Οκτ 14 2008

Άρθρα του/της ΑΡΓΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ

‘Αρθρο του Ελ. Ανευλαβή για το χειρουργείο του δονητή

Κάτω από: Γενικά

Θαυμάζω τον κ. Ελ. Ανευλαβή για τις απόψεις του , τα Ελληνικά του και δεν με ενοχλεί καθόλου ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεται σε τηλεοπτικές εκπομπές. Απολαύστε μαζί μου το σημερινό του άρθρο .

‘Αρθρο του Ελ. Ανευλαβή για το χειρουργείο του δονητή

14 Οκτωβρίου 2008, 01:32

Ελευθέριος Ανευλαβής

Ντροπή σας «γιατροί». Ευτυχώς οι μάσκες κρύβουν τα απάνθρωπα πρόσωπά σας.

«Την ώρα που νεαρός υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση? αφαίρεσης πλαστικού ομοιώματος πέους, δεκάδες νοσοκόμοι και γιατροί έχουν συγκεντρωθεί μέσα στο χειρουργείο, για να παρακολουθήσουν το? θέαμα! (Ζούγκλα 13/08/08).

Το βίντεο στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας είναι αποκαλυπτικό.

«Θα μένω μακριά από κάθε αδικία θεληματική και από κάθε βλάβη: Εκτός εών πάσης αδικίης εκουσίης και φθορίης  της τε άλλης».

Αυτά ορίζει ο όρκος του Ιπποκράτη που ορκίσθηκαν και οι ασελγήσαντες επί του νεαρού αρρώστου τους, «γιατροί».

Για ασέλγεια πρόκειται. Δηλαδή, πράξη που προσβάλει την ελευθερία, την αξιοπρέπεια ή την ηθική κάποιου σχετικά με τη σεξουαλική του ζωή.

Σε αυτόν τον άνθρωπο, άρρωστό τους, ασέλγησαν οι συγκεκριμένοι «γιατροί» και «νοσηλευτές» που ακούγονται στο βίντεο να χλευάζουν και να χαζογελάνε και να σχολιάζουν το μέγεθος του αφαιρεθέντος ξένου σώματος. Και να το βιντεοσκοπούν.

Στην μεταμοντέρνα εποχή μας, του «όλα επιτρέπονται» και του άκρατου φιλοτομαρισμού, οι ανθρώπινες αξίες της αγάπης, της αλληλεγγύης, του σεβασμού της προσωπικότητας του άλλου, δοκιμάζονται. Ακόμη χειρότερα, τείνουν να εκλείψουν.

Θα έλεγε κανείς ότι διασώζονται στην άσκηση της ιατρικής και στους λειτουργούς της, τους γιατρούς.

Το βίντεο της ηλεκτρονικής «Ζούγκλας» δημιουργεί ερωτηματικά ως προς το εάν ισχύει αυτό πια (θέλω να πιστεύω ότι ισχύει για τους περισσότερους συναδέλφους μου).

Εν τούτοις, η συμμετοχή αυτών των «γιατρών»  στην διαπόμπευση της ιατρικής (διότι η ιατρική διαπομπεύεται κυρίως) και του άτυχου, να πέσει στα χέρια αυτών των ανθρωποειδών, ανθρώπου, και η διαφήμιση του περιστατικού από τους ίδιους τους ασελγείς δράστες, δημιουργεί αλγεινή εντύπωση.

Ο εκπεσμός του ανθρώπου στο επίπεδο του ανθρώπινου κτήνους (τα κτήνη, π.χ. βόδια, γελάδες, γάιδαροι, δεν λοιδορούν, δεν χαίρονται, δεν καγχάζουν, με τον πόνο ή το πάθημα του άλλου), και μάλιστα όταν αυτός συμβαίνει να είναι γιατρός, που ο Ιπποκράτης τον θεωρεί:

«Πολλών αντάξιον άλλων», προκαλεί και θλίψη και οργή και αγανάκτηση.

Ο άρρωστος, όποιος κι αν είναι: αλλοεθνής, αλλόθρησκος, ομοφυλόφιλος, πόρνη, αθίγγανος, φρικιό, ναρκομανής, ανέστιος, αλήτης, κακοποιός, για τον γιατρό είναι: Άνθρωπος (ψυχο-σωματο-νοητική οντότητα, συγκεκριμένη προσωπικότητα) πάσχων, που φοβάται και νοιώθει ανασφαλής, γιατί διακυβεύεται το πολυτιμότερο αγαθό του: η υγεία του.

Στον πάσχοντα αυτόν συνάνθρωπό του, ο γιατρός παρέχει τις ιατρικές του υπηρεσίες, κατ εξουσιοδότησίν του (του αρρώστου).

Δεν είναι «πράμα» ο άρρωστος πάνω στο οποίο ο «γιατρός», αυτός, ο που νομίζει τον εαυτό του μικρό Θεό, έχει απόλυτη εξουσία.

Αυτή η εξουσιοδότηση, αυτό το ηθικό συμβόλαιο μεταξύ γιατρού και αρρώστου, επιτρέπει στον γιατρό να βλέπει γυμνωμένο το σώμα του συνανθρώπου του.

Επιτρέπει στο γιατρό να ψηλαφά και να εξετάζει ιδιαίτερα ευαίσθητες περιοχές, που είναι φορτισμένες με το συναίσθημα της αιδούς (εξηγώ, για τους, εν λόγω, «γιατρούς», πως σημαίνει ντροπή. Προφανώς δεν γνωρίζουν την έννοια της αιδούς).

Επιτρέπει στον γιατρό να γίνεται δέκτης των μυχιοτέρων σκέψεων του αρρώστου του, λαμβάνοντας το ιστορικό του.

Αυτή η διαδικασία, η ιατρική εξέταση, απαιτεί και προϋποθέτει: ευαισθησία, κατανόηση και προπάντων ΑΝΘΡΩΠΙΑ.

Έχασαν την ανθρωπιά τους, αυτοί οι «γιατροί», μεταχειριζόμενοι έτσι τον άρρωστό τους. Χαζογελώντας με το πάθημα του συνανθρώπου μας,  διέρρηξαν την προσωπική σχέση γιατρού-αρρώστου.

Ανάξια ενήργησαν και αυστηρή θα πρέπει να είναι η τιμωρία τους.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ,

ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ-ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

ΑΜΙΣΘΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Α. ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΓΕΝ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ, Ν. ΙΩΝΙΑΣ

Τηλ. 210 2775487, 210 2776612 (εσ. 637),

 

FAX :210 6898025, 210 2775487

e-mail: impious@otenet.gr

http://www.anevlavis.gr/

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια




Σχόλια (RSS)

Αφήστε μια απάντηση