Feed
Άρθρα
Σχόλια

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ – 8ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ, ΑΤΤΙΚΗΣ

Συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης από το  8º Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας, Αττικής  που έλαβαν μέρος στον μαθητικό εικαστικό διαγωνισμό του Συνδέσμου για την Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων (Σ.Β.Α.Π.) και διακρίθηκαν!

Οι μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας εκφράστηκαν με πρωτότυπο τρόπο μέσω του διαγωνισμού ζωγραφικής /κατασκευής που διοργάνωσε ο «Σ.Β.Α.Π»  για την Παγκόσμια Ημέρα Καθαρής Ενέργειας με θέμα: «Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας – Προστατεύουμε τον πλανήτη και το μέλλον μας».

Στόχος ήταν η ανάδειξη της σημασίας και συμβολής των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η ενεργοποίηση των παιδιών γύρω από τις έννοιες της ατομικής και συλλογικής ευθύνης και του Ενεργού Πολίτη. Με βάση τους 17 Παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα, με ιδιαίτερο εικαστικό τρόπο, να τους αναπτύξουν μέσα από τα έργα τους. Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός – Εικαστικός, για την διδασκαλία στην τάξη και την προετοιμασία των παιδιών για τον διαγωνισμό: Θεοδώρα Χανδρινού.

Οι διακριθέντες μαθητές/μαθήτριες στο Διαγωνισμό Ζωγραφικής έλαβαν τα βραβεία τους και μαζί με τις οικογένειές τους κι όσους παρεβρεθήκαμε το χαρήκαμε ιδιαίτερα. Η πολλή όμορφη εκδήλωση βράβευσης, πραγματοποιήθηκε στις 14 Μαρτίου 2025 στη Δημοτική Πινακοθήκη «Αίθουσα Αλέκος Φασιανός» στο Δημαρχείο Παπάγου Χολαργού.

Είχαμε επίσης την ευκαιρία να περιηγηθούμε στη Συλλογή έργων της Πινακοθήκης και τα παιδιά να εμπνευστούν με  αυτό τον τρόπο για τις επόμενες εικαστικές δημιουργίες τους!

Συγχαρητήρια σε όλους!!

IMG 20250417 230632

Η μικρή Μαριάννα κέρδισε το 3º βραβείο και με την Εικαστικό Θεοδώρα Χανδρινού συζήτησαν την ημέρα της εκδήλωσης για θέματα περιβαλλοντικά με τους συμμετέχοντες από τα άλλα Σχολεία!

IMG 20250312 1145081.ergo 8 dhmot Sch N Ionias Attikhs MariaIoanna Mpormpila2.omadiko ergo 8 dhmot Sch N Ionias Attikhs CHandrinoy

IMG 20250417 232920IMG 20250315 214052

 

*** __*** _*_***

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ – 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΥΚΗΣ

Στις 7 Ιουνίου 2017 είχαμε την τιμή και την χαρά να συμμετέχουμε πρώτη φορά στον μαθητικό διαγωνισμό του Συνδέσμου για την Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων, με τα παιδιά από το 3º Δημοτικό Σχολείο Πεύκης.

Η βράβευση των μαθητών και μαθητριών τότε έγινε σε κλίμα  ενθουσιασμού και όλοι το χαρήκαμε! Το θέμα που είχαμε αναπτύξει, στο πλαίσιο της διδασκαλίας των Εικαστικών, είχε συνδεθεί με το Ευρωπαϊκό μας πρόγραμμα eTwinning. Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Θεοδώρα Χανδρινού. Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης γιόρτασαν στη συνέχεια στο Σχολείο την θετική ανταπόκριση που είχε όλη η προσπάθειά μας!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική συνεργασία!!

Θ.  Χανδρινού

IMG 20250418 085139 IMG 20250418 085103

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων