Scratch! Αποθήκευση στοιχείων με μεταβλητές!

Σε πάρα πολλές περιπτώσεις χρειαζόμαστε ένα πρόγραμμα που να μπορεί να αποθηκεύει κάποια στοιχεία που εισάγει ο χρήστης του! Για να μπορέσει να γίνει αυτό, χρησιμοποιούνται στις περισσότερες περιπτώσεις μεταβλητές. Μια απλή υλοποίηση για να δεις πως δουλεύουν είναι το πρόγραμμα που ακολουθεί! Δες μέσα, μελέτησε τον κώδικα και προσπάθησε να το επεκτείνεις δημιουργώντας ακόμα περισσότερες μεταβλητές που αποθηκεύουν στοιχεία!


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Αφήστε μια απάντηση