Καλημέρα, παιδιά! Καλή εβδομάδα!

Πώς είστε; Πώς τα περνάτε ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΠΙΤΙ;

Εγώ, να πω την αλήθεια, πεθύμησα την καθημερινότητα των παλιών ημερών, προ COVID-19…!!!

Νομίζω ότι κι εσείς τη θυμάστε με νοσταλγία! 

Λοιπόν, τι λέτε, να ζωντανέψουμε τις αναμνήσεις μας…;

Ξεκινάμε με 3 εργασίες.

1. ΓΛΩΣΣΑ

Βιβλίο Μαθητή (Β.Μ.):

Βιβλιοθήκες – Όταν η βιβλιοθήκη συναντά τους αναγνώστες, σελ. 41.

• Κάνουμε ανάγνωση το μάθημα όσες φορές χρειάζεται, για να το κατανοήσουμε.
• Εργ. 2 , σελ. 42 –συνοδευτικά σας δίνω και την εργασία για το επίθετο πολύς –ή –ύ & το επίρρημα πολύ

• Εργ. 3 , σελ. 43

2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Είχαμε «παίξει» και στην τάξη με τα παρακάτω παιχνίδια:
Εισαγωγή στα κλάσματα
Ταίριασμα-αντιστοίχιση κλασμάτων

3. ΦΥΣΙΚΗ

Είχαμε μείνει στην ενότητα ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ και στο κεφ.2 – ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ-ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.

Ας το ξαναδούμε μέσα από  αυτή τη σελίδα.

Μπορείτε να γράφετε τις παρατηρήσεις – συμπεράσματα στο βιβλίο και να κάνετε και τις ασκήσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Όσα πειράματα έχουν την ένδειξη Χ δεν πρέπει να εκτελούνται από τους μαθητές στο σπίτι!!!
Καλή αρχή!