Χρήσιμες οδηγίες για εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06)

ΘΕΜΑ: «Χρήσιμες οδηγίες για εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06)»

Αγαπητές/οί συνάδελφοι,

Ελπίζω να είστε όλες/-οι καλά και εσείς και οι οικογένειές σας.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι για τη στήριξη του διδακτικού σας έργου μέσα από τα ψηφιακά περιβάλλοντα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κατά το διάστημα που  καλούμαστε να εφαρμόσουμε με φιλότιμες προσπάθειες, υψηλό αίσθημα ευθύνης, ευσυνειδησία και κυρίως αγάπη για τους μαθητές μας, θα σας παρέχεται διαρκής πληροφόρηση, στα πλαίσια της γόνιμης και εποικοδομητικής έως τώρα συνεργασίας μας, προκειμένου να ανταποκριθείτε αποτελεσματικά στις νέες προκλήσεις – προκλήσεις που αναμφίβολα απαιτούν κόπο και ενδεχομένως προκαλούν άγχος, αλλά ταυτόχρονα μας δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύξουμε νέες δεξιότητες, να αποκτήσουμε νέες εμπειρίες, να δοκιμάσουμε νέες τεχνικές & να δημιουργήσουμε στέρεες γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας.

Ως εκ τούτου, θα ήθελα να λάβετε υπόψη σας ότι θα υπάρχει πληροφόρηση σε θέματα που αφορούν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ιδιαίτερα τη διδασκαλία του γνωστικού μας αντικειμένου (επιμορφωτικό υλικό, διδακτικές προτάσεις, ενημέρωση  για Webinars κ.λπ.), ως εξής:

α) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. (E-mail: mariandrits@gmail.com). Εάν τυχόν  υπάρχουν εκπαιδευτικοί της περιοχής επιστημονικής μου ευθύνης, που δεν λαμβάνουν τις τακτικές ενημερώσεις μου για τις εκπαιδευτικές μας δράσεις με αυτό τον τρόπο και επιθυμούν, να μου αποστείλουν το προσωπικό τους email, ονοματεπώνυμο και σχολείο που υπηρετούν.

β) Στο προσωπικό μου ιστολόγιο του ΠΣΔ, που ενεργοποίησα προσφάτως, στον ηλεκτρονικό  σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/andrimaria/author/andrimaria/ όπου εναποτίθεται παιδαγωγικό υλικό και προτάσεις τηλε-επιμόρφωσης.

γ) Στη διεύθυνση:

https://drive.google.com/drive/folders/1zqg_4FSvKVJ6glcvOofe2O6ICEE5KSHV?usp=sharing, θα βρείτε το ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΥΛΙΚΟΥ ΑΓΓΛΙΚΩΝ, που δημιούργησα και μπορείτε, εάν θέλετε, να βάζετε το υλικό σας στα πλαίσια διάχυσης καλών πρακτικών, επικοινωνώντας μαζί μου.

δ) Στην ιστοσελίδα του 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής (https://blogs.sch.gr/4pekesat/), όπου ως ΣΕΕ Κλ. ΠΕ06 αναρτώ επιμορφωτικές μας δράσεις, διδακτικές προσεγγίσεις κ.ά. Υπενθύμιση: Το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής έχει δημιουργήσει ειδική σελίδα για τη  διαδικασία της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, που ανανεώνεται,  στον σύνδεσμο: https://blogs.sch.gr/4pekesat/ex-apostaseos-ekpaideysi/.

ε) Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και από τον ιστότοπο του ΥΠΑΙΘ στην σελίδα https://mathainoumestospiti.gr/lykeio-ekpaideytikoi/.

Αναφορικά με το διδακτικό μας αντικείμενο σε αυτή τη φάση, προτείνω να δώσετε έμφαση στην ευχάριστη επικοινωνία, στην επίτευξη της  μεγαλύτερης δυνατής  αλληλεπίδρασης και στην ουσιαστική ανατροφοδότηση. Το διδακτικό υλικό που εκπονείτε πρέπει να είναι σαφές, σύντομο, απλό, διαβαθμισμένης δυσκολίας και με συγκεκριμένους στόχους.

Υπάρχουν  διάφορες εναλλακτικές δραστηριότητες, που αξιοποιούν τις πολυμεσικές δυνατότητες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως:

  • Δημιουργική γραφή (να δημιουργήσουν τα παιδιά μια ομαδική ιστορία με απλά διαδικτυακά εργαλεία ή να αλλάξουν την αρχή ή το τέλος μιας ιστορίας).
  • Ακρόαση μουσικής και καταγραφή συναισθημάτων κ.λπ.
  • Έργα τέχνης (με αξιοποίηση τεχνικών artful thinking). Σημ. Οι τέχνες, γενικότερα, δίνουν τη δυνατότητα πολλών εναλλακτικών δραστηριοτήτων, καθώς προκαλούν όλες τις αισθήσεις και δημιουργούν ταυτόχρονα ποικιλία συναισθημάτων.
  • Αναζήτηση στο internet συγκεκριμένων πληροφοριών.
  • Αποσπάσματα από βιβλία, που συνάδουν με τους διδακτικούς σας στόχους, ως ερεθίσματα για εργασίες των μαθητών/τριών – Περιήγηση σε λεξικά
  • Εκπαιδευτικές ταινίες μικρού ή μεγάλου μήκους/ ντοκιμαντέρ για ανταλλαγή απόψεων, παραγωγή γραπτού λόγου κ.λπ.
  • Εικονικές περιηγήσεις σε μουσεία.

Επισημαίνεται ότι κατά την υλοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων θα πρέπει πάντα να έχετε υπόψιν α) την ασφάλεια των μαθητών σας, έτσι ώστε να προστατεύονται τα προσωπικά τους δεδομένα και να υπάρχει η συναίνεση των γονιών τους & β) τα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών του υλικού που χρησιμοποιείτε.

Στο συνημμένο έντυπο εμπεριέχεται χρήσιμο σχετικό ενημερωτικό υλικό

Είναι πραγματικά αξιέπαινη η όλη αυτή υπερπροσπάθεια που καταβάλλετε καθημερινά να μην μείνουν μακριά από τη μαθησιακή διαδικασία οι μαθητές/-τριες των σχολείων μας. Σε αυτή την προσπάθεια θα βρίσκομαι στο πλάι σας και γι` αυτό μη διστάσετε να επικοινωνείτε μαζί μου, εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα στο οποίο μπορώ να βοηθήσω.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Δρ. Μαρία Ανδριτσοπούλου

ΣΕΕ ΠΕ06.

Σχετικά με ΑΝΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Σύντομο Βιογραφικό Μαρίας Ανδριτσοπούλου

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στην κατεύθυνση «Ιστορία και Διδακτική της Ιστορίας, Λαογραφία και Πολιτισμός» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών) – Ε.Κ.Π.Α. Είμαι επίσης κάτοχος διδακτορικού τίτλου σπουδών στην Νεότερη Ιστορία, που απέκτησα μετά την εκπόνηση της διδακτορικής μου διατριβής στο Π.Τ.Δ. Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω μια πολυετή επαγγελματική διδακτική εμπειρία τόσο στην Ιδιωτική, όσο και στη Δημόσια Εκπαίδευση, την οποία υπηρετώ έως και σήμερα. Διετέλεσα Διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αργυρούπολης, όπου έχω και την οργανική μου θέση και του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου. Από τη σχολική χρονιά 2018 – 19 είμαι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Κλ. ΠΕ06 στο 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής. Έχω παρακολουθήσει πολλά προγράμματα επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ( Μεθοδολογία διδακτικής της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας – University of Exeter, U.K.), είμαι μέλος πολλών επιστημονικών συλλόγων (ΠΕ.ΚΑ.ΔΕ., Επιστημονική Εταιρεία «Ιστορία και Διδακτική της ιστορίας, Θεωρία και Έρευνα, Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. κ.ά» και έχω ασχοληθεί με συγγραφικό έργο σε θέματα τοπικής ιστορίας. Έχω παρακολουθήσει επίσης αρκετά προγράμματα σπουδών ελεύθερου σχεδίου και πληροφορικής.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση