Εργασίες τρέχουσας εβδομάδας

Παιδάκια μου,

έως ότου αποκατασταθούν όλα τα τεχνικά προβλήματα της ψηφιακής μας τάξης (e-me assignments / e-me content) θα δημοσιεύω τις εργασίες της εβδομάδας και στο blog μας.

Να θυμάστε ότι έως την ερχόμενη Δευτέρα, θα αναρτήσετε όσες από τις ακόλουθες εργασίες δεν μου έχετε ήδη αποστείλει. Οι περισσότεροι από εσάς έχετε ήδη απαντήσει σε αρκετές, οπότε θα μου αποστείλετε μόνο εκείνες στις οποίες αντιμετωπίσατε τεχνικές δυσκολίες και δεν καταφέρατε να τις παραδώσετε μέσω της ψηφιακής τάξης.

ΦΥΣΙΚΗ

Η απάντηση της εργασίας, από όσους δεν έχουν καταφέρει να μου την στείλουν, θα μου αποσταλεί μέσω mail.

 

ΓΛΩΣΣΑ

Οδηγίες συμπλήρωσης εργασίας:

  • γράφετε με μικρά (πεζά) γράμματα
  • προσέχετε την ορθογραφία των λέξεων
  • τονίζετε σωστά τις λέξεις
  • μετά το Finish γράφετε ΟΝΟΜΑ – 5 – ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ στα αντίστοιχα κουτάκια (με τη σειρά)

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Θα κάνετε μια μικρή επανάληψη στα βουνά και τις πεδιάδες της Ελλάδας.

Θα ανοίξετε την εφαρμογή – παιχνίδι με τίτλο Τα βουνά της Ελλάδας και μια εφαρμογή ακόμα με τίτλο Οι πεδιάδες της Ελλάδας, που περιλαμβάνει την περιοχή που συναντάμε τις πεδιάδες της χώρας μας και κάποιες πληροφορίες για μερικές από αυτές.

Με τη βοήθεια του βιβλίου σας και των εφαρμογών που σας ανέφερα, θα συμπληρώσετε τις ασκήσεις – σταυρόλεξα που υπάρχουν στο αρχείο ΒΟΥΝΑ-ΠΕΔΙΑΔΕΣ.

Οι απαντήσεις του συγκεκριμένου αρχείου θα μου σταλούν με προσωπικό μήνυμα στην e-me με τη μορφή:

1η άσκηση: 1. ……., 2. ……. κλπ

(το ίδιο και για τις υπόλοιπες ασκήσεις)

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Χμμμμ…τι κάνει ο Ζήκος;;;;;;;;; ΒΙΝΤΕΟ

Θα θυμηθούμε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η στρογγυλοποίηση στους φυσικούς αριθμούς. Είχαμε ασχοληθεί αναλυτικά όταν ήμαστε στην τάξη μας. Όπως εργαζόμαστε με τους φυσικούς έτσι εργαζόμαστε κι όταν πρόκειται να στρογγυλοποιήσουμε δεκαδικούς αριθμούς. Είναι πολύ βασικό να θυμόμαστε την αξία θέσης κάθε ψηφίου (…Μονάδες,δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά), ώστε να ξέρουμε σε ποιο σημείο του αριθμού θα πρέπει να κάνουμε την στρογγυλοποίηση και τους βασικούς κανόνες.

Για να δοκιμάσετε τι καταφέρατε να θυμηθείτε, προσπαθήστε να απαλλάξετε τον υπολογιστή σας από τους… ιούς με ένα διαδραστικό παιχνίδι.

Αφού έχετε θυμηθεί πώς εργαζόμαστε, θα ανοίξετε το Βιβλίο σας (ΒΜ) στη σελίδα 13 και θα απαντήσετε στις ερωτήσεις που υπάρχουν εκεί, προσέχοντας να ακολουθείτε τους κανόνες. Στη συνέχεια, θα συμπληρώσετε το δικό μου Φύλλο Εργασίας με τίτλο 27-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.

 

ΙΣΤΟΡΙΑ

Θα προχωρήσουμε στη νέα μεγάλη ενότητα όπου θα γνωρίσουμε τη μεγάλη ακμή του βυζαντινού κράτους.

Θα διαβάσετε το κεφάλαιο 23 (σελ. 70-71) και το αντίστοιχο Σχεδιάγραμμα.

Κατόπιν, με τη βοήθεια του βιβλίου και του σχεδιαγράμματος θα συμπληρώσετε το Φύλλο εργασίας με τίτλο ΙΣΤΟΡΙΑ-23.

 

Να θυμάστε πως πρέπει να είστε συνεπείς.

Καλή συνέχεια, καρδούλες μου!!!!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση