Καλημέρα, παιδιά! Καλή εβδομάδα!
Πώς είστε; Πώς τα περνάτε ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΠΙΤΙ;
Εγώ, να πω την αλήθεια, πεθύμησα την καθημερινότητα των παλιών ημερών, προ COVID-19…!!!
Νομίζω ότι κι εσείς τη θυμάστε με νοσταλγία!
Λοιπόν, τι λέτε, να ζωντανέψουμε τις αναμνήσεις μας…;
Ξεκινάμε με 3 εργασίες.
1. ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο Μαθητή (Β.Μ.):
Βιβλιοθήκες – Όταν η βιβλιοθήκη συναντά τους αναγνώστες, σελ. 41.
• Κάνουμε ανάγνωση το μάθημα όσες φορές χρειάζεται, για να το κατανοήσουμε.
• Εργ. 2 , σελ. 42 –συνοδευτικά σας δίνω και την εργασία για το επίθετο πολύς –ή –ύ & το επίρρημα πολύ
• Εργ. 3 , σελ. 43
2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Είχαμε «παίξει» και στην τάξη με τα παρακάτω παιχνίδια:
• Εισαγωγή στα κλάσματα
• Ταίριασμα-αντιστοίχιση κλασμάτων
3. ΦΥΣΙΚΗ
Είχαμε μείνει στην ενότητα ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ και στο κεφ.2 – ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ-ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Ας το ξαναδούμε μέσα από αυτή τη σελίδα.
Μπορείτε να γράφετε τις παρατηρήσεις – συμπεράσματα στο βιβλίο και να κάνετε και τις ασκήσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Όσα πειράματα έχουν την ένδειξη Χ δεν πρέπει να εκτελούνται από τους μαθητές στο σπίτι!!!
Καλή αρχή!