άλλο.

 

 

 

Πηγή – περισσότερα: http://sholeio13.blogspot.com/2013/04/b.html


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Translate
European Radio Logo
Ιούνιος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930