Μία από τις βασικές αρχές της UNESCO είναι η βελτίωση της ζωής των παιδιών μέσα από την ίση παροχή ευκαιριών στην εκπαίδευση, κάτι που το PISA δεν υπηρετεί. Όσο αυξάνεται μάλιστα η οικονομική ανισότητα στο εσωτερικό μιας χώρας, είναι αποδεδειγμένο ότι εκπίπτει και η ποιότητα της εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα δεν επιδιώκει με κανέναν τρόπο να διασφαλίσει τη συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως και σε καμία φάση του προγράμματος. Ενισχύει, δηλαδή, τη διαίρεση του κόσμου σε χώρες με ανταγωνιστικά εκπαιδευτικά συστήματα και σε αυτές με αδύναμα.
Διαβάστε τη συνέχεια
Νέα Παιδεία, τεύχος 150
Ιούλιος 2014
Αφήστε μια απάντηση