ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ – 8ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ, ΑΤΤΙΚΗΣ
Συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης από το 8º Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας, Αττικής που έλαβαν μέρος στον μαθητικό εικαστικό διαγωνισμό του Συνδέσμου για την Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων (Σ.Β.Α.Π.) και διακρίθηκαν!
Οι μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας εκφράστηκαν με πρωτότυπο τρόπο μέσω του διαγωνισμού ζωγραφικής /κατασκευής που διοργάνωσε ο «Σ.Β.Α.Π» για την Παγκόσμια Ημέρα Καθαρής Ενέργειας με θέμα: «Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας – Προστατεύουμε τον πλανήτη και το μέλλον μας».
Στόχος ήταν η ανάδειξη της σημασίας και συμβολής των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η ενεργοποίηση των παιδιών γύρω από τις έννοιες της ατομικής και συλλογικής ευθύνης και του Ενεργού Πολίτη. Με βάση τους 17 Παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα, με ιδιαίτερο εικαστικό τρόπο, να τους αναπτύξουν μέσα από τα έργα τους. Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός – Εικαστικός, για την διδασκαλία στην τάξη και την προετοιμασία των παιδιών για τον διαγωνισμό: Θεοδώρα Χανδρινού.
Οι διακριθέντες μαθητές/μαθήτριες στο Διαγωνισμό Ζωγραφικής έλαβαν τα βραβεία τους και μαζί με τις οικογένειές τους κι όσους παρεβρεθήκαμε το χαρήκαμε ιδιαίτερα. Η πολλή όμορφη εκδήλωση βράβευσης, πραγματοποιήθηκε στις 14 Μαρτίου 2025 στη Δημοτική Πινακοθήκη «Αίθουσα Αλέκος Φασιανός» στο Δημαρχείο Παπάγου Χολαργού.
Συγχαρητήρια σε όλους!!

Η μικρή Μαριάννα κέρδισε το 3º βραβείο και με την Εικαστικό Θεοδώρα Χανδρινού συζήτησαν την ημέρα της εκδήλωσης για θέματα περιβαλλοντικά με τους συμμετέχοντες από τα άλλα Σχολεία!
*** __*** _*_***
ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ – 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΥΚΗΣ
Στις 7 Ιουνίου 2017 είχαμε την τιμή και την χαρά να συμμετέχουμε πρώτη φορά στον μαθητικό διαγωνισμό του Συνδέσμου για την Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων, με τα παιδιά από το 3º Δημοτικό Σχολείο Πεύκης.
Η βράβευση των μαθητών και μαθητριών τότε έγινε σε κλίμα ενθουσιασμού και όλοι το χαρήκαμε! Το θέμα που είχαμε αναπτύξει, στο πλαίσιο της διδασκαλίας των Εικαστικών, είχε συνδεθεί με το Ευρωπαϊκό μας πρόγραμμα eTwinning. Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Θεοδώρα Χανδρινού. Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης γιόρτασαν στη συνέχεια στο Σχολείο την θετική ανταπόκριση που είχε όλη η προσπάθειά μας!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική συνεργασία!!
Θ. Χανδρινού







Αφήστε μια απάντηση