Αρετή Καπτάν

ΠΕ19, 1ο ΓΕ.Λ. Συκεών Θεσσαλονίκης

3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch (2016-17)

Ιαν 201725

«Ελληνική Μυθολογία – Scratchάροντας με ένα μύθο»

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική scratchδιαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές. Απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού) και Ειδικών σχολείων.

Ο φετινός διαγωνισμός για το σχολικό έτος 2016-17 έχει γενικό τίτλο: «Ελληνική Μυθολογία – Σκρατσάροντας με ένα μύθο» και ειδική θεματική με τίτλο “Ελληνική Μυθολογία και Καζαντζάκης” στο πλαίσιο της συνεργασίας μας με το Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το 2017 έχει ανακηρυχθεί ως “Έτος Καζαντζάκη” από το Υπουργείο Πολιτισμού.

Σημαντικές ημερομηνίες:

  • 20 Ιανουαρίου 2017: 2η Ανακοίνωση, ανάρτηση αναλυτικών οδηγιών συμμετοχής στο διαγωνισμό και προδιαγραφών για τα μαθητικά έργα.
  • 17 Απριλίου 2017: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των έργων των μαθητών.
  • 31 Μαΐου 2017: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων.

Ενημέρωση, οδηγίες και ανάρτηση των έργων στην διεύθυνση: 3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Scratch

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Γενικά

Το παρόν ιστολόγιο δημιουργήθηκε ως υποστηρικτικό υλικό για τα μαθήματα πληροφορικής του Γενικού Λυκείου.

Σαν σήμερα

19/7/1826: Ο Καραϊσκάκης γίνεται στρατάρχης της Ρούμελης

Γεια σας!

Ονομάζομαι areti-eΑρετή Καπτάν και είμαι εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, κλάδου ΠΕ19 Πληροφορικής ΑΕΙ. Υπηρετώ στο 1o Γενικό Λύκειο Συκεών Θεσσαλονίκης, είμαι κάτοχος πτυχίου Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Διδακτορικού από το τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Αυτό είναι το email μου.

 



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων