Δημιουργία Κινουμένου Σχεδίου στο Scratch: Εντολές επανάληψης και επιλογής

snowman gift rabbitΣυνδέσου  στο διαδικτυακό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού scratch3. Τοποθέτησε τα αντικείμενα Snowman και Rabbit (διέγραψε τον γάτο) και επέλεξε το σκηνικό Winter. Σκοπός είναι να δημιουργήσεις προγραμματιστικά ένα animation (κινούμενο σχέδιο). Για να σε βοηθήσω, έχω ήδη τοποθετήσει τις εντολές που χρειάζονται για όλα τα αντικείμενα σε αυτό το έγγραφο. Όμως είναι σκόρπιες οπότε θα πρέπει να τις συνδυάσεις έτσι ώστε ο Χιονάνθρωπος και ο Κούνελος να πετάνε ο ένας στον άλλο το δωράκι! Στη συνέχεια, εκκίνησε τον επεξεργαστή κειμένου και σε ένα νέο έγγραφο, περιέγραψε τι κάνει το πρόγραμμα που δημιούργησες. Προσπάθησε στην περιγραφή σου να απαντήσεις στις εξής ερωτήσεις.

  1. Πότε το πρόγραμμα αποφασίζει να ξεκινήσει την κίνηση του Χιονανθρώπου και του
    Κούνελου;
  2. Ποια εντολή καθορίζει αυτήν την απόφαση;
  3. Αυτός ο έλεγχος πρέπει να γίνεται μια φορά μόλις πατήσω το πράσινο σημαιάκι ή συνέχεια, καθ όλη την λειτουργία του προγράμματος;
  4. Ποια είναι η εντολή που χρησιμοποιώ για να γίνεται ο έλεγχος συνέχεια;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *