Ολοκλήρωση του προγράμματος etwinnning :JOURNEY TO SHAPES ISLAND

Το έργο  etwinnning : JOURNEY TO SHAPES ISLAND που ξεκίνησε αρχές Νοεμβρίου ολοκληρώθηκε  !

Το έργο μας  ξεκίνησε αρχές Νοεμβρίου συνεχίστηκε εξ αποστάσεως όταν ανεστάλη η λειτουργία των σχολείων μας και ολοκληρώθηκε με την επιστροφή των παιδιών μας στο νηπιαγωγείο !.Είναι ένα έργο παιδοκεντρικό, καινοτόμο  με πρωτότυπες δραστηριότητες και δράσεις και  όπως φάνηκε σε όλη την πορεία του έργου κέντρισε το ενδιαφέρον των παιδιών .Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες του έργου μας και ιδιαίτερα στις ιδρύτριες αλλά και στους γονείς μας για την βοήθεια και την συνεργασία τους !

Μερικές όμορφες στιγμές  του προγράμματος μπορείτε να δείτε εδώ !



Λήψη αρχείου

Πρόγραμμα eTwinning 2020-21 «Journey to Shapes Island»

«Journey to Shapes Island»

Το Νηπιαγωγείο μας  συμμετέχει στο eTwinning έργο με τίτλο: «Journey to Shapes Island»   «Ταξίδι στο νησί των σχημάτων».

Στο έργο συμμετέχουν σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία και τη Ρουμανία. Τα  συνεργαζόμενα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι χώρες παρουσιάζονται στο συνεργατικό padlet  εδώ.

Λίγα λόγια για το έργο

Το έργο μας θα βασιστεί σε μια φανταστική ιστορία με  έναν χαρακτήρα που θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία των μαθητών μας που θα σχεδιάσουν και θα αποφασίσουν ένα όχημα (υποβρύχιο, πλοίο, αεροπλάνο κ.λπ.)  για αυτόν τον χαρακτήρα ο οποίος θα πάρει το όχημά του για να επισκεφθεί το νησί των κύκλων, το νησί των τριγώνων, των τετραγώνων και των ορθογωνίων. Θα δημιουργήσει  τραγούδι-παιχνίδι για τα γεωμετρικά σχήματα σε αυτά τα νησιά ώστε να βρει έναν κωδικό πρόσβασης για κάθε νησί. Ο χαρακτήρας μας θα φτάσει με το όχημά του θα επισκεφθεί το νησί των κύκλων, το νησί των τριγώνων, το τετράγωνο νησί και το ορθογώνιο νησί αντίστοιχα.  Θα συνεργαστεί για τραγούδια-παιχνίδια-εικαστικές δραστηριότητες, web 2 εργαλεία για γεωμετρικά σχήματα σε αυτά τα νησιά. Θα κάνουμε ψηφιακή εργασία με web2 εργαλεία σε κάθε νησί. Τελικά θα βρει έναν κωδικό πρόσβασης για κάθε νησί. Τέλος θα γίνει ένα συνεργατικό προϊόν σχετικά με τον κωδικό πρόσβασής μας με συνεργασία των παιδιών.

Στόχοι

-Να παρέχει βασικές έννοιες και δεξιότητες μαθηματικών  όπως ταξινόμηση, αντιστοίχιση, σύγκριση, ακολουθία, έννοια αριθμών, χωρική αντίληψη, γεωμετρικά σχήματα, μέτρηση και γραφικά.

– Να προετοιμάσει εκπαιδευτικές εμπειρίες στις οποίες οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά σε έννοιες μαθηματικών.

-Να συμβάλλει στη διαρκή μάθηση και ένταξη των μαθηματικών στη ζωή των μαθητών.

-Να αναπτύξουν δεξιότητες απαραίτητες σε μαθητές  του 21ου αιώνα.

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Να αναπτύξουν τα παιδιά δεξιότητες έρευνας και παρατήρησης, να δημιουργήσει σταθερά επιστημονικά θεμέλια και να καλλιεργήσει την επιστημονική σκέψη.

Να αναπτύξουν δεξιότητες του 21ου αιώνα (επίλυση προβλημάτων, επικοινωνία, συνεργασία και κριτική σκέψη, ψηφιακές ικανότητες και δεξιότητες αυτοπεποίθησης).

Ευρωπαϊκές ετικέτες στο νηπιαγωγείο μας !

Μετα τις εθνικές ετικέτες το σχολείο μας έλαβε και τις Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας για τα έργα eTwinning «Soil STEAM». και  «Autumn Festival in My Country»Αυτό σημαίνει πως η εργασία  των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας,  η εργασία των μαθητών και του σχολείου μας  έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Ευχαριστούμε  όλους τους συνεργάτες και όλους τους μαθητές μας και στα δύο ευρωπαϊκά προγράμματα για την συνεργασία!!

 

Πρόγραμμα eTwinning 2020-21 «Let’s play every day»

Τo 13o  Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου συμμετέχει  και φέτος σε ένα ετήσιο πρόγραμμα-έργο eTwinning  με τον τίτλο «Let’s play every day», «Aς παίξουμε κάθε μέρα».Στο έργο συμμετέχουν 23 σχολεία από την Ελλάδα, 1 από την Κύπρο, 1 από τη Σερβία, 1 από τη Σλοβακία, 1 από την Πολωνία και 1 από την Τουρκία.

Τα  συνεργαζόμενα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι χώρες  παρουσιάζονται   στο συνεργατικό padlet που ακολουθεί:

Το παιχνίδι αποτελεί τρόπο μάθησης και ανάπτυξης της προσωπικότητας του παιδιού που μέσα από αυτό αλληλεπιδρά με τους γύρω του, αντιλαμβάνεται τον κόσμο, εκφράζει ιδέες και σκέψεις  αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητά και την αυτονομία του. Η αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μοναδική καθώς οδηγεί τα παιδιά στη μάθηση μέσα από την πράξη με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Μέσα από το πρόγραμμα με θέμα τα παιχνίδια  οι μαθητές μας θα ενισχύσουν την κοινωνική τους αλληλεπίδραση, την έκφραση, την επικοινωνία, θα αποκτήσουν νέες εμπειρίες, ικανότητες και γνώσεις.Θα συνεργαστούν μέσω των ΤΠΕ για την παραγωγή συνεργατικών προϊόντων με παιχνίδια και δραστηριότητες κοινωνικοσυναισθηματικού χαρακτήρα καλλιεργώντας δεξιότητες και αξίες διαχρονικές και απαραίτητες για τα ίδια και την κοινωνία του 21ου αιώνα.

Play is a way of learning and developing childrens’ personality that through it interact with those around them, perceive the world, expresse ideas and thoughts developing their creativity and autonomy. The value of play in educational process is unique as it leads children to learn through practice in a fun and creative way. Through this program on games our students will enhance their social interaction, expression, communication, will gain new experiences, skills and knowledge. They will collaborate through ICT to produce collaborative products with games and socio-emotional activities by cultivating skills and values ​​that are diachronic and necessary for themselves and the society of the 21st century.

Στόχοι έργου

  •  Να καλλιεργήσουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, συμμετοχής μέσα από τα παιχνίδια
  • Να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και με παιδιά άλλων χωρών γνωρίζοντας τα παιχνίδια τους
  • Να δημιουργήσουν δικά τους πρωτότυπα παιχνίδια
  • Να διασκεδάσουν νιώθοντας χαρά και την απόλαυση μέσα από το παιχνίδι
  • Να μάθουν να χρησιμοποιούν εργαλεία web2.0
  • Να καλλιεργηθεί η κριτική σκέψη, η παρατηρικότητα, η υπευθυνότητα για ανάληψη πρωτοβουλιών, η φαντασία και η δημιουργικότητά τους
  • Να αντιληφθούν τη σημασία του παιχνιδιού για την σωματική και ψυχική τους υγεία
  • Να κατανοήσουν τη διαχρονικότητα του παιχνιδιού
  •  To cultivate communication, cooperation and participation skills through games
  •  To interact with each other and with children from other countries knowing their games
  • Create their own original games
  • Have fun feeling joy and enjoyment through playing
  • Learn to use web2.0 tools
  • To cultivate critical thinking, observation, responsibility for initiative, imagination and creativity
  • Understand the importance of play for their physical and mental health
  • Understand the timelessness of play

Αναμενόμενα αποτελέσματα

  • Συνεργατική ιστορία
  • Συνεργατικό online παιχνίδι
  • e-book σχετικά με τα παιχνίδια
  • Τα παιδιά να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους ,να εκφραστούν και να νιώσουν ευτυχία
  • Collaborative story
  • Collaborative online game
  • e-book about games
  • Children to develop their self-esteem, to express themselves and feel happy

Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα του έργου

Σεπτέμβρης

September

Γνωριμία εκπαιδευτικών, παιδιών , σχολείων , χωρών

Acquaintance of teachers, children, schools, countries

Οκτώβρης

October

Μασκότ λογότυπος

Παιχνίδια γνωριμίας παρουσίαση αγαπημένου παιχνιδιού

Mascot logo

Αcquaintance games ,presentation of a favorite game

Νοέμβρης

November

Γνωριμία με υπολογιστή ασφάλεια στο διαδίκτυο

Παιχνίδια εντός τάξης

Αcquaintance games ,presentation of a favorite game

Familiarity with computer internet safety

Classroom games

Δεκέμβρης

December

Επιτραπέζια Παιχνίδια που κατασκευάζουμε σχετικά με Χριστουγεννα

Board games that we make about Christmas

Ιανουάριος

January

Online παιχνίδια που δημιουργούμε εμείς

Online συνεργατικό παιχνίδι

Online games that we create

Οnline cooperative game

Φεβρουάριος

February

Αποκριάτικα παιχνίδια

Παιχνίδια από άλλες χώρες και πολιτισμούς

Carnival games

Games from other countries and cultures

Μάρτιος

March

Εμπλοκή γονέων τι έπαιζαν μικροί

Parental involvement with games since their childhood

Απρίλης

April

Παιχνίδια στην αυλή

Games in the yard

Μάης

May

Το παιχνίδι μέσα από την τέχνη

Αξιολόγηση του έργου μας

The game through art

Evaluation of our project

Ιούνης

June

Διάχυση του έργου μας

Dissemination of our project

Γιορτή της μητέρας

Η παγκόσμια ημέρα της μητέρας ή όπως έχουμε συνηθίσει να την λέμε «γιορτή της μητέρας» είναι η παγκόσμια γιορτή που τιμούμε τις μανούλες όλου του κόσμου. Είναι κινητή εορτή όπως και <<η γιορτή του πατέρα.>> Φυσικά τους γονείς μας τους τιμάμε και τους αγαπάμε κάθε μέρα του χρόνου, αλλά οι παγκόσμιες ημέρες αυτές μας δίνουν τη ευκαιρία, να τους πούμε και να τους δείξουμε για μία ακόμα φορά πόσο τους αγαπάμε!  
 
Για αυτή την ημέρα επιλέξαμε το έργο του Gustav Klimt, ενός μεγάλου Αυστριακού ζωγράφου από το έργο eTwinning “Η παρέα των ζωγράφων η παλέτα των χρωμάτων” που συνεχίζεται εξ’αποστάσεως. Ο πίνακάς μας είναι μέρος ενός γνωστού έργου του ζωγράφου και απεικονίζει τη Μητέρα με το παιδί. Η φιγούρα της μητέρας έχει μια ελαφρώς ονειρική ποιότητα, όπως και το παιδί.
Οδηγίες δραστηριότητας
Παρατηρείστε με το παιδί τον πίνακα, συζητείστε το θέμα του για τα πρόσωπα που απεικονίζει, τη σχέση μεταξύ τους. Μεταφερθείτε μαζί με το παιδί στο χρόνο και στο χώρο που απεικονίζει, τη μητρική αγκαλιά και τη σχέση μητέρας-παιδιού, θυμηθείτε μαζί του τις δικές σας ανάλογες μοναδικές στιγμές.
Στη συνέχεια ενθαρρύνετε το παιδί να ζωγραφίσει ανάλογα με τον πίνακα εσάς και εκείνο.
Παρακαλούμε στείλετέ μας τη ζωγραφιά του παιδιού ώστε όλοι μαζί να γιορτάσουμε και να τιμήσουμε τις μανούλες.
Λίγα λόγια για τον πίνακα

Μέρος από τον πίνακα «Οι τρεις ηλικίες της γυναίκας» 1905 «The Three Ages of Woman» «Οι Τρεις Ηλικίες της Γυναίκας» είναι ελαιογραφία του Gustav Klimt, που ολοκληρώθηκε στην Αυστρία το 1905. Το έργο τοποθετείται στην Χρυσή Περίοδο του Κλιμτ, που περιλαμβάνει και άλλα δημοφιλή έργα, όπως το «Φιλί». Αυτή η περίοδος χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη χρήση στολισμού και τη χρήση χρυσής και μεταλλικής μπογιάς. Το έργο αυτό είναι μέρος του κινήματος Αρτ Νουβό, λόγω της χρονικής περιόδου και των διακοσμητικών του στοιχείων. Σήμερα εκτίθεται στη Galleria Nazionale d’Arte Moderna στη Ρώμη της Ιταλίας. Η νεαρότερη φιγούρα του πίνακα , ένα παιδί, συνδέεται με τη νεαρή γυναίκα, η οποία είναι η μητέρα της. Είναι τα μόνα δύο άτομα του πίνακα που αγγίζονται (στον πίνακα υπάρχει και η φιγούρα γυναίκας σε γηραιά ηλικία). Η νεαρή γυναίκα έχει λουλούδια γύρω από το κεφάλι της, τα οποία συμβολίζουν την ομορφιά και την άνοιξη. Μερικές φορές η μητέρα και το παιδί  χρησιμοποιούνται από τον ευρωπαϊκό  συμβολισμό για τη μητέρα θεά και πτυχές της οικογενειακής ζωής. Ο ίδιος ο Κλιμτ προήλθε από μια οικογένεια επτά παιδιών με γονείς δημιουργικούς. Η οικογένειά του ήταν φτωχή, αλλά όπως φαίνεται από  πίνακές του, όπως η Μητέρα και το Παιδί, χωρίς έλλειψη αγάπης.

10η Αποστολή: Κυριακή 10 Μαΐου 2020 «Χρόνια πολλά Μαμά»

Προσοχή

Η αποστολή πρέπει να μείνει μυστική από τις μαμάδες

 

Παίξε το παιχνίδι με τους πίνακες και σκέψου ποιο θα είναι το δικό σου συστατικό για τη συνταγή της μαμάς.

Άκουσε το παραμύθι για να μάθεις να γράφεις τη λέξη Σ αγαπώ

Οδηγίες

  1. Τώρα ζωγράφισε το πορτραίτο της μαμάς σου και γράψε σε μια άκρη τη λέξη Σ΄αγαπώ. Βγάλε το φωτογραφία
  2. Ζωγράφισε  το συστηματικό που σκέφτηκες για τη συνταγή. Βγάλε το φωτογραφία
  3. Στείλε και τις 2 φωτογραφίες στην κυρία σου.

Καλή επιτυχία και μην ξεχνάς

Μην αποκαλύψεις τίποτα στη μαμά σου μέχρι την Κυριακή 10 Μαΐου 2020 που γιορτάζουν όλες οι μαμάδες

Τηλεδιάσκεψη Συλλόγου Διδασκόντων 13ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου

Την Δευτέρα  27 Απριλίου 2020 πραγματοποιήθηκε  συνεδρίαση του συλλόγου Διδασκόντων του 13ου Νηπιαγωγείου μέσω της πλατφόρμας webex.

Στη συνεδρίαση αυτή η ομάδα υποστήριξης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και επικοινωνίας  του σχολείου ενημέρωσε τους συναδέλφους   για την τηλεδιάσκεψη του  Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  που υλοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Απριλίου 2020.

Ακολούθησε  γόνιμη και επικοδομητική συζήτηση για τις δυνατότητες της πλατφόρμας   και τους τρόπους συνέχισης της εξ αποστάσεως επικοινωνίας του νηπιαγωγείου μας  με τα παιδιά μετά τις Πασχαλινές διακοπές !

9η Αποστολή: ΠρωτοΜαγιά

Τα παιδακια μας στη διάρκεια της 9ης αποστολής   βοηθησαν τον Άκη  Σπιτάκη και έφτιαξαν  μαζί ένα διαφορετικό στεφάνι για την πόρτα της καρδιάς μας!

 

 

Η παρέα των ζωγράφων -Η παλέτα των χρωμάτων

Ελ Γκρέκο, ο δικός μας ζωγράφος …

Ήρθε η ώρα, τώρα τον Απρίλη, να γνωρίσουμε το δικό μας ζωγράφο, τον Έλληνα, Δομήνικο Θεοτοκόπουλο ή, όπως είναι γνωστός, Ελ Γκρέκο.

To 12ο και το 15ο  Νηπιαγωγείο Γαλατσίου  μαζί με 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών δημιούργησαν τα παρακάτω  βίντεο για τον αγαπημένο μας ζωγράφο  του μήνα Απριλίου

Δείτε σας παρακαλούμε  το  βίντεο αυτό και συζητήστε λίγο μαζί  με το παιδί σας για τα Πάθη του Χριστού

.Μπορείτε αν θέλετε  να  επιλέξτε ένα πίνακα .

Εστιάζουμε για παράδειγμα  στην εικόνα που ο Χριστός προσεύχεται στον κήπο της Γεσθημανή και να ζητάμε από τα παιδιά  να σκεφτούν  τι ζητάει ο Χριστός και να το ζωγραφίσουν.

Για την αναπαράσταση ενός πίνακα μπορούν να χρησιμοποιηθούν υλικά όπως χρώματα ,τέμπερες ,μαρκαδόροι ,παστέλ,ξυλομπογιές  ή και υλικά πλαστικής τύπου πλαστελίνη ή  ζυμάρι αλλά και δραματοποίηση ή και ότι άλλο σκεφτείτε και υπάρχει στο σπίτι σας.

 Mερικά πάζλ και online games  σχετικά με το ζωγράφο Ελ Γκρέκο

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3e5f896ea9d7

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f0a38722891

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1bf3932479d6

Bρείτε τα ζευγαράκια

Επίσης το padlet:

Μετάβαση στο padlet.com

Σας ευχαριστώ  για άλλη μια φορά  για τις όμορφες φωτογραφίες ,τα γλυκά και γεμάτα αγάπη  μηνύματα που μας στέλνετε.

Ανταποδίδω  την αγάπη σας και σας εύχομαι  ότι καλύτερο για εσάς και την οικογένεια σας τις Άγιες μέρες που έρχονται .

Α και Β Αποστολή !

Γ΄αποστολή

Ε΄αποστολή!