- Η γάτα και ο γάτος: Υπάρχει μία γάτα και ένας γάτος, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά είναι ποντίκια. Μέσα στο χώρο υπάρχει μια φωλιά. Οι γάτοι κυνηγούν τα ποντίκια. Δεν μπορούν να τα πιάσουν μόνο μέσα στη φωλιά τους. Κερδίζουν τα 3 τελευταία ποντίκια, που δεν πιάνονται.
- Ο λύκος και τα αρνάκια: Στο έδαφος έχουμε σχεδιάσει ένα τετράγωνο. Όλα τα παιδιά που είναι αρνάκια κάθονται στη μία πλευρά του. Με το σύνθημα που έχουμε ορίσει, τρέχουν ελεύθερα. Ο λύκος είναι μέσα και τα κυνηγά. Όταν σταματούν στις πλευρές του τετραγώνου, τα ποντίκια γλιτώνουν. Κερδίζουν τα 5 τελευταία. Παραλλαγή:Σώζονται αυτά που θα πατήσουν στην κόκκινη γραμμή( έχουμε ορίσει από πριν τη μία πλευρά)
- Η γάτα και τα ποντίκια: Υπάρχουν στο χώρο δύο γάτες. Τα υπόλοιπα παιδιά είναι ποντίκια. Οι γάτες κυνηγούν τα ποντίκια και όταν τα πιάσουν τα βάζουν στην ουρά τους. Κερδίζει η γάτα με τη μεγαλύτερη ουρά.
- Κλόουν: Καθόμαστε στον κύκλο. Στη μέση κάποιο παιδί με διάφορες αστείες κινήσεις, κάνει τα παιδιά να γελάσουν. Οι άλλοι πρέπει να μείνουν σοβαροί. Όποιος γελάσει έρχεται και παίρνει τη θέση του κλόουν.
- Τι παριστάνω; Βρισκόμαστε όλοι στον κύκλο. Στη μέση κάποιο παιδί με παντομίμα παριστάνει κάτι, που το έχει πει από πριν στη νηπιαγωγό. Όποιος το βρει παίρνει τη θέση του. Επεκτάσεις: Δύο παιδιά παριστάνουν κάτι, με συνδυασμένες κινήσεις, π.χ. γιατρός και ασθενής, κομμώτρια και πελάτισσα κ.τ.λ. Αυτό μπορεί να γίνει και κάτω από ένα μεγάλο σεντόνι. Να μαντέψει η ομάδα τι κάνουν, κάτω από το σεντόνι. ( Αυτό για αργότερα, όταν τα παιδιά θα έχουν γνωριστεί καλά μεταξύ τους.)
- Ο γύρος της μπάλας. Ακούγεται μουσική και μια μπάλα περνάει από χέρι σε χέρι. (είμαστε σε κύκλο) Όταν σταματήσει η μουσική, όποιος βρεθεί με τη μπάλα στα χέρια κάνει ότι του πούμε. ( μπορεί να λειτουργήσει και σαν παιχνίδι γνωριμίας και να λέει το όνομά του.)
- 7. Το στοπ: Η νηπιαγωγός σε απόσταση τριών μέτρων προχωρά μπροστά από τα παιδιά. Με το στοπ που λέει αυτά ακινητοποιούνται, στη στάση που θέλουν. Επέκταση Να το κάνουν τρέχοντας. Γυρνάει η νηπιαγωγός φωνάζοντας «μπουμ» και αυτά σταματούν. Μπορούμε ακόμη να ζητήσουμε στο «μπουμ», να βρουν κάποιον και να τον ακουμπήσουν.
- Φαράγγι: Στη μέση του χώρου υπάρχει μια γραμμή. Τα παιδιά είναι μισά από τη μια πλευρά και μισά από την άλλη ή και όλα από τη μια πλευρά. Αφού κοιτάξουν καλά το χώρο, προχωρούν με κλειστά μάτια. Όταν νομίσουν ότι έφτασαν σταματούν. Ζητάμε να ανοίξουν τα μάτια. Κερδίζει όποιος φτάσει πιο κοντά στο φαράγγι χωρίς να το πατήσει. ( Προετοιμάζουμε τα παιδιά καλά. Προσέξτε μην πέσει κανένας στο φαράγγι. Προσέξτε καλά.)
- Βιαστικοί ζωγράφοι: Σε χαρτί έχουμε ζωγραφίσει έναν κύκλο. Ζητάμε από τα παιδιά αφού τον παρατηρήσουν να του βάλουν ακτίνες με κλειστά μάτια. Επέκταση: Τα παιδιά είναι χωρισμένα σε δύο ομάδες. Σε χαρτί του μέτρου τρέχουν ο ένας μετά τον άλλον και ζωγραφίζουν (Σε συγκεκριμένο χρόνο που έχουμε ορίσει από πριν), κύκλο, μάτια, μύτη κ.τ.λ. Κερδίζει η ομάδα που πρώτη θα φτιάξει έναν άνθρωπο.
- Ορχήστρα: έχουμε μεταλλικά κουτιά που γεμίσαμε με φακές ή φασόλια. Τα μισά παιδιά είναι η ορχήστρα και τα άλλα μισά κινούνται. Επέκταση: Κινούνται με κλειστά μάτια και βλέπουν αν βρίσκονται μέσα στο τετράγωνο, που έχουμε σχεδιάσει.
28 Ιανουαρίου 2011
Συγγραφέας: Καραθανάση Άννα
Φυσική Αγωγή |
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.