Μαθαίνω να χρησιμοποιώ το Διαδίκτυο

Διδακτικοί στόχοι: Γενικοί στόχοι Περιγράφω με απλό τρόπο γραπτώς και προφορικά ένα χαρακτηριστικό τοπίο της ελληνικής υπαίθρου, σε 2-3 φράσεις ή στίχους. Αναφέρω κάποια γνωστά ελληνικά προϊόντα. Μιλώ και εκφράζω την γνώμη μου για το αγαπημένο μου ελληνικό παραδοσιακό πιάτο ή/και προϊόν. Δίνω βασικές πληροφορίες σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες της χώρας μου. Μαθαίνω ένα βασικό λεξιλόγιο που σχετίζεται με φαγητά, ποτά και υλικά. Αναπαριστώ με εικαστικό τρόπο ένα χαρακτηριστικό τοπίο του τόπου μου και κάποια από τα στοιχεία που το αποτελούν (ζώα, φυτά, ανθρώπους, κτίρια…)

Γλωσσικοί στόχοι Μαθαίνω και χρησιμοποιώ γραπτώς και προφορικά ένα βασικό λεξιλόγιο σχετικό με την κουζίνα, τα υλικά, τα πιάτα, τα προϊόντα, τα ζώα της φάρμας, τα δέντρα και τα αρωματικά φυτά, τα μέρη που τα βρίσκουμε και τα καλλιεργούμε και τις γεύσεις τους. Χρώματα (επανάληψη και εμπλουτισμός). Τοπικοί προσδιορισμοί (επανάληψη και εμπλουτισμός). Εκφράζω την γνώμη και τις προσωπικές μου προτιμήσεις για το φαγητό και την φύση της χώρας μου (aimer, adorer, préférer, choisir …). Μορφοσυντακτικοί στόχοι Προστακτική Ενεστώτα. Σχηματισμός ερώτησης με «est-ce que». Χρήση τοπικών προσδιορισμών. Εκφράσεις ποσότητας (beaucoup de, peu de, assez de, plein de…) Articles partitifs και άρνηση. Διαπολιτιστικοί στόχοι Eντοπίζω τις διαφορές που κάνουν την μεσογειακή διατροφή να ξεχωρίζει. Αισθητικοί στόχοι Έρχομαι σε επαφή, αναζητώ, παρατηρώ και στοχάζομαι αναφορικά με τους τρόπους που απεικονίζεται καλλιτεχνικά η φύση, οι αγροτικές εργασίες, οι άνθρωποι, τα ζώα και τα προϊόντα της υπαίθρου μέσα σε πίνακες ζωγραφικής. Αναφορά στον ιμπρεσιονισμό (πίνακες του Μονέ) και ναΐφ καλλιτέχνες (Κεραμιδάς και Ρουσώ).

Μαθαίνω να χρησιμοποιώ το Διαδίκτυο για την αναζήτηση συγκεκριμένων πληροφοριών, να χρησιμοποιώ έντυπα λεξικά και το on line λεξικό https://www.free-word.org/ . Εισαγωγή στο ψηφιακό εργαλείο Voki https://www.voki.com/ για να καταγράψουν την φωνή τους στα γαλλικά και στο Quizlet.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση