Εκπαίδευση

Δημοσιευμένο στις 27 Αυγούστου 2012 Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία από Αριάνα

Περιεχόμενα

Πώς θα διδάξετε στα παιδιά τραγούδι

Η σημασία της καλλιέργειας της φωνής

Διδασκαλία κλασικού τραγουδιού με τη χρήση νέων τεχνολογιών

Για να μάθουμε να τραγουδάμε σωστά πρέπει…

Εισαγωγή φωνητικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση νέων τεχνολογιών

Το Εθνικό Πρόγραμμα SingUp της Βρετανίας

Βίντεο για φωνητική εξάσκηση

Διαβάστε συμβουλές διδασκαλίας τραγουδιού σε παιδιά


Κείμενο με τίτλο

“Πώς θα διδάξουμε στα παιδιά τραγούδι;”

αντλήθηκε από το

http://www.wikihow.com/Teach-Children-to-Sing

Εμφανίζεται επειδή δεν έχετε εγκατεστημένο στον browser το PDF plugin.
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pdf.


Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pdf στον υπολογιστή σας.

αρχή της σελίδας

Διαβάστε σχετικά με την καλλιέργεια της φωνής
και τα μαθήματα Φωνητικής στην Εκπαίδευση


Κείμενο για τη

“Σημασία της Καλλιέργειας της Φωνής”

του κου Θεμιστοκλή Μακαντάση
(σχολικός σύμβουλος μουσικής της περιφέρειας Πελοποννήσου)

Εμφανίζεται επειδή δεν έχετε εγκατεστημένο στον browser το PDF plugin.
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pdf.


Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pdf στον υπολογιστή σας.

αρχή της σελίδας

Διαβάστε σχετικά με τη διδασκαλία του
κλασικού τραγουδιού με τη χρήση υπολογιστή


Άρθρο για τη

“Βιωματική εμπειρία διδασκαλίας κλασικού τραγουδιού
με την αρωγή των Νέων Μέσων”

της κας Γεωργίας Τριανταφύλλου

Μουσικολόγου και καθηγήτριας Μονωδίας

Εμφανίζεται επειδή δεν έχετε εγκατεστημένο στον browser το PDF plugin.
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pdf.

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το άρθρο στον υπολογιστή σας

αρχή της σελίδας

Για να μάθουμε να τραγουδάμε σωστά θα πρέπει

opera singer

Να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το όργανο της φωνής. Η κατανόηση της λειτουργίας της φωνής, μας βοηθάει να κατανοήσουμε τι σημαίνει το κούρδισμα στο τραγούδι, πώς μπορεί να γίνει, και τι μπορούμε να κάνουμε όταν δεν τραγουδάμε σωστά.
Να κατανοήσουμε τις τεχνικές που κρύβονται πίσω από τους ήχους, έτσι ώστε να μπορούμε να μάθουμε να χρησιμοποιούμε το φωνητικό μας όργανο, ελέγχοντας την παραγωγή διαφορετικών ήχων.
Να γνωρίσουμε και να αναπτύξουμε τον έλεγχο σε διάφορα μουσικά θέματα όπως το ύψος, η μελωδία, ο ρυθμός, η δυναμική κλπ.
της Katja Maria Slotte (από το blog της Music In All)

αρχή της σελίδας

αρχή της σελίδας

Δείτε κάποια στοιχεία εισαγωγής της φωνητικής αγωγής
στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση των νέων τεχνολογιών


Παρουσίαση

“Νέες τεχνολογίες για την καλλιέργεια της φωνής
στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: το πρόγραμμα ΑΟΙΔΟΣ”

της κας Αναστασίας Γεωργάκη
(επίκουρη καθηγήτρια του τμήματος μουσικών σπουδών
του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)

Εμφανίζεται επειδή δεν έχετε εγκατεστημένο στον browser το PDF plugin.
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pdf.


Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την παρουσίαση στον υπολογιστή σας.

αρχή της σελίδας

Το Εθνικό Πρόγραμμα SingUp

Δείτε πληροφορίες για το εθνικό πρόγραμμα “SingUp” που εφαρμόστηκε στη Βρετανία με σκοπό την ενίσχυση του τραγουδιού και της μουσικής στο δημοτικό σχολείο, στη σελίδα του Διεθνούς εκπαιδευτικού κέντρου Μουσικής έρευνας (International Music Education Research Centre, iMerc) της Βρετανίας και στη σελίδα που έχει δημιουργηθεί γι’ αυτό το σκοπό.

αρχή της σελίδας

Στα video που ακολουθούν παρουσιάζονται
ασκήσεις για φωνητική εξάσκηση
     
       
  Άσκηση για την αναπνοή  
       
       
  Βασική άσκηση για ζέσταμα  
       
       
  Βασική άσκηση για ζέσταμα
σε μεγαλύτερη ταχύτητα
 
       
       
  Άσκηση για ζέσταμα -123 ακολουθία
do re mi, re mi fa, κλπ.
 
       
       

Επίσης

Δείτε περισσότερες ασκήσεις φωνητικής στο κανάλι SOLFEGE & 32 LESSONS στο Youtube.  
     
     
Δείτε Πρακτικές Οδηγίες για τη Διδασκαλία του Τραγουδιού στο ιστολόγιο της καθηγήτριας της μουσικής κας Δανάης Μαρίνου  

αρχή της σελίδας




Αφήστε μια απάντηση