#eTwinning Annual Conference 2019

Το #eTwinning Annual Conference 2019 ξεκίνησε την Πέμπτη 24/10/2019 με 500+ καθηγητές στο Mandelieu-la-Napoule της Γαλλίας! #eTwconf19 και ολοκληρώθηκε το Σάββατο 26/10/2019.

Αρχικά, κατά την 1η ημέρα του συνεδρίου (24/10/2019) πραγματοποιήθηκε το καλωσόρισμα των 500+ εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning 2019 και υλοποιήθηκαν οι ομιλίες από τους κάτωθι:

17:00 – 17:45 Καλωσόρισμα στο Συνέδριο. Συγκεκριμένα:

Καλωσόρισμα από τον Jean-Marc Merriaux, από το Γαλλικό Υπουργείο Παιδείας και Νεολαίας, επικεφαλής του Τμήματος Ψηφιακής Εκπαίδευσης.

Καλωσόρισμα από Jean-Marie Panazol, Réseau Canopé, Διευθύνων Σύμβουλος

Εναρκτήρια ομιλία από την Sophia Eriksson Waterschoot από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Διευθύντρια Νεολαίας, Παιδείας και Erasmus +.

17:45-18:30 Παρουσιάστηκε η διάλεξη με τίτλο «Σχολεία ως εργαστήρια Δημοκρατίας», από την Isabel Menezes, Καθηγήτρια στη Σχολή Επιστημών Ψυχολογίας και Παιδείας, από το Πανεπιστήμιο του Πόρτο της Πορτογαλίας.

Επίσης κατά την 1η ημέρα έγινε η απονομή των Ευρωπαϊκών Βραβείων eTwinning 2019. Οκτώ συνεργατικά έργα σε τέσσερις ηλικιακές κατηγορίες και οκτώ έργα σε ειδικές κατηγορίες τα οποία βραβεύονται για τις μεγάλες προσπάθειές τους να φέρουν την καινοτομία στις τάξεις της Ευρώπης!

Μεταξύ τους βραβεύθηκαν εννέα ελληνικές συμμετοχές που αναλύονται σε τρία πρώτα βραβεία, τρία δεύτερα και τρία ειδικά!

Κατά τη 2η ημέρα (25/10/2019), πραγματοποιήθηκαν αρκετά workshop. Εγώ παρακολούθησα τα εξής τέσσερα:

09:30 – 11:00     SESSION 1

STORIES THAT MOVE – DISCUSSING DIVERSITY AND DISCRIMINATION

 

11:30 – 13:00     SESSION 2

PARTICIPATORY DEMOCRACY AT THE HOUSE OF EUROPEAN HISTORY

 

14:00 – 15:00     SESSION 3

eTwinning SCHOOLS; TOWARDS A SHARED LEADERSHIP MODEL

 

15:30 – 16:30     SESSION 4

LEARNING ONLINE WITH YOUR COLLEAGUES – MAINSTREAMING ONLINE PROFESSIONAL DEVELOPMENT AT SCHOOL

Και τα τέσσερα ήταν αρκετά ενδιαφέροντα και μας μύησαν στη συμμετοχική Δημοκρατία αλλά και για τη νέα πρόσκληση για τα eTwinning σχολεία (προθεσμίες, κριτήρια, κ.α.).

Την 3η ημέρα (26/10/2019) υλοποιήθηκαν τα εξής:

Από τις 9:30 μέχρι τις 11:00 π.μ. λάβαμε μέρος σε ένα Παιχνίδι δημοκρατικής συμμετοχής. Ακολούθησε η σύνταξη της έκθεσης δημοκρατικής συμμετοχής από τις 11:30 μέχρι τις 12:00. Στη συνέχεια είδαμε τα Highlight από το Ευρωπαϊκό Συνέδριο. Και τέλος έγινε το κλείσιμο του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου eTwinning 2019 από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (European Commission).

 

Πώς αναμένετε να συμβάλλει η δραστηριότητα/ες στη βελτίωση της απόδοσής σας στη σημερινή σας θέση εργασίας;

  • Η δραστηριότητα που παρακολούθησα αναμένεται να συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης διότι πήραμε αρκετές νέες ιδέες από έργα eTwinning τα οποία βραβεύθηκαν τόσο στην κατηγορία της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και από τα ειδικά βραβεία.

Περιγράψετε τον αντίκτυπο που αναμένετε να έχει η δραστηριότητα όσον τις γλωσσικές και διαπολιτισμικές δεξιότητες.

  • Ο αντίκτυπος είναι ιδιαίτερα θετικός τόσο σε γλωσσικές όσο και σε διαπολιτισμικές δεξιότητες, από την συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning 2019, διότι ήλθαμε σε επαφή με πολλούς (500+) eTwinners από ολόκληρη την Ευρώπη. Ειδικά στα Workshops συνεργαστήκαμε σε κοινές δραστηριότητες και παρουσιάσαμε τα αποτελέσματα ανά ομάδα eTwinners.

Πώς και με ποιο τρόπο σκοπεύετε να παρέχετε ενημέρωση για τα αποτελέσματα της δραστηριότητας και τις νέες γνώσεις / δεξιότητες που αποκτήσατε;

 

  • Τελικά, σκοπεύω να μεταφέρω όσο πιο παραστατικά και πολυμεσικά μπορώ τη συγκεκριμένη εμπειρία μου στους συναδέλφους μου στο σχολείο αλλά και στην ευρύτερη τοπική κοινότητα. Για το σκοπό αυτό, θα ακολουθήσουν περισσότερες αναφορές και παρουσιάσεις των πεπραγμένων του σεμιναρίου στην προσωπική μου ιστοσελίδα (http://users.sch.gr/aniros) και ιστολόγιο (https://blogs.sch.gr/aniros), καθώς και σε πληθώρα άλλων εκπαιδευτικών ιστοσελίδων που προάγουν την έρευνα και την καινοτομία.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση