Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες

Κάτω από: Μαθήματα,Μικροσενάρια | ΚΟΜΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Πέμπτη, 6 Δεκέμβριος 2018 6:15 μμ |  Με ετικέτα |

Μικροσενάριο

Ένα μικροσενάριο που αναφέρεται στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες για την Β΄τάξη Γυμνασίου.

Λίγα λόγια

Ένα μικροσενάριο στην ουσία είναι ένα διδακτικό σενάριο που περιέχει μιά σειρά οργανωμένων δραστηριοτήτων που εστιάζονται σε ένα ή περισσότερα γνωστικά αντικείμενα με τη χρήση των εργαλείων ΤΠΕ ή και συμβατικών με σκοπό την επίτευξη ενός συγκεκριμένου εκπαιδευτικού στόχου.

Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες

Τίτλος μικροσεναρίου : Αγώνες στο χιόνι και στον πάγο
Γνωστικό αντικείμενο : Χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες
Τάξη : Β΄τάξη Γυμνασίου
Διδακτικές ώρες : 1 – 2

1 ) Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας οι μαθητές αναμένεται να έχουν αποκτήσει αρχικά γενικές γνώσεις για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες. Να γνωρίζουν κάποια στοιχεία της ιστορικής διαδρομής τους , τις πιο σημαντικές διοργανώτριες πόλεις , να γνωρίζουν τα σημαντικότερα αγωνίσματα που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα των αγώνων, τις ιδιαιτερότητες των αγωνισμάτων όπως οι χώροι παιδειάς , εσωτερικοί ή εξωτερικοί χώροι τέλεσης των αγώνων όπως το γήπεδο χόκεϋ επί πάγου , τα παγοδρόμια ο στίβος κατάβασης ο βατήρας αλμάτων αλλά και τα όργανα που χρησιμοποιούν οι αθλητές όπως τα πέδιλα του σκι , τα μπαστούνια του χόκεϋ κ.α. Να γνωρίζουν κάποια στοιχεία για τους τελευταίους Χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες του 2018 στην Πιόνγκτσανγκ της Νότιας Κορέας , και κάποια στοιχεία ενός ιδιαίτερα δημοφιλούς αθλήματος όπως το Καλλιτεχνικό πατινάζ . Να εντοπίσουν Φυσικές δυνάμεις που συμμετέχουν ενεργά στα χειμερινά αγωνίσματα. Να έχουν κατανοήσει ότι οποιαδήποτε επιτυχία στον αθλητισμό και κατά συνέπεια στη ζωή τους έρχεται πάντα μέσα από μια σοβαρή , καθημερινή , συγκροτημένη και συνεχή προσπάθεια και πως ο αθλητισμός επειδή απαιτεί όλα τα προηγούμενα ενδυναμώνει το χαρακτήρα του ανθρώπου και εκτός από τη καλή φυσική του κατάσταση του προσθέτει και αξίες όπως η αλληλεγγύη, η αδελφοσύνη , ο σεβασμός , αξίες με τις οποίες θα πορευθεί στη ζωή του. Να μπορούν να εντοπίσουν και να περιγράψουν τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που έχουν τέτοιου υψηλού επιπέδου διοργανώσεις όπως οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες και πως μπορεί μία πόλη να τις αξιοποιήσει.

2 ) Συνοπτική περιγραφή

Ξεκινώντας μια νέα δομή ενός εννοιολογικού χάρτη με κέντρο τη λέξη « Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες » και ακτινωτές γραμμές που αναφέρονται σε λέξεις όπως « Ιστορία – Αγωνίσματα – Διοργανώτριες πόλεις – Όργανα που χρησιμοποιούν οι αθλητές »

Ζητάμε από τους μαθητές ( αφού χωριστούν σε ομάδες 4 – 5 ατόμων και αφού αναθέσουμε σε κάθε ομάδα να αναλάβει μία διαφορετική ενότητα από τις παραπάνω π.χ ( Αγωνίσματα ) να ανατρέξουν και να αναζητήσουν στο διαδίκτυο σχετικά στοιχεία με τα παραπάνω και να ενημερώσουν τον παραπάνω χάρτη.

Ανατρέξτε στο διαδίκτυο

Στη συνέχεια μοιράζοντας τα φύλλα εργασίας στους μαθητές και ξεκινώντας την προβολή των αντίστοιχων πολυμεσικών στοιχείων βίντεο, εικόνων  την εισαγωγή στους καθορισμένους διαδικτυακούς τόπους , την εμφάνιση κειμένων δηλαδή στοιχείων τα οποία μπορούμε να διακόψουμε , να αναπαράγουμε να υπογραμμίσουμε κατά βούληση οδηγούμε τους μαθητές στο ξεκίνημα μιας συζήτησης  την οποία επικεντρώνουμε στα σημεία εκείνα που αποτελούν τους συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους.

Χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες Β Γυμνασίου ( Φύλλα εργασίας )

3 ) Χρήση πολυμεσικών στοιχείων

Τα πολυμεσικά στοιχεία που παρουσιάζονται είναι

  • αρχεία εικόνας
  • Πίνακες

  • Κείμενα

  • Γραφήματα

  • Video

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου. TrackBack URI

Αφήστε μια απάντηση