Καλησπέρα Γωγώ,
Βέβαια, το μάθημα φέτος εξετάζεται στο τέλος της χρονιάς. Ο τρόπος εξέτασης είναι ο παρακάτω σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδαίεας:
Η εξέταση περιλαμβάνει:
α) ένα (1) θέμα θεωρίας αποτελούμενο από ερωτήσεις οι οποίες αναπτύσσονται γραπτώς και
β) τρία (3) θέματα ασκήσεων – προβλημάτων τα οποία αναπτύσσονται στους υπολογιστές του εργαστηρίου, οι απαντήσεις των οποίων παραδίδονται από τους μαθητές/τριες σε αντίστοιχα ηλεκτρονικά αρχεία.
Η τελική βαθμολογία προκύπτει κατά 40% από το θέμα της θεωρίας και κατά 60% (3 x 20%) από τις εργαστηριακές ασκήσεις.
Επανέρχομαι στον τρόπο εξέτασης του μαθήματος “Εφαρμογές Πληροφορικής” Α’ Λυκείου. Σύμφωνα με οδηγίες του σχολικού συμβούλου Πληροφορικής Βορείου Αιγαίου, η εξέταση περιλαμβάνει 4 (τέσσερα) θέματα. Δύο θεωρητικά θέματα και δύο ασκήσεις. Όλα τα θέματα είναι ισότιμα και αναπτύσσονται γραπτώς.
Η ύλη του μαθήματος είναι αυτή που δημοσίευσε το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων με το ΦΕΚ 547/05-03-2014.
168 σελίδες η ύλη της πληροφορικής!Είμαστε σοβαροί; Είμαι μαθήτρια της 1ης Λυκείου και δίνω το μάθημα της πληροφορικής μαζί με το μάθημα της ιστορίας!Σύνολο της ίλης που πρέπει να μελετήσω για να εξεταστώ;..272 σελίδες και το περιθώριο για διάβασμα 5 μέρες!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!! ΟΧΙ ΡΟΜΠΟΤ!
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ!
ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΟΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο “ΑΓΑΠΗΤΟΣ” ΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;;;…
ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΟΝΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!!!!!
25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
9 σχόλια
Μετάβαση στη φόρμα σχολίων
ευχαριστώ συνάδελφε…!
Με βοήθησες πολύ.
Συντάκτης
Να είσαστε καλά!!!
το μάθημα αυτό εξετάζεται στο τέλος της χρονιάς;
Συντάκτης
Καλησπέρα Γωγώ,
Βέβαια, το μάθημα φέτος εξετάζεται στο τέλος της χρονιάς. Ο τρόπος εξέτασης είναι ο παρακάτω σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδαίεας:
Η εξέταση περιλαμβάνει:
α) ένα (1) θέμα θεωρίας αποτελούμενο από ερωτήσεις οι οποίες αναπτύσσονται γραπτώς και
β) τρία (3) θέματα ασκήσεων – προβλημάτων τα οποία αναπτύσσονται στους υπολογιστές του εργαστηρίου, οι απαντήσεις των οποίων παραδίδονται από τους μαθητές/τριες σε αντίστοιχα ηλεκτρονικά αρχεία.
Η τελική βαθμολογία προκύπτει κατά 40% από το θέμα της θεωρίας και κατά 60% (3 x 20%) από τις εργαστηριακές ασκήσεις.
Συντάκτης
Επανέρχομαι στον τρόπο εξέτασης του μαθήματος “Εφαρμογές Πληροφορικής” Α’ Λυκείου. Σύμφωνα με οδηγίες του σχολικού συμβούλου Πληροφορικής Βορείου Αιγαίου, η εξέταση περιλαμβάνει 4 (τέσσερα) θέματα. Δύο θεωρητικά θέματα και δύο ασκήσεις. Όλα τα θέματα είναι ισότιμα και αναπτύσσονται γραπτώς.
Η ύλη του μαθήματος είναι αυτή που δημοσίευσε το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων με το ΦΕΚ 547/05-03-2014.
Ο βαθμός του συγκεκριμένου μαθήματος μετράει;
Συντάκτης
Καλησπέρα Θανάση,
Ο βαθμός του συγκεκριμένου μαθήματος, μετράει κανονικά όπως όλα τα άλλα μαθήματα που διδάσκονται στην Α’ Λυκείου.
168 σελίδες η ύλη της πληροφορικής!Είμαστε σοβαροί; Είμαι μαθήτρια της 1ης Λυκείου και δίνω το μάθημα της πληροφορικής μαζί με το μάθημα της ιστορίας!Σύνολο της ίλης που πρέπει να μελετήσω για να εξεταστώ;..272 σελίδες και το περιθώριο για διάβασμα 5 μέρες!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!! ΟΧΙ ΡΟΜΠΟΤ!
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ!
ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΟΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο “ΑΓΑΠΗΤΟΣ” ΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;;;…
ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΟΝΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!!!!!