ICT IN THE TEACHING OF ENGLISH

USING ICT IN THE TEACHING OF ENGLISH

ΜΙΚΡΟΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Τίτλος: A glimpse into different countries: Ο επεξεργαστής κειμένου ως βασικό εργαλείο παραγωγής γραπτού λόγου και συνεργατικής μάθησης.

 

English language

 

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: ΑΓΓΛΙΚΑ

TEXTBOOK: THINK TEEN 2ND GRADE (advanced), LESSON 2

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ: ΓΥΜΝΑΣΙΟ, Β’ ΤΑΞΗ(ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ)

ΗΛΙΚΙΑ : 13-14

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45 ΛΕΠΤΑ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:

Οι μαθητές να είναι σε θέση να:

-εντοπίσουν τη σωστή πληροφορία από μια πληθώρα πληροφοριών στο διαδίκτυο.

-μάθουν χρήσιμες πληροφορίες για μία άλλη χώρα.

-εργαστούν σε ομάδες για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού.

-κάνουν σύνθεση πληροφοριών και να τις παρουσιάσουν σε ένα κείμενο το οποίο θα δημοσιευτεί στο blog του σχολείου τους ως μέρος ψηφιακής αφίσας.

ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

Οι μαθητές έχουν διαβάσει τα κείμενα στα οποία δύο παιδιά από την Ιαπωνία και τη Γαλλία παρουσιάζουν χρήσιμες πληροφορίες για τη χώρα τους. Ο εκπαιδευτικός χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες των 5 ατόμων. Η κάθε ομάδα καλείται να δημιουργήσει ένα κείμενο σαν αυτά που ήδη έχουν διαβάσει για μία άλλη χώρα που θα επιλέξουν μόνοι τους. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες θα πρέπει να εστιάσουν οι ομάδες είναι: έθιμα, φαγητά, αθλήματα,τέχνη. Η διαδικασία αυτή θα γίνει στα google docs. Όταν οι μαθητές της ομάδας βρουν και καταγράψουν τις σχετικές πληροφορίες, κάνουν σύνθεση των πιο σημαντικών και δημιουργούν το κείμενο που τους ζητήθηκε. Τα κείμενα όλων των ομάδων θα χρησιμοποιηθούν σε άλλη φάση για την δημιουργία ψηφιακής αφίσας που θα δημοσιευτεί στο blog του σχολείου.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

  1. Να συντάξετε ένα σύντομο κείμενο για μια άλλη χώρα. Κάθε ομάδα επιλέγει τη χώρα της προτίμησής της και την ανακοινώνει στις υπόλοιπες ομάδες, έτσι ώστε η κάθε ομάδα να εργαστεί με βάση διαφορετική χώρα.
  2. Το κείμενο θα πρέπει να έχει τη μορφή ενός μικρού οδηγού (mini guide) και θα αποτελεί μέρος ψηφιακής αφίσας, η οποία θα δημοσιευτεί στο blog του σχολείου μας. Θα πρέπει να εστιάσετε σε 5 θεματικές ενότητες: 1) έθιμα, 2) αξιοθέατα, 3) φαγητό, 4) δημοφιλή αθλήματα, 5) τέχνη (γνωστοί καλλιτέχνες, συγγραφείς, ποιητές, μουσικοί, κ.τ.λ.).
  3. Η δημιουργία και σύνθεση του κειμένου θα πρέπει να γίνει με τη βοήθεια των googledocs, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η συνεργατική επεξεργασία των κειμένων.
  4. Η αναζήτηση στο διαδίκτυο πρέπει να είναι στοχευμένη στις παραπάνω θεματικές ενότητες. Προσέξτε ιδιαίτερα τις πηγές σας (καταλληλότητα, εγκυρότητα, αξιοπιστία). Αποφύγετε την απλή παράθεση πληροφοριών με αντιγραφή. Συνθέστε τις πληροφορίες σας και παραθέστε τις με δικά σας λόγια.
  5. Τέλος, έχετε πάντα στο μυαλό σας σε ποιο κειμενικό είδος ανήκει το κείμενο που θα παραγάγετε, για ποιον σκοπό το γράφετε και ποιοι θα είναι οι πιθανοί αναγνώστες του.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.