Aπό το Σεπτέμβριο του 2010, φιλοξενείται στο περιοδικό Νέα Παιδεία η στήλη “Η Παιδεία στον κόσμο”, όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα και αξιόλογες πρακτικές από όλο τον κόσμο.
ΚΕΙΜΕΝΑ
τ. 159
Εμφύλιος, μια ξένη χώρα
τ. 158
Επίγευση αρχαιογνωσίας: Αθήνα, 2016
τ. 157
Αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία: Πού συναντιέται το μάθημα με τη ζωή;
[περιεχόμενα του τεύχους]
τ. 155
How was it humanly possible?: Η διδακτική του Ολοκαυτώματος
τ. 154
Προσεγγίζοντας κριτικά το παρελθόν: Στιγμές του 20ου και του 21ου αιώνα
τ. 153
Η επαγγελματική ηθική του εκπαιδευτικού: μια ανταπόκριση
τ. 152: Ancient Greeks / Modern Lives: διεθνής διάλογος
τ. 150: «Γιατί όλοι μου λένε να γίνω γιατρός;» – Η δυστοπία του PISA
τ. 149: Παρουσιάστε! Αρμ!
τ. 148: Ραψ ε 311-420: Ο άλλος ήχος του Ομήρου
τ. 147: “D’un monde à l’autre: Quelle éducation artistique pour demain?”, 8ο Παγκόσμιο Συνέδριο για τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση, Παρίσι, 8-13 Ιουλίου 2013
τ. 146: “Έλα και γράψε Ιστορία”
τ. 145: Σχολεία Waldorf: ελεύθερα σχολεία-Χτίζοντας εκπαιδευτικές κοινότητες ενάντια στον αποκλεισμό
τ. 144: ARTiT: Κριτική και δημιουργική μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία
τ. 143: Memoro: οι αφηγήσεις μου – η ιστορία μας
τ. 142: Το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα: ισότητα αντί ανταγωνισμού
τ. 141: Histoire-Géographie: ασκήσεις πολιτειότητας
τ. 140: Πρόγραμμα GLOBE: Σκέψου παγκόσμια, δράσε τοπικά
τ. 139: The Iris Project…new eyes for old worlds: Μηνύματα από την αρχαία Ελλάδα και τη Ρώμη
τ. 138: Όλοι οι μαθητές, ένα σχολείο. Όλοι οι μαθητές, ένα θέατρο- Διεθνές Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος
τ. 137: Μέθοδος Tomatis: ένα εργαλείο για την πρόληψη των μαθησιακών δυσκολιών, Μπογκοτά, Κολομβία
τ. 136: α) The Walden Project: όταν η σχολική τάξη μεταφέρεται στο δάσος, Η.Π.Α.
β) The Math Circle: Η εμπειρία των μαθηματικών εκτός αναλυτικού προγράμματος, Η.Π.Α.
τ. 135: α) Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα (Theatre in Education Projects-TiE), Ηνωμένο Βασίλειο
β) Partenariat: μια πρόταση για το μάθημα της θεατρικής αγωγής , Γαλλία
Αφήστε μια απάντηση