anlymouris's blog

Απλά ένα ακόμα ιστολόγιο Blogs.sch.gr

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2021-2022

Γενικά στις 22 Ιουνίου 2022 από ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ

Γενικά στις 11 Ιουνίου 2011 από ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές μου σε αυτό το σχολικό έτος.Τους υπόσχομαι οτι θα είμαι πάντα κοντά τους.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!!!!!!!!!!!!!!!

Γενικά στις 1 Μαρτίου 2011 από ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
  1. Καλή σχολική χρονιά, δάσκαλε! Καλώς ξανάρθες στο «μαγικό» κόσμο της εκπαίδευσης.
     
  2. Προσγειώσου! Προσγειώσου στο μισθό που σε εξαναγκάζει σε δεύτερη δουλειά… Προσγειώσου στο συνωστισμό των τάξεων των παιδιών από διαφορετικές πατρίδες… Προσγειώσου στο σχολείο – «φυλακή», στη διπλή βάρδια, στο «γραφείο των καθηγητών» όπου πιθανόν να μην έχεις ούτε γραφείο ούτε καρέκλα… Προσγειώσου στο σχολείο – απομίμηση φροντιστηρίου… Προσγειώσου στον παιδαγωγικό σου ρόλο που όλο και περισσότερο εξουθενώνεται από το ρόλο του εξεταστή, του επιτηρητή, του συμβολαιογράφου επιδόσεων… Προσγειώσου στα διδακτικά καθήκοντά σου που όλο και περισσότερο «χαρακώνονται» από τις γραφειοκρατικές – διοικητικές υποχρεώσεις που θα σου αναθέσουν… Προσγειώσου στα δεκάδες μάτια των δυσαρεστημένων μαθητών οι οποίοι προετοιμάζονται μέρα – νύχτα στο διπλανό φροντιστήριο… Προσγειώσου στα καχύποπτα μάτια των γονιών που πληρώνουν μια περιουσία έξω από το σχολείο για την εκπαίδευση των παιδιών τους και έχουν μάθει να σε θεωρούν υπεύθυνο γι’ αυτό… Προσγειώσου στη λάσπη του «τεμπέλη», του «ιδιαιτεράκια», στις ταμπέλες που σου έχουν έντεχνα φορέσει οι κυβερνήσεις μέσω των ηλεκτρονικών τους κουβερνάντων… Προσγειώσου στην ευθυνοφοβία κάποιου διευθυντή που δεν σε εμπιστεύεται και «επικοινωνεί» μαζί σου μέσω της απειλής της αξιολόγησης που έρχεται… Προσγειώσου στη νοοτροπία κάποιων συναδέλφων που περιμένουν να σου φορτώσουν ιεραρχικά ό,τι κάποιοι άλλοι παλιότερα φόρτωσαν σ’ αυτούς…Προσγειώσου και αμέσως απογειώσου! Υπολόγισε τις δυσκολίες και ταυτόχρονα περιφρόνησέ τες! Άφησε τα οράματά σου, τις προσδοκίες σου να υπερβούν τους τέσσερις τοίχους του σχολείου και τους χαμηλούς ορίζοντες ενός προκατασκευασμένου ρεαλισμού.

    Αρνήσου στο κράτος – εργοδότη να σου φέρεται σαν επιχειρηματίας και θέλει το σχολείο ένα εμπορικό μαγαζί και τον εκπαιδευτικό έναν κακοπληρωμένο και υπάκουο υπάλληλό του. Απαίτησε ό,τι σου ανήκει για να ζεις με αξιοπρέπεια.

    Μετάτρεψε το σχολείο από χώρο «εξεταστικής θυσίας», από μια άχαρη και ψυχρή «αίθουσα αναμονής» στην οποία αναγκαστικά περιμένει ο μαθητής μέχρι να έρθει η ώρα του μοιράσματος των τίτλων, σε χώρο γνώσης, διεκδίκησης, ζωής.

    Υπονόμευσε την ανταγωνιστική σχολική ατμόσφαιρα, δημιουργώντας όρους συνεργασίας, επιβραβεύοντας τη συλλογικότητα και την αλληλεγγύη, επιχειρηματολογώντας υπέρ της θέσης, ότι «τα καλύτερα όνειρα στη ζωή μας είναι τα συλλογικά!».

    Γνώρισε τους μαθητές σου όχι μόνο με το αυστηρό κριτήριο της επιτυχίας ή της αποτυχίας τους στο σχολείο, αλλά με τα βασικά στοιχεία της κοινωνικής τους ταυτότητας. Δώσε στις τάξεις ένα άλλο χρώμα, πιο ανθρώπινο, πιο ζωηρό, πιο κοινωνικό. Επισήμανε σε όλους τους τόνους και προς όλες τις κατευθύνσεις ότι το σχολικό σύστημα δεν έχει το δικαίωμα να δημιουργεί παραμελημένα παιδιά.

    Σκύψε πάνω στα παιδιά των «τελευταίων θρανίων», αφουγκράσου τις ανάγκες τους, μάθε τους γράμματα. Στάσου στα ξένα παιδιά, πλησίασέ τα, κατάλαβε ότι δεν είναι αυτά το πρόβλημα, αντίθετα αυτά έχουν χίλια προβλήματα. Μην επιτρέψεις, από συναδελφική αλληλεγγύη, σε κανέναν να κάνει το «στιγματισμό» διδακτέα ύλη για το μαθητή.

    Πείσε τους μαθητές σου ότι οι σχέσεις σας μπορούν να πάψουν να είναι ανταγωνιστικές όταν η ουσιαστική συμμετοχή τους στη σχολική ζωή θα δρομολογηθεί στους όρους θέσπισης και τήρησης κανόνων που θα εξασφαλίζουν δικαιώματα και καθήκοντα σε όλους.

    Αφόπλισε τον ωχαδελφισμό, τη λογική τού «τόσα παίρνω, τόσο δουλεύω». Κατέβασε την καρδιά σου από την έδρα, αφουγκράσου τα χτυποκάρδια, μετάτρεψε τους μαθητές σου σε παρατηρητές – δράστες, διέγειρε την παρατηρητικότητά τους, ανάγκασέ τους να πάρουν αποφάσεις, δώσε τους επιχειρήματα, ώθησέ τους στη συνειδητοποίηση.

    Αρνήσου τη λογική των «πέτσινων προγραμμάτων» της ενισχυτικής διδασκαλίας, ενίσχυσε, όπως εσύ πολύ καλά ξέρεις, την ουσιαστική ενισχυτική διδασκαλία, διεκδικώντας τους μαθητές από τους εργολάβους των εξετάσεων (φροντιστήρια) αναδεικνύοντας το πρότυπο του δημόσιου δασκάλου, αγωνιστή της γνώσης.

    Πρόβαλε το ρόλο του δασκάλου – εμψυχωτή, αρνήσου τη μετατροπή σου σε μικρόψυχο ελεγκτή, σε συμβολαιογράφο επιδόσεων, μην αφήνεις να σε μετατρέψουν σε κακοπληρωμένο τεχνικό χωρίς διάθεση και χαμόγελο.

    Δείξε στην ελληνική κοινωνία, στους εργαζόμενους, στη νεολαία, ότι απέναντι στην εκπαιδευτική πολιτική που δημιουργεί «εξεταστικά ναρκοπέδια», που ροκανίζει τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς μετατρέποντας τη γνώση σε εμπόρευμα, εσύ ο εκπαιδευτικός, με τη δουλειά σου, με την ευθύνη σου, με τους αγώνες και τις διεκδικήσεις σου, προβάλλεις το σχολείο των αναγκών και των οραμάτων σου

ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ

Γενικά στις 1 Μαρτίου 2011 από ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ

25+1 σημαντικά πράγματα που με δίδαξε η μαμά μου:

1. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ
“Αν πρόκειται να σκοτωθείτε με τον αδερφό σου, πηγαίνετε έξω. Μόλις τελείωσα το σφουγγάρισμα.”

2. ΠΡΟΣΕΥΧΗ
“Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί.”

3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
“Αν την άλλη Πέμπτη που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο, δεν έχεις καλούς βαθμούς, καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω.”

4. ΛΟΓΙΚΗ
“Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι είπα εγώ.”

5. ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗ
“Αν πέσεις και ματώσεις τα γόνατά σου, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου γιατί θα έχεις σκίσει και το παντελόνι σου.”

6. ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
“Άλλαξε βρακί, ρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε στο νοσοκομείο τι θα πουν οι γιατροί;”

7. ΕΙΡΩΝΕΙΑ
“Σταμάτα να κλαις δίχως λόγο γιατί θα σε κάνω να κλάψεις με λόγο.”

8. ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ
“Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δεν βλέπεις τον σβέρκο σου που είναι μαύρος;”

9. ΩΣΜΩΣΗ
“Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου.”

10. ΑΝΤΟΧΗ
“Δεν θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν τελειώσεις τα ρεβύθια σου.”

11. ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
“Το δωμάτιό σου είναι σαν να το χτύπησε τυφώνας.”

12. ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
“Ό,τι σου λέω εγώ σου φαίνεται παράλογο. Εσύ τα ξέρεις όλα κι εγώ είμαι παράλογη, έτσι;”

13. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
“Συνέχισε την γκρίνια και θα δεις! Εγώ σε γέννησα, εγώ σε θα σε σκοτώσω.”

14. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
“Πού τάμαθες αυτά, ρε παιδάκι μου;Γιατί δεν βλέπεις τον αδερφό σου; Έτσι κάνει;”

15. ΖΗΛΕΙΑ
“Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκια σήμερα γυρνάνε ξυπόλητα. Μην είσαι  αχάριστος.”

16. ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
“Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις.”

17. ΥΠΟΜΟΝΗ
“Θα το ανοίξουμε όταν πάμε σπίτι.”

18. ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ
“Σταμάτα να αλλοιθωρίζεις γιατί στο τέλος θα μείνεις αλλοίθωρος.”

19. ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
“Βάλε το πουλόβερ σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις.”

20. ΧΙΟΥΜΟΡ
“Αν κοπείς με το μαχαίρι μην έρθεις κλαίγοντας σε μένα γιατί θα τις φας από πάνω.”

21. ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ
“Αν δεν φας όλο το φαΐ σου δεν θα μεγαλώσεις.”

22. ΓΕΝΕΤΙΚΗ
“Όλα τα χούγια του πατέρα σου πήρες.”

23. ΚΑΤΑΓΩΓΗ
“Όταν σου δίνουν κάτι να λες ευχαριστώ. Μην είσαι βλάχος.”

24. ΣΟΦΙΑ
“Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις.”

25. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
“Θα κάνεις και συ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ότι κάνεις εσύ σε μένα.”

+1 ΔΙΔΑΓΜΑ
(αμέσως μετά τον γάμο🙂
“Άντε, κάντε κι ένα παιδάκι τώρα. Εγώ είμαι εδώ, εγώ θα το μεγαλώσω.”
(ένα-δυο χρόνια αργότερα🙂
“Όποιος έχει παιδί κάθεται στο σπίτι του και το μεγαλώνει. Αρκετά! Εγώ τα δικά μου τα μεγάλωσα.”

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;

Γενικά στις 1 Μαρτίου 2011 από ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Γιατί άραγε σήμερα το παιδί μας δεν θέλει να πάει σχολείο; Πρώτα απ΄ όλα είναι «δύσκολο» να το αποδεχτούμε. Είναι «βαρύ» να το σηκώσουμε. Είναι «επαναστατικό» να το φωνάξουμε. Είναι όμως λυτρωτικό να το κουβεντιάσουμε. Χωρίς φόβο, ντροπή, απογοήτευση, ενοχές.Ναι, εμείς οι δάσκαλοι, εμείς οι γονείς πρέπει να το πούμε. Να το δούμε. Έτσι κάνουμε το πρώτο βήμα. Έτσι βλέπουμε το πρόβλημα. Στην κατανόηση και αποδοχή του κρύβεται η μισή λύση του. Όλοι θέλουμε. Όλοι ονειρευόμαστε οι μαθητές μας να έρχονται το πρωί κοντά μας με λαχτάρα. Με γέλιο στα χείλη. Με φτερά στα πόδια. Έτσι θα ?μαστε κι εμείς εκεί με αγκαλιά γεμάτη έκπληξη και θαυμασμό. Όμως το νιώθουμε πως δεν είναι έτσι. Απ΄ το «καλημέρα», απ΄ το άνοιγμα της τσάντας, απ΄ το αφηρημένο βλέμμα, απ? την επιθετική συμπεριφορά? Νιώθουμε βαθιά πως κάτι θέλουμε ν? αλλάξει. Κι όπως πάντα μέσα στην ιστορική διαδρομή ο δάσκαλος «σήκωσε τη σημαία», πρέπει να το τολμήσουμε τώρα.

Έχουμε ξεχάσει το «λόγο» του ποιητή, τον ποιητικό λόγο, το λόγο της ψυχής, της αλήθειας, της δημιουργικής σκέψης. Μας κυνηγάει η ύλη, το βιβλίο, ο χρόνος. Όμως η γνώση δεν διδάσκεται, βιώνεται. Κι εμείς πρέπει να ανοίξουμε το δρόμο. Να βρούμε τη δύναμη της ανατροπής, της αναίρεσης. Έχουν αρχίσει να φαίνονται ήδη οι πρώτες προσπάθειες δασκάλων που αγωνιούν, που απορούν και δοκιμάζουν. Πρέπει να γίνει κανόνας. Πρέπει να γίνει καθημερινό σχολικό βίωμα η μαγεία στην τάξη, η λαχτάρα για μάθηση. Ας τολμήσουμε ν΄ αφήσουμε, μια μέρα, στην άκρη τις τσάντες. Να ανακαλύψουμε όχι μέσα από το βιβλίο αλλά από μέσα μας, με τη δύναμη της γλώσσας ν΄ αφουγκραστούμε την ψυχή. Να συναισθανθούμε, να μοιραστούμε, να εξερευνήσουμε. Θα ?ναι υπέροχο αν αυτό γίνει έξω από την τάξη. Μέσα στη φύση. Εκεί που η τελειότητα γίνεται ολοφάνερη με τη γαλήνη που αποπνέει..

Αλλά ας είναι κι εδώ μέσα στην τάξη, μέσα στους ίδιους τοίχους που μας βλέπουν κάθε μέρα. Εδώ με χαρτί μόνο τη ματιά και πένα την ψυχή. Με εργαλείο την ποιητική γλώσσα, τη γλώσσα του παραμυθιού, τη γλώσσα που είναι η πιο κοντινή στον άνθρωπο που μπορεί να αγγίξει έννοιες, κανόνες αβίαστα, έτσι που τα παιδιά να νιώθουν πως τ? ανακαλύπτουν με τη δική τους διαδρομή.

Η «καλημέρα» μας σήμερα αντί να συνοδεύεται από ?ένα πάκο φωτοτυπίες, μπορεί να φέρει μαζί της ένα πρόβλημα για λύση? Μα δεν είναι η ζωή μας όλο προβλήματα; Δεν είναι το πιο φυσικό να μάθουμε από μικροί να τα λύνουμε; Όχι μόνο τα προβλήματα που επιδέχονται μια μόνη λύση μα κι εκείνα που δίνουν την ευκαιρία να γεννηθούν ιδέες, να υπάρξουν συγκρούσεις, να ακουστούν αμφιβολίες. Ζωντανό το πρόβλημα, κομμάτι της ζωής, στο σχολείο, στο σπίτι, στη γειτονιά. Τους δίνουμε έτσι την ευκαιρία να παράγουν σκέψη, να κρίνουν και να δημιουργούν. Να αναλύουν και να συνθέτουν. Να απορρίπτουν και να επιλέγουν. Όχι μέσα στα άψυχα τετράγωνα του σχολικού βιβλίου. Μα μέσα απ΄ το ζωντανό υπαρκτό ερωτηματικό που σιγά ?σιγά θα μάθουν τα ίδια να καταθέτουν με τη λαχτάρα να συμπορευτούμε μαζί τους στη λύση. Από το να φτιάξουμε ένα εργαλείο, μέχρι να δημιουργήσουμε έναν κήπο, να οργανώσουμε μια γιορτή, να βάψουμε την τάξη, να.. να?.

Έτσι του δίνουμε ευκαιρίες να συνεργαστεί, να ψάξει, να μετρήσει, να αποτύχει, να ξαναδοκιμάσει, να αγοράσει, να σχεδιάσει, να τραγουδήσει, να φτιάξει χάρτες, να καταστρώσει σχέδια για να βρει την καλύτερη λύση, να νιώσει ικανοποίηση, απογοήτευση, χαρά περηφάνια μα τελικά αυτοεκτίμηση. Κι όλα αυτά θα είναι μέρος επίλυσης ενός προβλήματος και όχι γιατί το θέλει ο δάσκαλος ή η δασκάλα. Υπάρχει στόχος ορατός, να βρεθεί λύση στο πρόβλημα. Γι? αυτό το πρόβλημα πρέπει να ?ναι δικό του ή να τον κάνουμε να το νιώσει δικό του για να λειτουργήσει η ενεργητική συμμετοχή και η συμμετοχική του δράση. Κι ας μην ξεχνάμε το φανταστικό πρόβλημα, αυτό που θα απογειώσει τη φαντασία, θα δώσει φτερά στη δημιουργική σκέψη, θα ανοίξει δρόμους για απίστευτες απαντήσεις που θα ζήλευε κάθε ώριμος ενήλικας? Είναι βέβαιο πως έτσι θα υπηρετήσουμε ουσιαστικά τον ρόλο μας που είναι να προετοιμάσουμε το παιδί, όχι για το Γυμνάσιο και το Λύκειο, όχι να του δώσουμε γνώσεις που παίρνει πια με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλά να το βοηθήσουμε να γνωρίζει πώς να μαθαίνει, πώς να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του, πώς να επικοινωνεί με τους άλλους.

Κι εμείς οι γονείς πρέπει να ‘μαστε συνοδοιπόροι. Συμμέτοχοι στη διαδικασία. Ενθουσιάζει τα παιδιά μας να γινόμαστε μαζί τους ξανά παιδιά. Η αλλαγή θα ?ρθει όταν γονείς και δάσκαλοι κατανοήσουμε πως έχουμε ένα ρόλο, κοινό, μοναδικό, δύσκολο και γοητευτικό. Να δείξουμε τα μονοπάτια της γνώσης και να δώσουμε στα παιδιά μας τα εργαλεία να τα ανακαλύψουν, να τα περπατήσουν και να νιώσουν την ομορφιά τους? και, γιατί όχι, να τα περπατήσουμε μαζί ακούγοντας τη σοφία του λατινικού ρητού που λέει «μαθαίνοντας θα διδάξεις, αλλά διδάσκοντας θα μάθεις?» ?/p>

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Γενικά στις 1 Μαρτίου 2011 από ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

.Black Heart Procession – A Cry for Love (6:12)
2. Beatles – A Day In The Life (5:04)
3. Black Heart Procession – A Light So Dim (7:53)
4. Anathema – A Natural Disaster (6:27)
5. Archive – Again (5:35)
6. Damien Rice – All Dressed Up (5:55)
7. Anathema – Are You There (4:59)
8. Blackfield – Blackfield (4:07)
9. 16 Horsepower – Brimstone Rock (4:28)
10. Lisa Gerrard & Pieter Bourke – Broken (2:03)
11. 16 Horsepower – Burning Bush (4:00)
12. Willy de Ville – Demasiado Corazon (live V) (3:46)
13. The Walkabouts – Desierto (3:43)
14. Midnight Choir – Don’t Turn Out The Light (4:37)
15. Tenderloud – Down My Way (3:52)
16. Godspeed You! Black Emperor – East Hastings (17:54)
17. Tom McRae – End Of The World News (Dose Me Up) (3:48)
18. The Black Heart Procession – Evey Thieves Couldn’t Lie (4:47)
19. Mazzy Star – Fade Into You (4:54)
20. Bush – Greedy Fly (4:29)
21. Madrugada – Hands up I love you (5:38)
22. Midnight Choir – Harbour Hope (8:02)
23. 16 Horsepower – Haw (3:29)
24. Morrisey – Let Me Kiss You (3:31)
25. Chris & Carla – Life Full Of Holes (4:34)
26. Archive – Lights (3:41)
27. Midnight Choir – Long Hard Ride (3:10)
28. 16 Horsepower – Low Estate (4:25)
29. Blackfield – Lullaby (3:31)
30. Roy Orbison – Mean Woman Blues (3:05)
31. Midnight Choir – Mercy of Maria (5:38)
32. The Walkabouts – Midnight Choir (4:13)
33. The Lemonheads – Mrs. Robinson (3:43)
34. Midnight Choir – Muddy River Or Loneliness (6:59)
35. Placebo – My Sweet Prince (5:47)
36. Paal Flaata – Overflow (3:33)
37. Blackfield – Pain (3:47)
38. Placebo – Post Blue (3:12)
39. Nick Cave & the Bad Seeds – Red Right Hand (6:10)
40. Lisa Gerard – Sacrifice (7:47)
41. God Speed You! Black Emperor – Sad Mafioso (12:14)
42. The Walkabouts – Shot Bayou (3:39)
43. Black Rebel Motorcycle Club – Shuffle your Feet (2:54)
44. Tom McRae – Silent Boulevard (5:04)
45. Madrugada – Sirens (5:12)
46. Nirvana – Smells Like Teens Spirit (4:57)
47. Woven Hand – Sparrow Falls (4:45)
48. 16 Horsepower – Splinters (5:19)
49. Black Heart Procession – Square Heart (3:46)
50. Tom McRae – Still Lost (3:48)
51. Madrugada – Strange Colour Blue (5:05)
52. The Black Heart Procession – Sympathy Crime (4:25)
53. Midnight Choir – Talk to Me (4:01)
54. Placebo – The Crawl (2:59)
55. 16 Horsepower – The Denver Grab (5:08)
56. Lisa Gerard – The Human Game (6:56)
57. Madrugada – The kids are on high street (4:59)
58. The Walkabouts – The Light Will Stay On (5:26)
59. Woven Hand – The Speaking Hands (4:00)
60. The Black Heart Procession – The Spell (4:39)
61. The Walkabouts – The Train Leaves At 8 (To Treno Fevgi Stis Okto) (3:31)
62. Marianne Faithfull – There Is A Ghost (4:33)
63. Goran Bregovic – TV SCREEN [Featuring Iggy Pop] (5:15)
64. Polo montanez – Un monton de estrellas (6:02)
65. Midnight Choir – Unsung Heroine (8:21)
66. Tom McRae – Vampire Heart (3:13)
67. Midnight Choir – Violence of the World (4:14)
68. Portishead – Wandering star (4:53)
69. Black Heart Procession – We Always Knew (5:26)
70. Tenderloud – White Lines (4:17)
71. Madrugada – You Better Leave (4:35)
72. Tenderloud – Shadow Red Hand (3

ΠΟΙΗΜΑ ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ

Γενικά με ετικέτες στις 6 Απριλίου 2008 από ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Είμαι ο δρόμος
Είμαι το φως
Είμαι το σκοτάδι μες τη νύχτα
Ακούω τις ελπίδες σου
Νιώθω τα όνειρά σου
Και στο σκοτάδι ακούω τις κραυγές σου
Μην απομακρύνεσαι
Πάρε το χέρι μου
Και στη τελευταία σου προσπάθεια
Θα είμαι εκεί
Ποτέ δε θα φύγω
Το μόνο που σου ζητάω
Πίστεψε

  Soy el camino,
soy la luz,
soy la oscuridad dentro de la noche
escucho tus anhelos
percibo tus sue?os
y en la oscuridad oigo tus gritos.
No te vuelvas
simplemente toma mi mano
y cuando hagas tu ?ltima parada
yo estar? all?
nunca abandonar?
Lo ?nico que te pido
es que creas. 


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων