Ψηφιακή τάξη – Οδηγίες χρήσης για εκπαιδευτικούς και μαθητές

Ψηφιακή τάξη – Οδηγίες χρήσης για εκπαιδευτικούς και μαθητές

Χρήσιμες οδηγίες για τις ψηφιακές τάξεις στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τις πλατφόρμες e-classe-me και Webex meetings.

Ο σύγχρονος τρόπος τηλεκπαίδευσης είναι κάτι καινούργιο και άγνωστο για τους περισσότερους από εμάς – καθηγητές και μαθητές – και σίγουρα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον κλασικό τρόπο της δια ζώσης  εκπαίδευσης και διδασκαλίας. Παρ’ όλα αυτά, στην περίοδο που διανύουμε, λόγω της αναστολής λειτουργίας των  εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, η αξιοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι μονόδρομος.  Σίγουρα, θα υπάρχουν δυσκολίες στη χρήση των εργαλείων και των διαδικασιών της ψηφιακής τάξης, αλλά αυτές θα μπορούν να ξεπεραστούν μέσα από την δοκιμή, την συνεργασία, την ανταλλαγή πληροφοριών, την επικοινωνία  και την αυτομόρφωση γενικότερα. Αυτή η γνώση και η εμπειρία που θα αποκτήσουμε, είναι πολύτιμη  για κάθε εκπαιδευτικό και εκπαιδευόμενο και για οποιαδήποτε εκπαιδευτική δραστηριότητα χρειάζεται να σχεδιαστεί στο μέλλον. Ευχής έργο είναι η πολιτεία να προχωρήσει στη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με σκοπό την αύξηση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων.

Όπως και να ‘χει, είναι σίγουρο πως δεδομένης της παρούσας κατάστασης και της αναστολής λειτουργίας των σχολείων, έχει ιδιαίτερη σημασία εμείς οι εκπαιδευτικοί να διατηρήσουμε την επαφή με τους μαθητές μας και οι μαθητές μας να διατηρήσουν την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία (έστω και εξ αποστάσεως). Είναι απαραίτητο, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία, να τους αναθέτουμε εργασίες, να τους καθοδηγούμε, να λύνουμε απορίες και να τις αξιολογούμε. Είναι προφανές ότι οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και την τηλεκπαίδευση, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το απλό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή άλλα ψηφιακά εργαλεία που είναι πιο εύκολα στη χρήση τους.

Πάντως, οποιονδήποτε τρόπο τηλεκπαίδευσης και αν χρησιμοποιήσουμε, είτε σύγχρονο είτε  είτε ασύγχρονο είτε απλό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ο εκπαιδευτικός χρειάζεται να έχει διαθέσιμο ψηφιακό διδακτικό υλικό (αρχεία pdf, Powerpoint,  videos, εικόνες, μικροεφαρμογές κλπ) το οποίο μπορεί να δημιουργήσει μόνος του ή να το βρει έτοιμο σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες ή ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, κλπ. Ανεξάρτητα από το ψηφιακό υλικό που θα ενσωματωθεί στην εξ αποστάσεως διδασκαλία, τα ηλεκτρονικά μαθήματα δημιουργούνται και υποστηρίζονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να αλληλοεπιδράσουν με τους μαθητές τους στην ψηφιακή τάξη.

Μερικές χρήσιμες ιστοσελίδες για ψηφιακό υλικό:

Ψηφιακό Σχολείο https://dschool.edu.gr/

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία https://dschool.edu.gr/

Αίσωπος http://aesop.iep.edu.gr/

Φωτόδεντρο http://photodentro.edu.gr/aggregator/

Φωτόδεντρο – εκπαιδευτικά βίντεο http://photodentro.edu.gr/video/

Φωτόδεντρο – μαθησιακά αντικείμενα http://photodentro.edu.gr/lor/

Στην παρούσα ανάρτηση δίνονται χρήσιμες οδηγίες για τις πλατφόρμες εξ αποστάσεως διδασκαλίας οι οποίες προτείνονται από το ΥΠΑΙΘ για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αυτές οι οδηγίες αφορούν τόσο τη χρήση όσο και τη σύνδεση των μαθητών με τις ψηφιακές τάξεις των καθηγητών τους. Πρόκειται για τις πλατφόρμες:

  • e-class
  • e-me
  • Webex meetings

Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποια από αυτές ή συνδυασμό αυτών για την διδασκαλία του (σύγχρονη ή ασύγχρονη τηλεκπαίδευση). Ο καλύτερος τρόπος εκμάθησης είναι η δοκιμή κάθε πλατφόρμας στην πράξη.

Κάθε μια από αυτές τις τρεις πλατφόρμες, αποτελεί ένα ασφαλές ολοκληρωμένο ψηφιακό περιβάλλον κατάλληλο για τη μάθηση, τη συνεργασία και την επικοινωνία των μελών της σχολικής κοινότητας, έναν χώρο για κοινωνική δικτύωση μαθητών και εκπαιδευτικών, ένα πλαίσιο για υποδοχή εξωτερικών εργαλείων και εφαρμογών.

  1. Πλατφόρμα e-class (Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη)

http://eclass.sch.gr

Η υπηρεσία Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-Τάξη) απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, με στόχο τον εμπλουτισμό της κλασικής διδασκαλίας που πραγματοποιείται καθημερινά στο σχολείο, με σύγχρονα εργαλεία που ενδυναμώνουν τη διαδικασία της μάθησης. Ο εκπαιδευτικός δημιουργεί ηλεκτρονικά μαθήματα και έχει πλήρη αμφίδρομη επικοινωνία με τους μαθητές του. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για επιμορφώσεις, συνεργασίες, ανταλλαγή απόψεων κλπ, μεταξύ εκπαιδευτικών. Η η-Τάξη βασίζεται στο ελληνικό ανοικτό λογισμικό Open eClass (http://www.openeclass.org).

Στα μαθήματα της Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης μπορούν να περιέχονται, μεταξύ άλλων, ηλεκτρονικά βιβλία, εργασίες, ερωτηματολόγια, διαδραστικές ασκήσεις, συζητήσεις, wikis, πολυμέσα, εργαλεία επικοινωνίας ενώ παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα ενσωμάτωσης χώρων ζωντανής εξ αποστάσεως διδασκαλίας και συνεργασίας.

Βίντεο δημιουργίας τάξης στο e-class

https://youtu.be/97xHKvbjRj

Χρήσιμες Οδηγίες

  1. Σχετικά με την Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-Τάξη)
  2. Ξεκινώ με την η-Ταξη – Εκπαιδευτικός
  3. Ξεκινώ με την η-Ταξη – Μαθητής
  4. Εγχειρίδιο Εκπαιδευτικού
  5. Εγχειρίδιο Μαθητή
  6.  Όροι χρήσης
  1. Πλατφόρμα e-me

https://e-me.edu.gr/

e-me είναι η διαδικτυακή Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα που διατίθεται από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς. Παρέχει έναν ασφαλή «χώρο» για συνεργασία και επικοινωνία μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και σχολείων καθώς και ψηφιακά «εργαλεία» για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.

Βίντεο δημιουργίας τάξης στο e-me

https://youtu.be/hNqjsq9_YLs

Χρήσιμες Οδηγίες

  1. Αρχίζω με την e-me: Οδηγίες βήμα-βήμα για εκπαιδευτικούς
  2. Αρχίζω με την e-me: Οδηγίες βήμα-βήμα για μαθητές/τριες
  3. Βίντεο-παρουσιάσεις των λειτουργιών της e-me
  4. Αναλυτικός Οδηγός Χρήσης της e-me (manual)
  1. Πλατφόρμα Webex meetings

Το WebEx Meeting είναι λογισμικό εικονικής διάσκεψης που επιτρέπει στους χρήστες του να συνεργάζονται σε ένα online περιβάλλον. Προσφέρει ολοκληρωμένη κοινή χρήση ήχου, βίντεο και περιεχομένου και ασφαλείς διαδικτυακές συναντήσεις  από οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης ή κινητή συσκευή ή συσκευή βίντεο.

Αρχικά θα χρειαστεί να εγκαταστήσεις το πρόγραμμα στο υπολογιστή σου και στη συνέχεια να προσκαλέσεις τους μαθητές σου στη συνάντηση που έχεις δημιουργήσει. Οι μαθητές  δε χρειάζεται να κατεβάσουν το πρόγραμμα στον υπολογιστή τους ούτε  να δημιουργήσουν λογαριασμό.

Ένα στοιχείο που ξεχωρίζει αυτό το εργαλείο από τους ανταγωνιστές του είναι η δυνατότητα που δίνει στους συμμετέχοντες να βλέπουν στις οθόνες τους ταυτόχρονα όλο το υλικό που σχετίζεται με τη διάσκεψη, να το προσαρμόζουν και να το μετακινούν, όπως και όποτε επιθυμούν.

Βίντεο χρήσης της πλατφόρμας Webex

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο που περιγράφει βήμα προς βήμα τη χρήση της εφαρμογής Webex, που αποτελεί την επίσημη, δωρεάν παρεχόμενη, πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ για τη σύγχρονη, δηλαδή σε πραγματικό χρόνο, τηλεκπαίδευση.

https://youtu.be/qQIx91b3WMk

Σημεία ιδιαίτερης προσοχής.

  • Ο εκπαιδευτικός θα χρειαστεί να εγκαταστήσει το πρόγραμμα στο υπολογιστή του και στη συνέχεια να προσκαλέσει τους μαθητές του στη συνάντηση που έχει δημιουργήσει
  • Είναι προτιμότερο να κάνετε εγκατάσταση με τον προσωπικό σας σύνδεσμο ενεργοποίησης (Activate) στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) που είναι καταχωρημένη στο myschool. Να μην δημιουργείτε δωρεάν λογαριασμό Webex (start for free). Εάν δεν σας έχει σταλεί τέτοιο email ενεργοποίησης από το ΥΠΑΙΘ με τίτλο «Ministry of Education Greece has invited you to Cisco Webex», είναι καλύτερα να αναζητήσετε τους λόγους. Το περιεχόμενο του email είναι:
  • Οι μαθητές, δεν είναι απαραίτητο να εγκαταστήσουν το λογισμικό Webex meetingsστον υπολογιστή τους μιας και μπορεί να τρέξει και ως web εφαρμογή. Να περιμένετε να σας σταλεί πρόσκληση στην τηλεδιάσκεψη από τον καθηγητή σας.
  • Κάθε εκπαιδευτικός αποστέλλει το σύνδεσμοτης προσωπικής του ψηφιακής τάξης στους μαθητές του μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν σε όλα τα μαθήματα πατώντας απλώς τον αντίστοιχο σύνδεσμο, χωρίς να απαιτείται η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Χρήσιμες Οδηγίες

  1. οδηγίες εγκατάστασης (Webex Meetings)
  2.  οδηγίες χρήσης (Webex Meetings)
  3. Οδηγίες για εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τον καθηγητή 
  4.  Οδηγίες χρήσης webex  from Theresa Giakoumatou
  5. Οδηγίες για συμμετέχοντες σε τηλεδιασκέψεις from Theresa Giakoumatou
  6. How to | Webex Meetings (28 βίντεο, ενημέρωση στις 20 Δεκ 2019)
  7. Presenting Your PowerPoint in webex meetings
  8. How To Share Content During a Cisco Webex Meetings

14 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για την πλατφόρμα Webex meetings (ΥΠΑΙΘ)

  1. [Εκπαιδευτικός] Δεν έχω λάβει τον ατομικό σύνδεσμο (link) εγκατάστασης της εφαρμογής Webex:

Επιβεβαίωση στοιχείων Myschool: Παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε ότι οι ηλεκτρονικές σας διευθύνσεις (email) είναι σωστά καταχωρημένες στο myschool. Καθημερινά, η Κεντρική Ομάδα Τηλεκπαίδευσης ελέγχει την πληρότητα του myschool και προχωρά σε σχετικές ενέργειες, προκειμένου να λάβετε το email με τον σύνδεσμο ενεργοποίησης της ηλεκτρονικής σας τάξης.

Δημιουργήσατε δωρεάν λογαριασμό (free account) Webex (Webex Meetings ή Webex Teams), προτού να σας έχει έρθει ο σύνδεσμος στο προσωπικό σας email. Σε περίπτωση που έχετε ήδη δημιουργήσει τον δωρεάν λογαριασμό, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • A. Κατεβάστε τιςοδηγίες προκειμένου να απεγκαταστήσετε την δωρεάν έκδοση του Webex και να προβείτε στην εγκατάσταση της έκδοσης του λογισμικού που παρέχεται από το Υπουργείο και που σας δίνει πλήρη πρόσβαση την πλατφόρμα.
  • B. Παρακαλούμε όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία, να μας στείλετε το ακόλουθο μήνυμα μέσω email στο cst@minedu.gov.gr«Ολοκλήρωσα την διαδικασία απεγκατάστασης της δωρεάν έκδοσης του webex με την οποία είχε συνδεθεί το email μου».

Εναλλακτικά, εάν δεν επιθυμείτε να ακολουθήσετε τη διαδικασία που αναγράφεται στις οδηγίες, μπορείτε να δηλώσετε ένα νέο email στο myschool που να μην έχει συνδεθεί με webex λογαριασμό στο παρελθόν. Τα επικαιροποιημένα αυτά email συλλέγονται στο τέλος της ημέρας και αποστέλλονται σε αυτά σύνδεσμοι ενεργοποίησης (δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες από εσάς).

Για περαιτέρω απορίες παρακαλούμε α) να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που σας έχουν αποσταλεί, β) να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης του σχολείου σας. Εάν εξακολουθείτε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε εκ νέου μαζί μας στο email αυτό.

  1. [Εκπαιδευτικός] Μου εμφανίζεται ο μήνυμα “Unauthorized”. Τι κάνω:

Σε περίπτωση που σας εμφανιστεί το μήνυμα «Unauthorized» παρακαλούμε να αποστείλετε ένα νέο email που δεν έχει συνδεθεί στο παρελθόν με κανένα λογαριασμό Webex, στο cst@minedu.gov.gr. Παρακαλούμε ο τίτλος του ηλεκτρονικού σας μηνύματος να αναφέρει: «Νέο email λόγω unauthorized».

Για περαιτέρω απορίες παρακαλούμε α) να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που σας έχουν αποσταλεί, β) να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης του σχολείου σας. Εάν εξακολουθείτε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε εκ νέου μαζί μας στο email αυτό.

  1. Σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετάσχουν τώρα στο πρόγραμμα πού θα αποστέλλουν τα στοιχεία τους για να λάβουν οδηγίες;

Σύνδεσμος (link) συμμετοχής θα δοθεί σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Η Κεντρική Ομάδα Τηλεκπαίδευσης ΥΠΑΙΘ, μετά από πλήρη ενημέρωση των δομών εκπαίδευσης, αποστέλλει σύνδεσμο στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις του myschool.

  • Επομένως παρακαλούμε για την άμεσηεπικαιροποίηση των email στο myschool από τον διευθυντή του κάθε σχολείου. Δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες από εσάς.
  1. Επίσης, το link θα το στείλω στους μαθητές με e mail; Θα ισχύει το ίδιο link για κάθε φορά που θέλουν να συνδεθούν;

Μετά την ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων και μαθητών στη βάση των οδηγιών που έχουν δοθεί από το Υπουργείο, μπορείτε να αποστείλετε το link στο μαθητή μέσω email, messenger, κινητό, όπως επιλέξετε. Κάθε εκπαιδευτικός έχει ένα ατομικό, προσωπικό link για την εικονική του τάξη. Θα ισχύει το ίδιο link κάθε φορά.

  1. Μήπως το σύστημα αυτό αποκλείει τις πιο ασθενείς κοινωνικά ομάδες που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο;

Επ’ ουδενί. Κατ’ αρχάς, σχεδόν όλες οι οικογένειες με παιδιά έχουν πρόσβαση σε σταθερή σύνδεση ίντερνετ και χωρίς περιορισμό δεδομένων (βάσει στοιχείων από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης). Επιπλέον, όμως, μπορεί κανείς να συνδεθεί με την ψηφιακή τάξη και μέσω τηλεφωνικής γραμμής, με αστική χρέωση από σταθερό τηλέφωνο.

  1. Πώς μπορώ να συνδεθώ με σταθερό τηλέφωνο:

Κάτω από το Join meeting (Συνδεθείτε σε συνάντηση), σας δίνεται η επιλογή να συνδεθείτε και με άλλα μέσα (More ways to join). Αφού το επιλέξετε, θα εμφανιστεί ένας σταθερός τηλεφωνικός αριθμός και ένας κωδικός πρόσβασης (access code). Καλώντας αυτό το νούμερο, και σχηματίζοντας τον κωδικό, εκπαιδευτικοί και μαθητές μπορούν να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση μέσω σταθερού τηλεφώνου.

  1. Ποιος διαμορφώνει το πρόγραμμα;:

Οι διευθυντές/διευθύντριες των σχολείων, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, θα διαμορφώνουν το πρόγραμμα για κάθε σχολική τάξη. Αποδεικνύουμε έμπρακτα, ακόμη μία φορά, την εμπιστοσύνη μας στον εκπαιδευτικό, τη στήριξη στη μεγαλύτερη αυτονομία και ευελιξία της σχολικής μονάδας.
Επίσης, για λόγους ασφαλείας, σας παρακαλούμε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα και οι σύνδεσμοι να μην κοινοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά να ανταλλάσσονται μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή chat.

  1. Ποιος θα βοηθάει τους εκπαιδευτικούς αν χρειάζονται βοήθεια για να συνδεθούν;

1ο επίπεδο υποστήριξης: οι εκπαιδευτικοί θα απευθύνονται στην ομάδα υποστήριξης του σχολείου τους, που αποτελείται από τον διευθυντή και έναν τουλάχιστον εκπαιδευτικό πληροφορικής (ΠΕ86) ή με εξοικείωση σε ΤΠΕ.
2ο επίπεδο υποστήριξης: η ομάδα υποστήριξης του σχολείου μπορεί να επικοινωνεί με το Help Desk της Κεντρικής Ομάδας Τηλεκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Θερμή παράκληση:
Προτού επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε α) να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες εγκατάστασης και χρήσης (βλ. 2 παραπάνω), και β) να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης του σχολείου σας.

  1. Ποιο είναι το πρόγραμμα εφαρμογής;

Αυτήν την εβδομάδα στα Λύκεια της χώρας, από την ερχόμενη εβδομάδα θα περάσουμε στα Γυμνάσια και εν συνεχεία στα Δημοτικά.

  1. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία στους μαθητές θα αναπληρώσει τις χαμένες ώρες;

Όχι. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν υποκαθιστά το μάθημα στην τάξη. Στόχος δεν είναι η κάλυψη της διδακτέας ύλης, αλλά η διατήρηση της επαφής των μαθητών με τη μαθησιακή διαδικασία.

  1. Ορισμένες χαρακτηριστικές λειτουργικότητες της πλατφόρμας;

Κατά τη σύγχρονη διδασκαλία, ο εκπαιδευτικός μπορεί να μοιραστεί με τους μαθητές του αρχεία, παρουσιάσεις, την εικόνα της οθόνης του, στην οποία έχει τη δυνατότητα να σημειώσει κ.ά. Επιπλέον, μεταξύ άλλων, μπορεί να επιβάλει την ησυχία, να «κλειδώσει» την τάξη, να βγάλει κάποιον μαθητή εκτός. Οι μαθητές, από την πλευρά τους, μπορούν να λάβουν το λόγο, να υποβάλουν ερωτήματα, να στείλουν γραπτά μηνύματα στον/στην εκπαιδευτικό τους, να «δουν» τους συμμαθητές τους. Είναι μία πλήρως διαδραστική τάξη μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικού.

  1. Πώς μπορεί ένας μαθητής να ζητήσει το λόγο όταν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, που θα είναι όλοι οι μαθητές mute, έχει κάποια απορία;

Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να ζητήσει εγγράφως το λόγο μέσω chat, καθώς και να βγάλει τον εαυτό του από τη σίγαση. Ο εκπαιδευτικός με τη σειρά του μπορεί να επιβάλει εκ νέου την ησυχία, καθώς και να απομακρύνει κάποιον μαθητή από την τάξη.

  1. Ποια προσωπικά δεδομένα μαθητών είναι απαραίτητα για τη συμμετοχή στην πλατφόρμα;

1) Email (ή messenger ή οποιοδήποτε άλλο μέσο επικοινωνίας επιλέξει ο μαθητής): το οποίο ο μαθητής το δίνει μόνο στον Εκπαιδευτικό / Διευθυντή της σχολικής μονάδας προκειμένου να λαμβάνει εκεί τους συνδέσμους (link) για τα μαθήματά του.
2) Ονοματεπώνυμο ή όνομα χρήστη (κατ’ επιλογή του μαθητή) το οποίο δηλώνεται από τον μαθητή κατά την είσοδο στην πλατφόρμα για να μπορεί ο εκπαιδευτικός να τον διακρίνει μέσα στην εικονική τάξη, να του δώσει τον λόγο κτλ.
Συνιστάται στους μαθητές να συνδέονται στην πλατφόρμα μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) και όχι μέσω εφαρμογής.

  1. Γιατί επελέγησαν οι συγκεκριμένοι πάροχοι;

Η επιλογή των εκάστοτε μεθόδων και εργαλείων γίνεται με γνώμονα ιδίως τις ποιοτικές και τεχνικές προδιαγραφές τους, και ειδικότερα την ασφάλεια, την τεχνική δυνατότητα ταυτόχρονης εξυπηρέτησης του μέγιστου αριθμού χρηστών και το φιλικό περιβάλλον εγκατάστασης και χρήσης, καθώς και την εμπειρία από την επιτυχή εφαρμογή τους – για ανάλογο σκοπό και σε αντίστοιχη κλίμακα – σε άλλες χώρες. Επισημαίνεται ότι το όλο εγχείρημα δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για το Κράτος. Το Υπουργείο θα συνεχίσει να διερευνά και άλλες μεθόδους και εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη βέλτιστη παροχή εξ αποστάσεως διδασκαλίας στους μαθητές.

Ο παρακάτω σύνδεσμος αναφέρεται και στις τρεις πλατφόρμες εξ αποστάσεως διδασκαλίας που προτείνονται από το ΥΠΑΙΘ και βοηθά μαθητές και καθηγητές να συνδεθούν ευκολότερα στις ψηφιακές τάξεις.

https://drive.google.com/file/d/1U3Kyl8F1oQc9UJYRIAOB8soOfmWjVvES/view

ΠΗΓΗ: https://isiglavas.blogspot.com/2020/03/blog-post_48.html…

Σχετικά με ΑΝΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Σύντομο Βιογραφικό Μαρίας Ανδριτσοπούλου

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στην κατεύθυνση «Ιστορία και Διδακτική της Ιστορίας, Λαογραφία και Πολιτισμός» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών) – Ε.Κ.Π.Α. Είμαι επίσης κάτοχος διδακτορικού τίτλου σπουδών στην Νεότερη Ιστορία, που απέκτησα μετά την εκπόνηση της διδακτορικής μου διατριβής στο Π.Τ.Δ. Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω μια πολυετή επαγγελματική διδακτική εμπειρία τόσο στην Ιδιωτική, όσο και στη Δημόσια Εκπαίδευση, την οποία υπηρετώ έως και σήμερα. Διετέλεσα Διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αργυρούπολης, όπου έχω και την οργανική μου θέση και του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου. Από τη σχολική χρονιά 2018 – 19 είμαι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Κλ. ΠΕ06 στο 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής. Έχω παρακολουθήσει πολλά προγράμματα επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ( Μεθοδολογία διδακτικής της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας – University of Exeter, U.K.), είμαι μέλος πολλών επιστημονικών συλλόγων (ΠΕ.ΚΑ.ΔΕ., Επιστημονική Εταιρεία «Ιστορία και Διδακτική της ιστορίας, Θεωρία και Έρευνα, Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. κ.ά» και έχω ασχοληθεί με συγγραφικό έργο σε θέματα τοπικής ιστορίας. Έχω παρακολουθήσει επίσης αρκετά προγράμματα σπουδών ελεύθερου σχεδίου και πληροφορικής.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση