Αναλυτικό Πρόγραμμα
Ημ/νία | e-ΑΡΜΑ | Θεματική ενότητα | Γενικοί Στόχοι | Δραστηριότητες | Αξιολόγηση | Πόροι | ||
10/1/2011-11/1/20112 ώρες | 1η Φάση | Εισαγωγική Ενότητα | Παρουσίαση των προς μελέτη θεμάτων και ερμηνεία των δεδομένων, ανίχνευση του προσωπικού ρυθμού μάθησης κάθε εκπαιδευόμενου)ανίχνευση της πρότερης γνώσης σχετικά με το αντικείμενο του σεμιναρίου
Παρουσίαση στόχων και προσδοκώμενων αποτελεσμάτων Διαμόρφωση θετικής στάσης για το πρόγραμμα και το θέμα του Διαμόρφωση θετικού κλίματος ανάμεσα στους εκπαιδευόμενους και μεταξύ εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων Ενημέρωση και κατανόηση της ανάγκης και της χρησιμότητας τήρησης του χρονοδιαγράμματος Να αναγνωρίσουν την αξία της επικοινωνίας και της συνεργασίας |
Δημοσιεύσεις στο βασικό blog: 1η)Καλωσόρισμα
Μενού: Παρουσίαση του Προγράμματος Παρουσίαση της στοχοθεσίας του προγράμματος (σκοπός, προσδοκώμενα αποτελέσματα) 2η) Ανακοίνωση online meeting Γνωριμία εκπαιδευτών/ εκπαιδευομένων μέσω on-line επικοινωνίας, ενημέρωση για τη ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευόμενων (χρήση blog για ενημέρωση, σταδιακή ανάρτηση υλικού , ασκήσεων και δραστηριοτήτων, ομάδες εργασίας ) |
BlogΕργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum, Saba centra)
Άρθρα σε ηλεκτρονική μορφή Ηλεκτρονικά Εγχειρίδια χρήσης Εκπαιδευτικά Βίντεο με περιεχόμενο την περιγραφή του προγράμματος και τον τρόπο διεξαγωγής του. (xtranormal) |
|||
11/1/2011- 13/1/20123 ώρες | Ενότητα 1Το Ιστολόγιο (WEBLOG) | Σε επίπεδο γνώσεωνΝα αναγνωρίζουν τι είναι το blog – ιστολόγιο
Να συσχετίζουν το blog – ιστολόγιο με την εκπαιδευτική διαδικασία Να διακρίνουν και να συγκρίνουν διαφορετικούς τύπους χρήσης ιστολογίων Να αναγνωρίζουν τα blog που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία Σε επίπεδο ικανοτήτων Να βρίσκουν, να ελέγχουν και να επιδεικνύουν Blogs που τους αρέσουν Σε επίπεδο στάσεων Να εκτιμήσουν την αξία των ΤΠΕ και ειδικότερα των δυνατοτήτων που προσφέρει το blog και να το υιοθετήσουν ως μέσο στην εκπαιδευτική διαδικασία |
Αναρτήσεις στο βασικό blog:3η): Τι είναι το Ιστολόγιο (blog) Ποιοι (μπορούν να) το χρησιμοποιούν 4η) Χρήσεις του blog στην εκπαιδευτική διαδικασία 5η)Καλές πρακτικές blog |
Όλες οι δημοσιεύσεις της ενότητας:Blog sch.gr
Άρθρα σε ηλεκτρονική μορφή Ηλεκτρονικά Εγχειρίδια χρήσης (e-book) Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum) οι υπόλοιπες επιπλέον: 3η) Εκπαιδευτικά βίντεο με περιεχόμενο τι είναι το ιστολόγιο, τι μπορεί να περιλαμβάνει, παραδείγματα καλών πρακτικών 4η)Comic (PIXTON) σχετικό με χρήσεις του blog στην εκπαιδευτική διαδικασία 5η) Εκπαιδευτικό βίντεο με περιεχόμενο στοιχεία και χαρακτηριστικά που αποτελούν αρχές για blogs που θεωρούνται καλές πρακτικές Σύνδεσμοι |
||||
14/1/20121 ώρα | Ενότητα 2Blog: Εγγραφή , δημιουργία | Σε επίπεδο γνώσεωνΝα αναγνωρίζουν τον παροχέα δημιουργίας blog
Να αναγνωρίζουν και να κατατάσσουν τα βήματα εγγραφής, σε παροχέα δημιουργίας blog και σύνδεσης και αποσύνδεσης Σε επίπεδο ικανοτήτων Να δημιουργούν ένα Blog να εφαρμόζουν τη διαδικασία εγγραφής, σύνδεσης και αποσύνδεσης Σε επίπεδο στάσεων Να διαμορφώσουν κριτική άποψη σχετικά με ζητήματα παραδοσιακών τεχνικών διδασκαλίας να υιοθετήσουν θετική στάση απέναντι στη χρήση ΤΠΕ και ειδικότερα του το blog ως εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία. |
Ανάρτηση στο βασικό blog: 6η) και 7η) Εγγραφή και δημιουργία ιστολογίου Άρθρο με περιεχόμενο οδηγίες για την εγγραφή και δημιουργία ιστολογίου |
Όλες οι δημοσιεύσεις της ενότητας:Blog sch.gr
Άρθρα σε ηλεκτρονική μορφή Ηλεκτρονικά Εγχειρίδια χρήσης (e-book) Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum) οι υπόλοιπες επιπλέον: 6η) και 7η) 2 εκπαιδευτικά βίντεο με περιεχόμενο τα βήματα εγγραφής δημιουργίας ιστολογίου Πηγές από το Διαδίκτυο (σχετικά βίντεο ) |
||||
15/1/2010-17/1/20104 ώρες | Ενότητα 3Blog: Βασικές ρυθμίσεις | Σε επίπεδο γνώσεωνΝα αναγνωρίζουν ποιες θεωρούμε σαν βασικές ρυθμίσεις σε ένα blog
να επιλέγουν τις βασικές ρυθμίσεις (π.χ. κατάλληλο θέμα και διάταξη) ώστε στο blog να ανταποκρίνεται στο θέμα ή την εκπαιδευτική διαδικασία που θα το χρησιμοποιήσουν και να αποθηκεύουν τις επιλογές τους Σε επίπεδο ικανοτήτων Να μετατρέπουν το θέμα και τη διάταξη, να ελέγχουν και να διορθώνουν τυχούσες λάθος επιλογές Να εφαρμόζουν τις βασικές ρυθμίσεις σε ένα blog Σε επίπεδο στάσεων ενθαρρύνονται στο να είναι δημιουργικοί |
Αναρτήσεις στο βασικό blog:8η) Μορφοποίηση προφίλ (κείμενο, ηλεκτρονικό εγχειρίδιο, βίντεο)
9) Γενικές ρυθμίσεις: Ζώνη ώρας, διαμόρφωση επικεφαλίδας και ημερομηνίας 10η) Διαχείριση, επεξεργασία και έγκριση των σχολίων 12η)Επιλογή θέματος εμφάνισης 13η)Διάταξη 14η) Κατηγορίες-Ετικέτες |
Όλες οι δημοσιεύσεις της ενότητας:Blog sch.gr
κείμενο, ηλεκτρονικό εγχειρίδιο, εικόνες παραδειγμάτων Άρθρα σε ηλεκτρονική μορφή Ηλεκτρονικά Εγχειρίδια χρήσης (e-book) Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum) οι υπόλοιπες επιπλέον: 8η) Εκπαιδευτικά βίντεο με περιεχόμενο τις βασικές ρυθμίσεις ιστολογίου Σύνδεσμοι σε ηλεκτρονικά εγχειρίδια και links 9η) ) Εκπαιδευτικό βίντεο με περιεχόμενο τον τρόπο που γίνονται οι Γενικές ρυθμίσεις και link σε ηλεκτρονικό εγχειρίδιο 10η) ) links σε 4 βίντεο και σε ηλεκτρονικό εγχειρίδιο 11η) ) Εκπαιδευτικό βίντεο με περιεχόμενο τον τρόπο επεξεργασίας κεφαλίδων 13η) κείμενο, ηλεκτρονικό εγχειρίδιο, εικόνες παραδειγμάτων 14η) 2 comic (ComicLab) και 2 βίντεο με περιεχόμενο σχετικό με τη χρήση Κατηγοριών-Ετικετών |
||||
18/1/2010-20/2/20104 ώρες | Ενότητα 4Blog:
|
Σε επίπεδο γνώσεωννα ορίζουν τι είναι ανάρτηση
Να περιγράφουν τον τρόπο τον τρόπο που γίνεται μια ανάρτηση Να επιλέγουν και να συσχετίζουν πολυμεσικό υλικό με την ανάρτησή τους Να αναγνωρίζουν την λειτουργία των blog “σχόλια” Να περιγράφουν τους κανόνες Netiquette Σε επίπεδο ικανοτήτων χρησιμοποιούν την λειτουργία των blog “σχόλια” και να τα διαχειρίζονται να εφαρμόζουν τους κανόνες Netiquette Σε επίπεδο στάσεων Να χρησιμοποιούν τα πολυμέσα υποστηρικτικά στην εκπαιδευτική διαδικασία -μέσω και του blog- να εφαρμόζουν τους κανόνες Netiquette στις αναρτήσεις τους και στην δημοσίευση σχολίων να αποδέχονται, να υιοθετούν και να εφαρμόζουν τους κανόνες Netiquette και να παροτρύνουν τους μαθητές τους να κάνουν το ίδιο Ενθαρρύνονται να συντάσσουν «σχόλια» και να υποστηρίζουν την άποψή που εκφέρουν λαμβάνοντας υπόψη τους «Κανόνες καλής συμπεριφοράς» στο Διαδίκτυο (Netiquette) όταν συντάσσουν «σχόλια» να υποστηρίζουν την άποψη που εκφέρουν και να αποδέχονται ή απορρίπτουν απόψεις των άλλων λαμβάνοντας υπόψη τους «Κανόνες καλής συμπεριφοράς» στο Διαδίκτυο (Netiquette) |
Δημοσιεύσεις στο βασικό blog:15η)Δημοσίευση σε ιστολόγιο, άμεση δημοσίευση, προγραμματισμός δημοσίευσης σε μεταγενέστερη ημερομηνία
16η) Πώς γράφουμε σχόλια, 17η) και 18η) «Κανόνες καλής συμπεριφοράς» στα blog 19η)Μορφοποίησης δημοσίευσης ,εισαγωγή συνδέσμων, εισαγωγή εγγράφων pdf 20η) Προσθήκη εικόνων σε δημοσίευση 21η) Εισάγοντας βίντεο από υπολογιστή 22η)Εισαγωγή βίντεο από youtube 23η)Σχόλια από εκπαιδευτές – εκπαιδευομένους |
Όλες οι δημοσιεύσεις της ενότητας:Blog sch.gr
κείμενο, ηλεκτρονικό εγχειρίδιο, εικόνες παραδειγμάτων Άρθρα σε ηλεκτρονική μορφή Ηλεκτρονικά Εγχειρίδια χρήσης (e-book) Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum) οι υπόλοιπες επιπλέον: 15η) Εκπαιδευτικά Βίντεο με περιεχόμενο τον τρόπο δημοσίευσης σε ιστολόγιο, courselab 16η) Εκπαιδευτικό βίντεο με περιεχόμενο τον τρόπο σχολιασμού σε δημοσίευση 17η) και 18η) έγγραφο pdf: «Netiquette» με περιεχόμενο κανόνες καλής συμπεριφοράς links 19η) Εκπαιδευτικό Βίντεο με περιεχόμενο τον τρόπο μορφοποίησης ανάρτησης σε ιστολόγιο 20η): 2 Εκπαιδευτικά Βίντεο με περιεχόμενο τον τρόπο εισαγωγής εικόνας από υπολογιστή και από διαδίκτυο σε δημοσίευση 21η) Κείμενο με περιεχόμενο τον τρόπο δημοσίευσης βίντεο από τον υπολογιστή σε δημοσίευση, ηλεκτρονικό εγχειρίδιο, Comic με περιεχόμενο σχετικό με τη συγκεκριμένη δημοσίευση 22η) Εκπαιδευτικό Βίντεο με περιεχόμενο τον τρόπο εισαγωγής βίντεο από url-youtube σε δημοσίευση 23η) Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum) |
||||
21/1/2010-22/1/20103 ώρες | Ενότητα 5 Widgets | Σε επίπεδο γνώσεωνΝα κατανοήσουν τον όρο και τη χρήση των Widgets
Να αναγνωρίζουν και να επιλέγουν Widgets κατάλληλα για το blog τους Σε επίπεδο ικανοτήτων Να εισάγουν και να χρησιμοποιούν Widgets στο blog τους Σε επίπεδο στάσεων Να διερωτώνται και να εκτιμούν αν και ποια Widgets είναι κατάλληλα για το ατομικό blog τους και ποια υποστηρίζουν και προσδίδουν εκπαιδευτική αξία σε ένα blog |
Δημοσιεύσεις στο βασικό blog:24η) Παρουσίαση παραδειγμάτων μενού και μονάδων 25η) βίντεο σχετικό με την εισαγωγή μενού και μονάδων 26η)Σχόλια 1ης φάσης Συζήτηση – Συμπεράσματα |
Όλες οι δημοσιεύσεις της ενότητας:Blog sch.gr
κείμενο, ηλεκτρονικό εγχειρίδιο, εικόνες παραδειγμάτων Άρθρα σε ηλεκτρονική μορφή Ηλεκτρονικά Εγχειρίδια χρήσης (e-book) Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum) οι υπόλοιπες επιπλέον: 24η)κείμενο, εικόνες link σε ηλεκτρονικό εγχειρίδιο 25η) Εκπαιδευτικό βίντεο 3’ με περιεχόμενο τη διαδικασία εισαγωγή μενού και μονάδων 26η) Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum) Saba centra) |
||||
22/2/2010-23/2/20103 ώρες | Ενότητα 6Blog:
Προσθήκη συγγραφέων Ανάπτυξη ομαδικού ιστολογίου |
Σε επίπεδο γνώσεωνΝα αναγνωρίζουν να απαριθμούν και να επιλέγουν τα βήματα πρόσθεσης συγγραφέων σε ένα blog
Σε επίπεδο ικανοτήτων Να μπορούν να προσθέσουν συγγραφείς Σε επίπεδο στάσεων Να υιοθετήσουν θετική στάση ως προς ως προς την σημασία της δημιουργικής επικοινωνίας Να αποδεχτούν και να υιοθετήσουν θετική στάση ως προς την σημασία και την αξία που προσδίδει η συνεργατική μάθηση στην εκπαιδευτική διαδικασία Παροτρύνονται να εντάξουν το blog με πολλούς συγγραφείς σαν δημιουργικό εργαλείο στην εκπαιδευτική τους πρακτική (ή διαδικασία) Να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους να χρησιμοποιούν το blog σαν συνεργατικό εργαλείο μάθησης και επικοινωνίας να παροτρύνουν τους μαθητές τους να να αποδέχονται, να υιοθετούν και να εφαρμόζουν τους κανόνες Netiquette |
27) Ορίζοντας και προσθέτοντας μέλη στο Ιστολόγιό μας Δημοσίευση στο βασικό blog για το πώς προσθέτουμε επιπλέον συγγραφείς στο blog διαχείρισης, αλλαγή ρόλου τους | 27η) Blog sch.grκείμενο, ηλεκτρονικό εγχειρίδιο, εικόνες παραδειγμάτων
Άρθρα σε ηλεκτρονική μορφή Ηλεκτρονικά Εγχειρίδια χρήσης (e-book) Εκπαιδευτικό Βίντεο με περιεχόμενο τη διαδικασία προσθήκης, διαχείρισης, αλλαγής ρόλου συγγραφέων σε ιστολόγιο Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum, Saba centra) |
||||
24/2/20101 ώρα | 2η Φάση | Να αναγνωρίσουν την αξία της επικοινωνίας και της συνεργασίαςΔιαμόρφωση θετικού κλίματος ανάμεσα στα μέλη της ομάδας. | Ανάρτηση στο κεντρικό blog:Προσδιορισμός Ομάδων 4
Προσδιορισμός Ομάδων 2 Γνωριμία ομάδων μέσω Saba Sentra |
ΣυμμετοχικότηταΔιαδικασία Κατάκτησης Στόχων
Τελικό Προϊόν |
Blog sch.grΕργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum, Saba centra) | |||
25/2/2010-28/2/2010
6 ώρες |
Εγγραφή -Δημιουργία ομαδικού ιστολογίου | Σε επίπεδο γνώσεωνΝα αναγνωρίζουν τον παροχέα δημιουργίας blog
Να αναγνωρίζουν και να κατατάσσουν τα βήματα εγγραφής, σε παροχέα δημιουργίας blog και σύνδεσης και αποσύνδεσης Σε επίπεδο ικανοτήτων Να δημιουργούν ένα Blog να εφαρμόζουν τη διαδικασία εγγραφής, σύνδεσης και αποσύνδεσης Σε επίπεδο στάσεων Να διαμορφώσουν κριτική άποψη σχετικά με ζητήματα παραδοσιακών τεχνικών διδασκαλίας να υιοθετήσουν θετική στάση απέναντι στη χρήση ΤΠΕ και ειδικότερα του το blog ως εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σε επίπεδο γνώσεων Να αναγνωρίζουν να απαριθμούν και να επιλέγουν τα βήματα πρόσθεσης συγγραφέων σε ένα blog Σε επίπεδο ικανοτήτων Να μπορούν να προσθέσουν συγγραφείς Σε επίπεδο στάσεων Να υιοθετήσουν θετική στάση ως προς ως προς την σημασία της δημιουργικής επικοινωνίας Να αποδεχτούν και να υιοθετήσουν θετική στάση ως προς την σημασία και την αξία που προσδίδει η συνεργατική μάθηση στην εκπαιδευτική διαδικασία Παροτρύνονται να εντάξουν το blog με πολλούς συγγραφείς σαν δημιουργικό εργαλείο στην εκπαιδευτική τους πρακτική (ή διαδικασία) Να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους να χρησιμοποιούν το blog σαν συνεργατικό εργαλείο μάθησης και επικοινωνίας να παροτρύνουν τους μαθητές τους να να αποδέχονται, να υιοθετούν και να εφαρμόζουν τους κανόνες Netiquette Σε επίπεδο γνώσεων Να αναγνωρίζουν ποιες θεωρούμε σαν βασικές ρυθμίσεις σε ένα blog να επιλέγουν τις βασικές ρυθμίσεις (π.χ.το κατάλληλο θέμα και διάταξη) ώστε στο blog να ανταποκρίνεται στο θέμα ή την εκπαιδευτική διαδικασία που θα το χρησιμοποιήσουν και να αποθηκεύουν τις επιλογές τους Σε επίπεδο ικανοτήτων Να μετατρέπουν το θέμα και τη διάταξη, να ελέγχουν και να διορθώνουν τυχούσες λάθος επιλογές Να εφαρμόζουν τις βασικές ρυθμίσεις σε ένα blog Σε επίπεδο στάσεων ενθαρρύνονται στο να είναι δημιουργικοί |
Ανάρτηση στο κοινό Blοg εκφώνησης άσκησης για Εγγραφή -Δημιουργία ομαδικού ιστολογίου:Άσκηση:
Εγγραφή -Δημιουργία ομαδικού ιστολογίου:
Α΄ μέρος Β΄ μέρος: |
ΣυμμετοχικότηταΔιαδικασία Κατάκτησης Στόχων
Τελικό Προϊόν |
Blog sch.grΕργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum, Saba centra) | |||
1/3/2010-2/3/2010
3 ώρες |
Αναρτήσεις στο ομαδικό ιστολόγιο | Σε επίπεδο γνώσεωννα ορίζουν τι είναι ανάρτηση
Να περιγράφουν τον τρόπο τον τρόπο που γίνεται μια ανάρτηση Να επιλέγουν και να συσχετίζουν πολυμεσικό υλικό με την ανάρτησή τους Να αναγνωρίζουν την λειτουργία των blog “σχόλια” Να περιγράφουν τους κανόνες Netiquette Σε επίπεδο ικανοτήτων χρησιμοποιούν την λειτουργία των blog “σχόλια” Να χρησιμοποιούν τη λειτουργία «ανάρτηση» και να την επεξεργάζονται Να χρησιμοποιούν και να εισάγουν σχετικό με την ανάρτησή τους πολυμεσικό υλικό να εφαρμόζουν τους κανόνες Netiquette Σε επίπεδο στάσεων Να χρησιμοποιούν τα πολυμέσα υποστηρικτικά στην εκπαιδευτική διαδικασία -μέσω και του blog- να εφαρμόζουν τους κανόνες Netiquette στις αναρτήσεις τους και στην δημοσίευση σχολίων να αποδέχονται, να υιοθετούν και να εφαρμόζουν τους κανόνες Netiquette και να παροτρύνουν τους μαθητές τους να κάνουν το ίδιο Ενθαρρύνονται να συντάσσουν «σχόλια» και να υποστηρίζουν την άποψή που εκφέρουν λαμβάνοντας υπόψη τους «Κανόνες καλής συμπεριφοράς» στο Διαδίκτυο (Netiquette) όταν συντάσσουν «σχόλια» να υποστηρίζουν την άποψη που εκφέρουν και να αποδέχονται ή απορρίπτουν απόψεις των άλλων λαμβάνοντας υπόψη τους «Κανόνες καλής συμπεριφοράς» στο Διαδίκτυο (Netiquette) |
Ανάρτηση στο κοινό Blοg εκφώνησης άσκησης:Άσκηση: Αναρτήσεις στο ομαδικό ιστολόγιο (που δημιουργήθηκε στην άσκηση 1)
Α΄ μέρος: Β΄ μέρος: |
ΣυμμετοχικότηταΔιαδικασία Κατάκτησης Στόχων
Τελικό Προϊόν |
Blog sch.grΕργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum, Saba centra) | |||
3/3/2010-4/3/2010
3 ώρες |
Προσθήκη widgets | Σε επίπεδο γνώσεωνΝα κατανοήσουν τον όρο και τη χρήση των Widgets
Να αναγνωρίζουν και να επιλέγουν Widgets κατάλληλα για το blog τους Σε επίπεδο ικανοτήτων Να εισάγουν και να χρησιμοποιούν Widgets στο blog τους Σε επίπεδο στάσεων Να διερωτώνται και να εκτιμούν αν και ποια Widgets είναι κατάλληλα για το ατομικό blog τους και ποια υποστηρίζουν και προσδίδουν εκπαιδευτική αξία σε ένα blog |
Ανάρτηση στο κοινό Blοg εκφώνησης άσκησης για Προσθήκη widgetsΆσκηση: Προσθήκη widgets των κατωτέρω widgets στο ομαδικό ιστολόγιο που δημιουργήθηκε στην άσκηση 1) 1. Προσθήκη links σε ενδιαφέροντα-συναφή ιστολόγια 2. Προβολή σε στυλ ημερολογίου 3. Προσθήκη δυνατότητας ευρετηρίου 4. Προσθήκη widget επισκεψιμότητας Α΄ μέρος Β΄ μέρος |
ΣυμμετοχικότηταΔιαδικασία Κατάκτησης Στόχων
Τελικό Προϊόν |
Blog sch.grΕργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum, Saba centra) | |||
5/3/2010-10/3/2010
6 ώρες |
3η Φάση | Ανάπτυξη Ατομικού Ιστολογίου με καθοδήγηση | Δημιουργία και να ανάπτυξη Ατομικού Ιστολογίου με καθοδήγηση αξιοποιώντας τις δεξιότητες , ικανότητες και στάσεις που αποκτήθηκαν στις διδαχθείσες ενότητες και τις προηγούμενες φάσεις | Άσκηση: Οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να αναπτύξουν ένα ατομικό ιστολόγιο το οποίο θα έχει θέμα «Περιβαλλοντική Αγωγή –Ανακύκλωση»Θέματα προς διαχείριση:
Δημιουργία Ρυθμίσεις Προφίλ Θέμα Διάταξη Φόντο Αναρτήσεις Κείμενα Πολυμέσα Links Widgets |
Διαδικασία Κατάκτησης ΣτόχωνΤελικό Προϊόν | Blog sch.grΕργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας (mail, forum, Saba centra) | ||
10/3/201015/3/2010
6 ώρες |
4η Φάση | Ανάπτυξη Ατομικού Ιστολογίου χωρίς καθοδήγηση | Να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν Ατομικό Ιστολογίου χωρίς καθοδήγηση αξιοποιώντας τις δεξιότητες ,ικανότητες και στάσεις που απέκτησαν στις διδαχθείσες ενότητες από τις προηγούμενες φάσειςΑνάπτυξη της αυτορρύθμισης του εκπαιδευομένου
Ανάπτυξη φαντασίας, δημιουργικότητας και καινοτομίας |
Άσκηση: Ανάπτυξης ατομικού ιστολογίου:Οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να αναπτύξουν ένα ατομικό ιστολόγιο το οποίο θα έχει σκοπό τη χρήση του στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το θέμα του θα πρέπει να είναι σχετικό με την ειδικότητα ή μάθημα το οποίο διδάσκουν στο σχολείο. Θα πρέπει να διαμορφωθεί κατάλληλα ώστε να είναι εύχρηστο αλλά και φιλικό στους μαθητές Θα πρέπει να περιλαμβάνει ρυθμίσεις και αναρτήσεις που να αξιοποιούν όλες τις διδαχθείσες ενότητες από τις προηγούμενες φάσεις |
Διαδικασία Κατάκτησης ΣτόχωνΤελικό Προϊόν | Blog sch.gr | ||
Αφήστε μια απάντηση