Καλημέρα σε όλους! Κάθε μέρα και σε διαφορετικό μέρος σας «βρίσκω»…!!!

Άλλος μπαίνει στο blog της τάξης!, άλλος στην πλατφόρμα e-class!, άλλος στην πλατφόρμα e-me…(?!)

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

1. ΓΛΩΣΣΑ

«Όταν δεν πας μόνος σου στη βιβλιοθήκη, τότε έρχεται η βιβλιοθήκη να σε βρει…!»

Σήμερα θα δούμε με ποιους τρόπους μπορούμε να παρουσιάσουμε ένα αγαπημένο μας βιβλίο σε άλλους.

  • Β.Μ. σελ. 46-48

Αφού διαβάσεις με προσοχή το Α΄σκέλος Σκυταλοδρομίας, διάλεξε ένα αγαπημένο σου βιβλίο και παρουσίασέ το με όποιο τρόπο επιθυμείς, όπως:

  • έντυπο βιβλιοπαρουσίασης
  • συζήτηση για τους ήρωες του βιβλίου
  • εικονογράφηση ενός επεισοδίου, μιας σημαντικής σκηνής
  • σταυρόλεξα, κρυπτόλεξα με ονόματα ηρώων, τοποθεσιών ή άλλων χαρακτηριστικών του βιβλίου
  • δημιουργία αινιγμάτων με ονόματα ηρώων, τοποθεσιών ή άλλων χαρακτηριστικών του βιβλίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Όποιο τρόπο κι αν διαλέξεις, θα πρέπει να αναφέρεις τα στοιχεία της ταυτότητας του βιβλίου:

  • τίτλος
  • συγγραφέας
  • εικονογράφος
  • μεταφραστής (αν ο συγγραφέας είναι ξένος)
  • εκδόσεις
  • είδος βιβλίου (παραμύθι, περιπέτεια, μυστήριο, διήγημα, …)

Μπορείς την εργασία σου να τη στείλεις στο Viber ή στο mail μου antigoni.noutsou@gmail.com

2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Αφού διαβάσεις στο Β.Μ. το 17ο κεφ. (σελ. 47-48) και το 18ο κεφ. (σελ. 49-50):

3. ΦΥΣΙΚΗ

Προχωράμε στο κεφ. 3: ΤΗΞΗ ΚΑΙ ΠΗΞΗ

Μπορείτε να γράφετε τις παρατηρήσεις – συμπεράσματα στο βιβλίο και να κάνετε και τις ασκήσεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Όσα πειράματα έχουν την ένδειξη Χ δεν πρέπει να εκτελούνται από τους μαθητές στο σπίτι!!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Συντονιστείτε κάθε μέρα στις 10 το πρωί στην ΕΡΤ 2 «Μαθαίνουμε στο σπίτι».