Η Τέχνη στο σχολείο
Μαθητικές Δημιουργίες στο μάθημα των Εικαστικών σε σχολεία της Ελλάδας

τα Εικαστικά στο Γυμνάσιο

Συντάκτης: Yannis Zogakis | 27 Απριλίου 2015 στο Χωρίς κατηγορία

μέσω του ART PROJECT: τα Εικαστικά στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο

Ο Εικαστικός μπαίνει στην τάξη και ζητά απο τους μαθητές να ζωγραφίσουν ή να κατασκευάσουν κάτι.

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι  κάθε εκφώνηση ενός εικαστικού θέματος/άσκησης είναι ένα κάλεσμα για να βρεθεί η δημιουργική λύση ενός προβλήματος.
Το εικαστικό όμως “πρόβλημα”  είναι εντελώς διαφορετικό από τα άλλα προβλήματα, τα οποία καλείται να λύσει ο μαθητής στα άλλα μαθήματα. Ενώ, ας πούμε, στο μαθηματικό πρόβλημα “ένα κι ένα πόσο κάνει” η απάντηση είναι ότι  -κάνει πάντα δύο και ποτέ κάτι άλλο, στο εικαστικό πρόβλημα η απάντηση είναι ότι -ένα κι ένα μπορεί να κάνει δύο αλλά και τέσσερα ή δέκατέσσερα.
΄Οταν, δηλαδή, τεθούν οι όροι ενός εικαστικού προβλήματος, η αναζήτηση της λύσης του βρίσκεται  πέρα από τον ορισμό του προβλήματος, πέρα απο το  δίπολο “σωστο-λάθος”.
Αυτή η διαδικασία εξασκεί το μαθητή στη δημιουργική σκέψη.
Εξασκεί το μαθητή στην κριτική σκέψη.
Ας δούμε απο κοντά τη διαδικασία:

δείτε περισσότερα στο  ART PROJECT: τα Εικαστικά στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο

 


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Translate
European Radio Logo
Απρίλιος 2015
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930