Θέλοντας να εντάξουμε και τα παιδιά στο σχέδιο δράσης του σχολείου μας εκπονήσαμε Project με τίτλο ” η αυλή του σχολείου μας”
Αρχικά θυμηθήκαμε τα σχήματα, τα παιδιά μετρούν, κάνουν παρατηρήσεις και δημιουργούν τα δικά τους σχήματα. Στη συνέχεια κάνουμε υποθέσεις για το σχήμα που έχει η αυλή μας.
Επιτόπιος σχεδιασμός. Ελέγχουμε αν επαληθεύτηκαν ή όχι οι υποθέσεις μας.
Στη συνέχεια στη τάξη μας μιλήσαμε για το επάγγελμα του μηχανικού , είδαμε κατόψεις και αποφασίσαμε να κάνουμε και εμείς την κάτοψη της αυλής μας, αφού κάνουμε τις μετρήσεις μας. Τα παιδιά σύγκριναν τις πλευρές της ορθογώνιας σε σχήμα αυλής εντόπισαν τις μικρότερες , μεγαλύτερες και ίσες πλευρές.
Στη συνέχεια σε ομάδες με χρήση διαφορετικών υλικών τα παιδιά κατασκεύασαν τις μακέτες της κάτοψης της αυλής. Στο τέλος έβαλαν το προσωπικό τους αποτύπωμα στις εικαστικές παρεμβάσεις στην αυλή του σχολείου τους.