ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: «Digital Storytelling: “Η ψηφιακή και διαδραστική αφήγηση ως εργαλείο και μέθοδος διαφοροποιημένης διδασκαλίας”

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΛ. ΠΕ06)

Την Πέμπτη 25/2/2020 και ώρα 18.00-20.00 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κλ. ΠΕ06) με θέμα: 

«Digital Storytelling: Η ψηφιακή και διαδραστική αφήγηση ως εργαλείο και μέθοδος διαφοροποιημένης διδασκαλίας». 

Σκοπός του ιστοσεμιναρίου ήταν η ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τα παιδαγωγικά οφέλη της αξιοποίησης της ψηφιακής και διαδραστικής αφήγησης, που αποτελεί μια εκφραστική αφηγηματική μορφή  στα ψηφιακά  μέσα. Στους/στις εκπαιδευτικούς που το παρακολούθησαν δόθηκαν αναλυτικές οδηγίες για τη δημιουργία μιας ψηφιακής εικονογραφημένης ιστορίας με τη χρήση συγκεκριμένων ψηφιακών εργαλείων. Η ψηφιακή αφήγηση είναι μία δημιουργική διαδικασία κατά την οποία η παραδοσιακή αφήγηση συναντάει την τεχνολογία, καθώς συνδυάζεται με διαφορετικούς τύπους σύγχρονων πολυμέσων (όπως εικόνα, κείμενο, βίντεο και  μουσική)  και τα ICT εργαλεία (εργαλεία  επικοινωνίας). Με τη ψηφιακή αφήγηση οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προσεγγίσουν τη σχολική γνώση με εναλλακτικό και βιωματικό τρόπο, απαλλάσσοντάς την από κάθε είδους παθητικότητα και συμβατικότητα. Η αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στο σχολείο υποστηρίζει διαφοροποιημένα σχολικά περιβάλλοντα, βοηθάει στην εφαρμογή εξατομικευμένης διδασκαλίας, υποστηρίζει τη διαθεματικότητα & συμβάλλει στην απόκτηση δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.

Το διαδικτυακό σεμινάριο οργανώθηκε από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) κ. Μαρία Ανδριτσοπούλου, σε συνεργασία με τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού έργου ΠΕ06 στο 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής κ. Ευαγγελία Καραγιάννη με προσκεκλημένη εισηγήτρια την κ. Αρχοντία Μαντζαρίδου (ΣΕΕ Κλ. ΠΕ70 στο 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής – Εμπειρογνώμων στο ΙΕΠ για τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία – Διδάσκουσα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Δημόσια Ιστορία στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο).

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση εδώ:

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2021/02/ΨΗΦΙΑΚΗ-ΑΦΗΓΗΣΗ-ΜΑΝΤΖΑΡΙΔΟΥ.pdf

 

Σχετικά με ΑΝΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Σύντομο Βιογραφικό Μαρίας Ανδριτσοπούλου

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στην κατεύθυνση «Ιστορία και Διδακτική της Ιστορίας, Λαογραφία και Πολιτισμός» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών) – Ε.Κ.Π.Α. Είμαι επίσης κάτοχος διδακτορικού τίτλου σπουδών στην Νεότερη Ιστορία, που απέκτησα μετά την εκπόνηση της διδακτορικής μου διατριβής στο Π.Τ.Δ. Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω μια πολυετή επαγγελματική διδακτική εμπειρία τόσο στην Ιδιωτική, όσο και στη Δημόσια Εκπαίδευση, την οποία υπηρετώ έως και σήμερα. Διετέλεσα Διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αργυρούπολης, όπου έχω και την οργανική μου θέση και του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου. Από τη σχολική χρονιά 2018 – 19 είμαι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Κλ. ΠΕ06 στο 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής. Έχω παρακολουθήσει πολλά προγράμματα επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ( Μεθοδολογία διδακτικής της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας – University of Exeter, U.K.), είμαι μέλος πολλών επιστημονικών συλλόγων (ΠΕ.ΚΑ.ΔΕ., Επιστημονική Εταιρεία «Ιστορία και Διδακτική της ιστορίας, Θεωρία και Έρευνα, Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. κ.ά» και έχω ασχοληθεί με συγγραφικό έργο σε θέματα τοπικής ιστορίας. Έχω παρακολουθήσει επίσης αρκετά προγράμματα σπουδών ελεύθερου σχεδίου και πληροφορικής.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Ετικέτες: , , , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.