Η ιστορία με τα τρία γουρουνάκια
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1.Στόχοι: Να εμπλουτίσουν τις επιστημονικές γλωσσικές τους γνώσεις για τις δυνατότητες των υλικών, να παρατηρούν, να περιγράφουν.
– Έχουν σε σακούλα άχυρο και ξυλαράκια
– Παρατηρούν το κάθε υλικό το σπάζουν, φυσούν πάνω του
-Παίρνουν τούβλα, τα τοποθετούν το ένα πάνω στο άλλο, φυσούν πάνω σε αυτά
-Περιγράφουν ότι παρατηρούν.
– Επέκταση: Παίρνουν τρία διαφορετικά είδη χαρτιού: αλουμινόχαρτο, χαρτί υγείας, σκληρό χαρτόνι. Τα περιεργάζονται, προσπαθούν να τα νοιώσουν και να τα περιγράψουν. Πειραματίζονται να τυλίξουν με αυτά ένα πορτοκάλι, ένα κομμάτι πάγου, προσπαθούν να μεταφέρουν νερό. Δοκιμάζουν , συζητούν , εξάγουν συμπεράσματα.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ
Στα τρία γουρουνάκια η μαμά τους έδωσε από ένα σακουλάκι για το νέο τους σπίτι. Στο πρώτο έδωσε ζάχαρη, στο δεύτερο απορρυπαντικό σκόνη για να πλένουν τα ρούχα τους και στο τρίτο Φασόλια. Όμως τα γουρουνάκια χρειάστηκε να περάσουν ένα ποτάμι. Μόλις φτάσαν στο νέο τους σπίτι, το πρώτο γουρουνάκι διαπίστωσε ότι το σακουλάκι του ήταν άδειο. Το δεύτερο ήταν γεμάτο με σαπουνάδα αλλά άδειο το σακουλάκι του. Το τρίτο όμως είχε ακόμη τα φασόλια. Τα γουρουνάκια δεν ήξεραν τι να πουν. Γιατί άραγε άδειασαν τα σακουλάκια τους; Θέλετε παιδιά να δοκιμάσουμε κι εμείς για να τους εξηγήσουμε τι συνέβη;;;
( Υλικό που χρησιμοποιήθηκε στα ΠΕΚ Μυτιλήνης κατά τη διάρκεια της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νεοδιόριστων Νηπιαγωγών, με επιμορφώτρια τη νηπιαγωγό Καραθανάση Άννα)
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.