Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε για να βοηθήσει στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων του εσπερινού ΕΠΑΛ Ευόσμου, ενός επαγγελματικού λυκείου του οποίου οι μαθητές και οι μαθήτριες είναι εργαζόμενοι και σε ένα μεγάλο ποσοστό ενήλικες.
H Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργανώνει υπό την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. τον 18ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» του περιοδικού «Ο μικρός Ευκλείδης» για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 5 Απριλίου 2024, ημέρα Παρασκευή, για τους μαθητές της Ε' και ΣΤ' τάξης κατά
Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε την Τρίτη το απόγευμα (26.03.2024) το εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο (Webinar) που οργάνωσαν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης κλ. ΠΕ01 Δρ. Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος, Δρ. Nικόλαος Παύλου, Δρ. Νικόλαος Ματθαίου και Όλγα Γκούμα, Μ.sc., για τους θεολόγους εκπαιδευτικούς των περιοχών ευθύνης τους (Στερεά Ελλάδα/Ανατ. Αττική – Θεσσαλία – Δυτ.
Στα πλαίσια των διαδικτυακών εκδηλώσεων για την σύνδεση της εκπαίδευσης και των χώρων εργασίας, που οργανώνονται από το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου & Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής, τον Σύνδεσμο Αποφοίτων Ευαγγελικής Σχολής και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού
Μαθητές του 5ΟΥ Γενικού Λυκείου Ιωαννίνων στην Κωνσταντινούπολη στο πλαίσιο του διαπιστευμένου σχεδίου ERASMUS 2023-1-EL01-KA121-SCH-000134159 Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η κινητικότητα δέκα μαθητών του 5ου Γενικού Λυκείου Ιωαννίνων με τη συνοδεία εκπαιδευτικών του σχολείου στην Κωνσταντινούπολη στο πλαίσιο του διαπιστευμένου σχεδίου Erasmus 2023-1-EL01-KA121-SCH-000134159. Η κινητικότητα υλοποιήθηκε τηρώντας τους κανόνες του green
Το μεσημέρι της 21-03-2024 οι μαθητές του 8ου Γυμνασίου Αχαρνών πραγματοποίησαν με την βοήθεια των μαθητών του 6ου Γυμνασίου Καλαμάτας ένα από τα 10 πιο ιστορικά πειράματα της Φυσικής στον λόφο της Πνύκας. Μαθητές της Γ τάξης του 8ου Γυμνασίου Αχαρνών βρέθηκαν στον λόφο ως συνέχεια της δράσης ” Ξεναγοί
Δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα του φεστιβάλ οι εργασίες των μαθητών του 4ου Πανελλήνιου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ . Η υψηλή ποιότητα των εργασιών, η ευρεία συμμετοχή και ο ενθουσιασμός των ομάδων που συμμετείχαν ξεπέρασαν σημαντικά τις προσδοκίες των διοργανωτών. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν ως μέντορες αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης, εμπλουτίζοντας τους μαθητές