ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να διερευνήσει σε ποιο ποσοστό το σχολείο μπορεί να δημιουργήσει ένα κλίμα που προάγει τη μάθηση, χωρίς βία και προβλήματα συναναστροφής, συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών. Ειδικότερα, επιδιώκεται να αναζητηθούν τα είδη σχολικού εκφοβισμού που δέχονται οι μαθητές και τρόπους αντιμετώπισης τους από τη σχολική κοινότητα (εκπαιδευτικοί, γονείς, διευθυντής, μαθητές) |
Γραφούμε ένα σύντομο σχόλιο για το τι αποκομίσαμε από την ενασχόληση μας με το θέμα του σχολικού εκφοβισμού
Username: 3ogym
Code: 3ogym
#1 από 3ogym 3ogym στις 15 Φεβρουαρίου 2016
Παράθεση
test2
#2 από 3ogym 3ogym στις 20 Φεβρουαρίου 2016
Παράθεση
Στο project είδαμε ενδιαφέροντα βίντεο για το διαδίκτυο και το σχολικό εκφοβισμό και καταλάβαμε ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν δημοσιεύουμε κάτι στο διαδίκτυο αλλά και πως να αντιδρούμε σε περιπτώσεις σχολικού εκφοβισμού. Ακόμη είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με ένα θεατρικό που είχε σχέση με το bulling. Ήταν ενδιαφέρουσα προσπάθεια καθώς έγραψα το σενάριο μαζί με μια συμμαθήτριά μου, όμως η συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας στην εκτέλεση του θεατρικού αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολη.
#3 από 3ogym 3ogym στις 20 Φεβρουαρίου 2016
Παράθεση
Στο project είδαμε ενδιαφέροντα βίντεο για το διαδίκτυο και το σχολικό εκφοβισμό και καταλάβαμε ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν δημοσιεύουμε κάτι στο διαδίκτυο αλλά και πως να αντιδρούμε σε περιπτώσεις σχολικού εκφοβισμού. Ακόμη είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με ένα θεατρικό που είχε σχέση με το bulling. Ήταν ενδιαφέρουσα προσπάθεια καθώς έγραψα το σενάριο μαζί με μια συμμαθήτριά μου, όμως η συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας στην εκτέλεση του θεατρικού αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολη.
Ελένη Κοσμίδου
#4 από 3ogym 3ogym στις 21 Φεβρουαρίου 2016
Παράθεση
Στο Project είδαμε κάποια βίντεο για το bulling. Τα βίντεο ήταν φτιαγμένα από παιδιά άλλων σχολείων και πόλεων. Το συμπέρασμα ήταν ότι τα διαδίκτυο κρύβει πολλές παγίδες. Ακόμα ο κύριος μας, μας χώρισε σε δύο μεγάλες ομάδες. Κάθε ομάδα έπρεπε να φτιάξει το δικό της σενάριο για τον σχολικό εκφοβισμό. Εγώ μαζί με μια συμμαθήτριά μου κάναμε το σενάριο. Η συνεργασία μας ήταν καλή με το κορίτσι. Όμως με τα άλλα παιδιά όχι διότι σχεδόν όλα τα μέλη της ομάδας ήταν αγόρια και αυτό κάπως μας δυσκόλεψε.
Θεοδώρα Ζαγκάτση
#5 από 3ogym 3ogym στις 21 Φεβρουαρίου 2016
Παράθεση
Στο Project είδαμε μερικά βίντεο βασισμένα στον σχολικό εκφοβισμό. Ήταν φτιαγμένα από κάποια παιδιά άλλων σχολείων και ήταν αρκετά ενδιαφέρον. Επίσης,αφού χωριστήκαμε σε δύο ομάδες αποτελούμενες από 10 άτομα,χρειάστηκε να φτιάξουμε και εμείς ένα σενάριο σχετικά με το bulling. Είχε αρκετά ενδιαφέρον διότι εγώ με άλλες δύο συμμαθήτριες μου,αναλάβαμε να γράψουμε το σενάριο και η συνεργασία μας ήταν καλή. Όμως σχετικά με τα άλλα παιδιά δεν ήταν αρκετά καλή γιατί τα περισσότερα παιδιά δεν ασχολούνταν αρκετά και δεν μάθαιναν τα λόγια τους έγκαιρα.
Κωνσταντίνα Λάππα
#6 από 3ogym 3ogym στις 21 Φεβρουαρίου 2016
Παράθεση
Στο Project είδαμε μερικά βιντεάκια με θέμα τις παγίδες του διαδικτύου αλλά και τον σχολικό εκφοβισμό, φτιαγμένα από παιδία της ηλικίας μας.Ε
#7 από 3ogym 3ogym στις 21 Φεβρουαρίου 2016
Παράθεση
Στο Project είδαμε μερικά βιντεάκια με θέμα τις παγίδες του διαδικτύου αλλά και τον σχολικό εκφοβισμό, φτιαγμένα από παιδία της ηλικίας μας. Επίσης το πιο ενδιαφέρον κομμάτι ήταν όταν χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα θεατρικό βασισμένο σε αυτά που μάθαμε. Η συνεργασία μου με δυο συμμαθήτριες μου ,με τις οποίες αναλάβαμε να γράψουμε το κείμενο, ήταν πολύ εύκολη .Άλλα η εκτέλεση του αποδείχθηκε δύσκολη καθώς κάποια άτομα της ομάδας μου είχαν έλλειψη σοβαρότητας ενώ δεν είχαν μπει καν στο κόπο να διαβάσουν τη πλοκή.
Ευτυχία Κεραμυδά
#8 από 3ogym 3ogym στις 28 Φεβρουαρίου 2016
Παράθεση
Στο μάθημα του Project μάθαμε για τον σχολικό,αλλά και για τον διαδικτυακό εκφοβισμό μέσω συζητήσεων,βίντεο και μιας προσπάθειας για ένα θεατρικό έργο,που ήταν μια αποτυχία κατά τη γνώμη μου. Εάν υπήρχε σοβαρότητα,ανεκτικότητα,κατανόηση και γενικά συνεργασία,τότε ίσως και να είχαμε ένα αριστούργημα.
Δημητρίου Τρύφων.