Ατομικό μάθημα πρακτικής

από ΑΝΤΩΝΗΣ Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ατομικό μάθημα πρακτικής

Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα

2000px-Microsoft_Excel_2013_logo.svg

Τάξη: ΣΤ

 

Ενότητα: Υπολογιστικά Φύλλα

 

Αναφορά στο πρόγραμμα σπουδών:

Το διδακτικό αντικείμενο προορίζεται για μαθητές δημοτικού  ΣΤ’ τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών για Δημοτικά Σχολεία τύπου ΕΑΕΠ. Εντάσσεται στην εκπαιδευτική ενότητα «Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ».

 

Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών, μετά την ολοκλήρωση της παρούσας ενότητας , ο μαθητής/τρια πρέπει να είναι ικανός να δημιουργεί απλά γραφήματα (ιστόγραμμα-ραβδόγραμμα, πίτας), χρησιμοποιώντας τα δεδομένα ενός υπολογιστικού φύλλου και να μορφοποιεί τα γραφήματα αυτά.

Στόχοι

  • Να περιγράφουν τους βασικούς τύπους γραφημάτων όπως το ιστόγραμμα-ραβδόγραμμα και της πίτας.
  • Να επιλέγουν το κατάλληλο γράφημα για τη κάθε περίπτωση δεδομένων

 

Διδακτικές τεχνικές – Ψηφιακά εργαλεία

Η Εισαγωγή στα γραφήματα γίνεται με συζήτηση. Οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν ο καθένας ξεχωριστά προφορικά, που έχουν απαντήσει γραφήματα στη καθημερινή ζωή τους. Στη συνέχεια με τη τεχνική της εμπλουτισμένης εισήγησης θα καθοδηγήσουμε τους μαθητές στο τεχνικό κομμάτι της δημιουργίας ενός γραφήματος  με τη βοήθειαPowerpoint και του διαδραστικού πίνακα

 

 

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται