Feed
Άρθρα
Σχόλια

Aπό το Σεπτέμβριο του 2010, φιλοξενείται στο περιοδικό Νέα Παιδεία η στήλη “Η Παιδεία στον κόσμο”, όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα και αξιόλογες πρακτικές από όλο τον κόσμο.

ΚΕΙΜΕΝΑ

τ. 159

Εμφύλιος, μια ξένη χώρα

κείμενο

τ. 158

Επίγευση αρχαιογνωσίας: Αθήνα, 2016

κείμενο

τ. 157

Αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία: Πού συναντιέται το μάθημα με τη ζωή;

[περιεχόμενα του τεύχους]

τ. 155

How was it humanly possible?: Η διδακτική του Ολοκαυτώματος

κείμενο

τ. 154

Προσεγγίζοντας κριτικά το παρελθόν: Στιγμές του 20ου και του 21ου αιώνα

κείμενο

τ. 153

Η επαγγελματική ηθική του εκπαιδευτικού: μια ανταπόκριση

κείμενο

τ. 152: Ancient Greeks / Modern Lives: διεθνής διάλογος

κείμενο

τ. 150: «Γιατί όλοι μου λένε να γίνω γιατρός;» – Η δυστοπία του PISA

κείμενο

τ. 149: Παρουσιάστε! Αρμ!

κείμενο

τ. 148: Ραψ ε 311-420: Ο άλλος ήχος του Ομήρου

κείμενο

τ. 147“D’un monde à l’autre: Quelle éducation artistique pour demain?”, 8ο Παγκόσμιο Συνέδριο για τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση, Παρίσι, 8-13 Ιουλίου 2013

κείμενο

τ. 146: “Έλα και γράψε Ιστορία” 

κείμενο

τ. 145:  Σχολεία Waldorf: ελεύθερα σχολεία-Χτίζοντας εκπαιδευτικές κοινότητες ενάντια στον αποκλεισμό

κείμενο

τ. 144: ARTiT: Κριτική και δημιουργική μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία

κείμενο

τ. 143: Memoro: οι αφηγήσεις μου – η ιστορία μας

κείμενο

τ. 142: Το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα: ισότητα αντί ανταγωνισμού

κείμενο

τ. 141: Histoire-Géographie: ασκήσεις πολιτειότητας

κείμενο

τ. 140: Πρόγραμμα GLOBE: Σκέψου παγκόσμια, δράσε τοπικά

κείμενο

τ. 139: The Iris Project…new eyes for old worlds: Μηνύματα από την αρχαία Ελλάδα και τη Ρώμη

κείμενο

τ. 138: Όλοι οι μαθητές, ένα σχολείο. Όλοι οι μαθητές, ένα θέατρο- Διεθνές Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος

κείμενο

τ. 137:  Μέθοδος Tomatis: ένα εργαλείο για την πρόληψη των μαθησιακών δυσκολιών, Μπογκοτά, Κολομβία

κείμενο

τ. 136: α) The Walden Project: όταν η σχολική τάξη μεταφέρεται στο δάσος, Η.Π.Α.

β) The Math Circle: Η εμπειρία των μαθηματικών εκτός αναλυτικού προγράμματος, Η.Π.Α.

κείμενο

τ. 135: α) Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα (Theatre in Education Projects-TiE), Ηνωμένο Βασίλειο

β) Partenariat: μια πρόταση για το μάθημα της θεατρικής αγωγής , Γαλλία

κείμενο

Σελίδες: 1 2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων