Αρχική » Δράσεις (Σελίδα 2)
Αρχείο κατηγορίας Δράσεις
Δευτέρα, 9 Φλεβάρη – Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας
Με το σύνθημα “Μιλάμε μια γλώσσα που ταξιδεύει στον χρόνο”, γιορτάσαμε στην τάξη μας την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας δημιουργώντας μία αφίσα. Σε αυτήν γράψαμε ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο, ανακαλύπτοντας πως η γλώσσα μας έχει αφήσει το αποτύπωμά της σε πολλές άλλες γλώσσες. Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά κατάλαβαν ότι η ελληνική γλώσσα είναι ένας ζωντανός θησαυρός που συνεχίζει να ταξιδεύει και να ενώνει ανθρώπους σε κάθε γωνιά της γης.
«Η φαντασία μας… ρομποτοποιήθηκε!»
Τα ρομποτάκια της τάξης μας! Φτιάχνοντας από απλά υλικά τα δικά μας ρομπότ στα πλαίσια του έργου “Steam Adventure with Numbers“.
Δράση για τα δικαιώματα των παιδιών.
Δράση για τα δικαιώματα των παιδιών
Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού στις 20 Νοεμβρίου, δημιούργησαν μια όμορφη και συμβολική αφίσα. Στο κέντρο της, ζωγράφισαν τη Γη, τον κοινό μας πλανήτη, θέλοντας να δείξουν ότι όλα τα παιδιά ανήκουν στην ίδια μεγάλη οικογένεια. Πάνω στη Γη, ζωγράφισαν τον εαυτό τους, ενώ γύρω της απεικόνισαν όλα όσα χρειάζονται τα παιδιά σε κάθε γωνιά του κόσμου για να είναι ευτυχισμένα — αγάπη, φροντίδα, ειρήνη, εκπαίδευση, παιχνίδι και φίλους. Με αυτόν τον τρόπο, οι μικροί μαθητές έστειλαν ένα μήνυμα ελπίδας και ενότητας, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι κάθε παιδί έχει δικαίωμα σε μια ζωή γεμάτη χαρά και ασφάλεια.
Επίσκεψη στο Γηροκομείο και στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Αγρινίου
Επίσκεψη στο Γηροκομείο της Χριστιανικής Ενώσεως και στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Αγρινίου
Στις 22 Δεκεμβρίου 2025 οι μαθητές/τριες των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων επισκέφθηκαν το Γηροκομείο Αγρινίου, όπου με χαρά και συγκίνηση είπαν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στους παππούδες και τις γιαγιάδες που φιλοξενούνται σε αυτό, προσφέροντάς τους παράλληλα χριστουγεννιάτικα στολίδια που είχαν φτιάξει οι ίδιοι. Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν το Νοσοκομείο Αγρινίου και συγκεκριμένα το Παιδιατρικό Τμήμα, όπου παρέδωσαν παιχνίδια για τα παιδιά που νοσηλεύονται, σκορπίζοντας χαμόγελα και ελπίδα. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του σχολείου μας για την καλλιέργεια του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς.







