«Μεγάλη επιχείρηση» ο τουρισμός

images

Αργυρώ Ελευθέρογλου

Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

 

Συχνά, νέοι ηλικίας 18 ετών και άνω, στην προσπάθειά τους να βγάλουν τα δικά τους χρήματα για την κάλυψη των βασικών αναγκών τους, καθώς και να μην επιβαρύνουν οικονομικά την οικογένειά τους, καταφεύγουν στη «μεγάλη επιχείρηση» της Ελλάδας, τον τουρισμό.  Κατ’ αρχάς, πρέπει να επισημανθεί ότι ο χαρακτηρισμός αυτός προκύπτει, επειδή η τουριστική, και κυρίως καλοκαιρινή σεζόν που αρχίζει περίπου από τον Απρίλιο και τελειώνει τον Οκτώβριο, αποτελεί την κυριότερη πηγή εσόδων για τη χώρα.

Μεγάλες ή μικρές ξενοδοχειακές μονάδες, εστιατόρια, καφετέριες και beachbar είναι οι χώροι στους οποίους οι νέοι αναζητούν μια θέση εργασίας και οι οποίοι αποτελούν για αυτούς το πιο ενεργητικό εργατικό δυναμικό. Μπορεί οι συνθήκες που επικρατούν να είναι δύσκολες και απαιτητικές σχετικά με τον μισθό που λαμβάνουν, αλλά σίγουρα είναι μια προσπάθεια οικονομικής ανεξαρτητοποίησης από τους γονείς τους.

Αξίζει ακόμα να προσθέσουμε ότι οι νέοι έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν και κοινωνικές δεξιότητες, όπως η συνεργασία και η επικοινωνία, αφού έρχονται σε επαφή με χιλιάδες ανθρώπους από όλα τα μέρη του κόσμου. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνεται και η διάδοση του πολιτισμού της χώρας αλλά και η αναβίωση της παράδοσης σε πολλές περιπτώσεις.