ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΛ. ΠΕ06)
Την Πέμπτη 25/2/2020 και ώρα 18.00-20.00 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κλ. ΠΕ06) με θέμα:
«Digital Storytelling: Η ψηφιακή και διαδραστική αφήγηση ως εργαλείο και μέθοδος διαφοροποιημένης διδασκαλίας».
Σκοπός του ιστοσεμιναρίου ήταν η ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τα παιδαγωγικά οφέλη της αξιοποίησης της ψηφιακής και διαδραστικής αφήγησης, που αποτελεί μια εκφραστική αφηγηματική μορφή στα ψηφιακά μέσα. Στους/στις εκπαιδευτικούς που το παρακολούθησαν δόθηκαν αναλυτικές οδηγίες για τη δημιουργία μιας ψηφιακής εικονογραφημένης ιστορίας με τη χρήση συγκεκριμένων ψηφιακών εργαλείων. Η ψηφιακή αφήγηση είναι μία δημιουργική διαδικασία κατά την οποία η παραδοσιακή αφήγηση συναντάει την τεχνολογία, καθώς συνδυάζεται με διαφορετικούς τύπους σύγχρονων πολυμέσων (όπως εικόνα, κείμενο, βίντεο και μουσική) και τα ICT εργαλεία (εργαλεία επικοινωνίας). Με τη ψηφιακή αφήγηση οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προσεγγίσουν τη σχολική γνώση με εναλλακτικό και βιωματικό τρόπο, απαλλάσσοντάς την από κάθε είδους παθητικότητα και συμβατικότητα. Η αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στο σχολείο υποστηρίζει διαφοροποιημένα σχολικά περιβάλλοντα, βοηθάει στην εφαρμογή εξατομικευμένης διδασκαλίας, υποστηρίζει τη διαθεματικότητα & συμβάλλει στην απόκτηση δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
Το διαδικτυακό σεμινάριο οργανώθηκε από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) κ. Μαρία Ανδριτσοπούλου, σε συνεργασία με τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού έργου ΠΕ06 στο 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής κ. Ευαγγελία Καραγιάννη με προσκεκλημένη εισηγήτρια την κ. Αρχοντία Μαντζαρίδου (ΣΕΕ Κλ. ΠΕ70 στο 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής – Εμπειρογνώμων στο ΙΕΠ για τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία – Διδάσκουσα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Δημόσια Ιστορία στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο).
Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση εδώ:
https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2021/02/ΨΗΦΙΑΚΗ-ΑΦΗΓΗΣΗ-ΜΑΝΤΖΑΡΙΔΟΥ.pdf