Φτιάχνουμε χιονοδρομικό!

Έπειτα από καταιγισμό ιδεών με θέμα το χειμώνα τα περισσότερα παιδιά αποφάσισαν να ασχοληθούμε με τα χειμερινά αθλήματα. Ξεκινήσαμε με το σκι. Αφού είδαμε σχετικά βίντεο στο youtube φτιάξαμε κι εμείς τα δικά μας χιονοδρομικά χρησιμοποιώντας την τεχνική του κολάζ.


Εντανούρ, Σαλήχ Σαφά και Γιαρέν

Ασουδέ, Ερδέμ και Αρδά

Νεχήρ, Φουρκάν, Εφέ και Αϊσενούρ

Ελίφ και Εϊμέν

Η αμυγδαλιά

Άνθισαν στο χωριουδάκι μας οι αμυγδαλιές κι έτσι σήμερα ασχοληθήκαμε με αυτές. Είδαμε την πολύ ωραία ανάρτηση της Νίνας, η οποία έχει συγκεντρώσει τα υπέροχα έργα του Van Gogh με θέμα την αμυγδαλιά και φυσικά στο τέλος φτιάξαμε κι εμείς τις δικές μας! Πρότεινα στα παιδιά δύο τεχνικές για να σχηματίσουν τα άνθη, η μία ήταν με τυπώματα από μπουκάλι και η άλλη με κολάζ από χαρτί περιτυλίγματος σοκολάτας αμυγδάλου (και οι δύο τεχνικές είναι ιδέες από το διαδίκτυο)

Φτιάχνοντας ιγκλού

Παρακολουθήσαμε το video που ανέβασαν οι μαθητές στην Έκτη για το πώς φτιάχνουν τα ιγκλού οι Εσκιμώοι και στην ερώτησή μου αν θέλουν τα παιδιά να φτιάξουμε κι εμείς δέχτηκαν με ενθουσιασμό! Αφού συζητήσαμε και προτείναμε όλοι ιδέες, καταλήξαμε να φτιάξουμε ιγκλού με τα τουβλάκια της τάξης μας, με άδεια κουτάκια από καραμέλες καθώς και να ζωγραφίσουμε ιγκλού στον υπολογιστή μας. Δυσκολευτήκαμε λίγο αλλά τα καταφέραμε…..

Οι Ρουγιά, Μπερκ, Ναζλή, Ιλκέ, Μερτ, Μπουράκ, Αϊτσά θέλησαν να φτιάξουν το ιγκλού χρησιμοποιώντας άδεια κουτάκια.
Κι ενώ ξεκίνησαν κάπως έτσι, όταν άρχισαν να βάζουν κόλλα για να κολλήσουν τα κουτάκια μεταξύ τους, άλλαξαν κάπως το σχήμα του ιγκλού… τα κουτάκια έπεφταν, τα τοποθετούσαν και πάλι….και ξανά από την αρχή…..

Έπειτα το βάψαμε άσπρο
Ρίξαμε και το “μαγικό” μας χιόνι πάνω του και γύρω του

Οι Μερτ, Μπουράκ και Αϊτσά ζωγράφισαν κι έκοψαν πιγκουίνους και η Ρουγιά με την Ιλκέ δύο Εσκιμώους. 

Στο τέλος τους τοποθετήσαμε κοντά στο ιγκλού μας κι έτοιμη η μακέτα μας!
Η Ασλή με την Ελτσίν προσπάθησαν να ζωγραφίσουν στον υπολογιστή ιγκλού. Στην αρχή χρησιμοποίησαν  τα έτοιμα σχήματα του προγράμματος (Tux paint) αλλά τελικά αποφάσισαν πως θα τους ήταν πιο εύκολο να χρησιμοποιήσουν το πινέλο.


Το τελικό αποτέλεσμα των κοριτσιών…

Θέλησαν κι ο Μερτ με τον  Μπουράκ να προσπαθήσουν στον υπολογιστή κι έτσι έφτιαξαν κι εκείνοι το δικό τους ιγκλού
Οι Μουσταφά, Γιουσούφ, Φουρκάν κι Ελίφ έφτιαξαν ιγκλού με τα τουβλάκια. Καθόλου εύκολη υπόθεση και γι’ αυτούς που δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα με το πώς θα στερεώσουν τις οροφές!



Σπουργίτια σε κλαδί δέντρου

Αυτή την κατασκευή μας την εμπνευστήκαμε από τη Μάρω  και την ανάρτησή της “κάνοντας τέχνη με τα πουλάκια του χειμώνα” κι έτσι αφού είδαμε τους όμορφους πίνακες ζωγραφικής, φτιάξαμε και τους δικούς μας….το κλαδί όπως και οι κόκκινοι καρποί των δέντρων σχεδιάστηκαν από τα παιδιά, για να φτιάξουν τα σπουργίτια χρησιμοποίησαν πατρόν. Το χιόνι το κάναμε με την τεχνική της οδοντόβουρτσας (βουτήξαμε οδοντόβουρτσες σε αραιωμένη με νερό τέμπερα και πιτσιλίσαμε πάνω στην εικόνα μας).

Ο πίνακας που τελικά “αντιγράψαμε” :

Χιονάνθρωπος με κουκουνάρι

Εκμεταλλευτήκαμε άχρηστα υλικά και τα κουκουνάρια που έχει το χωριουδάκι μας και φτιάξαμε χιονανθρώπους. Ελπίζουμε να χιονίσει για να φτιάξουμε και πραγματικούς με χιόνι!! 
Και κάπως έτσι εργαστήκαμε…

Χιονισμένη πόλη

Ευκαιρία να θυμηθούμε τα σχήματα και να δημιουργήσουμε! Αποφασίσαμε να φτιάξουμε μία χιονισμένη πόλη με την τεχνική του κολάζ. Τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες των δύο ατόμων. 



Αϊτσά & Ναζλή

Μερτ & Μπουράκ

Μουσταφά & Γιουσούφ

Ρουγιά & Ασλή
Προσθέσαμε χιόνι με δαχτυλομπογιά κι έτοιμες οι πόλεις μας…


Χειμερινές κατασκευές

Οι χειμερινές κατασκευές που ακολουθούν είναι κατασκευές που έκαναν τα περσινά παιδάκια μου. Οι ιδέες είναι από το διαδίκτυο. 

Πιγκουίνος με ρολό υγείας

Πιγκουίνος με χάρτινο πιάτο

Πολική αρκούδα με ποτήρι από φελιζόλ