Στον καθορισμό της διδακτέας – εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2024-2025, προχώρησε το υπουργείο Παιδείας. Ειδικότερα, η απόφαση δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως προκειμένου να ενημερωθούν οι μαθητές οι οποίοι θα φοιτήσουν την ερχόμενη χρονιά στη Γ΄ τάξη του Λυκείου όλων των κατηγοριών.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΖΩΗ
Ιστότοπος με πλούσιο υλικό δραστηριοτήτων
Ο ιστότοπος https://www.101computing.net/ προσφέρει πλήθος δραστηριοτήτων για εξάσκηση σε θέματα προγραμματισμού, υλοποίησης ψηφιακών κυκλωμάτων κ.α.
Ανάμεσα στις πολλές δραστηριότητες ξεχωρίζω το https://www.101computing.net/logic-gates-studio/ με το οποίο πολύ εύκολα και πολύ παραστατικά μπορεί να γίνει προσομοίωση κυκλωμάτων λογικών πυλών. Στον ιστότοπο υπάρχουν πολλά challenges με τα οποία μπορεί ο μαθητής να εξασκηθεί αναζητώντας τη λύση σε πρακτικά προβλήματα.
Εγχειρίδιο καλλιέργειας ροδιάς
Κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο έχετε την δυνατότητα να μελετήσετε διεξοδικά την καλλιέργεια της ροδιάς. Το εγχειρίδιο αυτό έχει εκδοθεί από τον ελληνικό γεωργικό οργανισμό ‘Δήμητρα’.
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΡΟΔΙΑΣ
Επίσης μπορείτε να παρακολουθήσετε το παρακάτω ενδιαφέρον video.
Θρεπτική αξία ροδιού
Το ρόδι από πολλούς αποκαλείται “ο κόκκινος χρυσός” της διατροφής μας, συνοψίζοντας έτσι την υψηλή διατροφική του αξία.
Πλήθος επιστημονικών μελετών αποδεικνύει ότι το ρόδι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, κυρίως πολυφαινόλες, ανθοκυανίνες, ταννίνες και ελαγικό οξύ. Μάλιστα, έχει φανεί πως η περιεκτικότητα του ροδιού σε πολυφαινόλες ξεπερνά αυτή του κόκκινου κρασιού, του πράσινου τσαγιού και του μύρτιλλου. Εκτός από αντιοξειδωτικά, το ρόδι περιέχει υψηλές ποσότητες βιταμίνης C, καροτενίων, σεληνίου, καλίου και φυσικά φυτικών ινών.
Σάββατο 3/12/2011, ανθοφορίας ξεκίνημα!
Σε πείσμα των γκρίζων καιρών, εμείς αποφασίσαμε να γεμίσουμε την ζωή μας με χρώματα κι αρώματα! Με εθελοντές όλων των ηλικιών, ακόμη και νηπιακής, ανασκουμπωθήκαμε, πήραμε φτυάρια, τσουγκράνες, τσάπες κ.ά. και ξεκινήσαμε την δουλειά. Αυτό το φωτογραφικό υλικό είναι από την πρώτη μέρα της υλοποίησης των περιβαλλοντικών προγραμμάτων μας.
Η συμμετοχή τόσο πολλών μαθητών και καθηγητών προοιονίζει μια αισιόδοξη έκβαση για τα προγράμματά μας.
Μπορεί το έργο μας να είναι δύσκολο, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, ο αύλειος χώρος είναι τελείως αδιαμόρφωτος και απαιτεί πολλή δουλειά, όμως αυτό δεν μας πτοεί, όλοι μαζί θα καταφέρουμε να κάνουμε το σχολείο πιο όμορφο για όλους εμάς και όσους θα βρεθούν σε αυτό τα επόμενα χρόνια.
Ξεκινάμε δυναμικά!!!!!!
Ο σύλλογος καθηγητών και οι μαθητές της Β ΕΠΑΛ Μούδρου αποφασίσαμε για το σχολικό έτος 2011-2012 να υλοποιήσουμε τα εξής προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
και
ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΑ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ
Παράλληλα λειτουργεί το πρόγραμμα Πολιτιστικών Θεμάτων με μαθητές της Α ΕΠΑΛ Μούδρου με τίτλο
“ΕΙΚΟΝΟποίηση: μια διερμηνεία ορατού και αοράτου. Πρόγραμμα Δημιουργικής φωτογραφίας”
το οποίο υποστηρίζει με τον φακό του τις δραστηριότητές μας.
Ξεκινάμε με όρεξη και μεράκι…
Καλή μας επιτυχία!!!!!!