“Ποδήλατο μετά μουσικής”

Διάκριση μαθητών σε διαγωνισμό του Ι.Ο.ΑΣ. (Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας)

Με επιτυχία στέφθηκε η προσπάθεια εννέα μαθητών/τριων της Δ΄ τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας να γράψουν ένα ποίημα για την ολοκλήρωση του project Κυκλοφοριακής Αγωγής “Περπατώ-Ποδηλατώ” το οποίο σχεδιάστηκε με τη θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης (Garnder 1983).
Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής με την παρακίνηση και την καθοδήγηση της γυμνάστριας Μάγκου Νατάσας γράφτηκε το ποίημα με τίτλο: “Ποδήλατο μετά μουσικής”. Με τη δημιουργική γραφή του ποιήματος καλλιεργήθηκε η γλωσσική νοημοσύνη των μαθητών/τριων και με τις πολύτιμες μουσικές υποδείξεις της μουσικού-σοπράνο του σχολείου, Βίκυς Πατρόνα καλλιεργήθηκε η μουσική νοημοσύνη. Στη διάρκεια του εγχειρήματος οι δύο εκπαιδευτικοί καθώς και οι μαθητές/τριες είχαν την συμπαράσταση και τις συμβουλές της δασκάλας της τάξης Αναστασιάδου Κατερίνας.
Το ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας θα συμπεριλάβει το διακριθέντα έργο σε ειδική έκδοση που θα κυκλοφορήσει το 2017.
Ποδήλατο μετά Μουσικής
Το ποδήλατο αγαπώ
Και το κράνος μου φορώ
Βγάζω χέρι για στροφή
Ο οδηγός για να με δει
Για την προστασία μου εγώ
Πάντα κράνος θα φορώ
Γονατίδες αγκωνίδες
πριν απ΄ όλα θα φορώ
ταιριασμένες φορεμένες
με το τζίν μου το καλό
τον έλεγχό του δεν ξεχνώ
να χω ποδήλατο σωστό
κι ένα σώμα δυνατό
ασφαλής να οδηγώ
στο φανάρι σταματώ
όταν κόκκινο θα δω
και στο σφύριγμα παγώνω
πρόστιμο να μην πληρώνω!
Δ΄ τάξη 5ου Δημ. Σχ. Πτολεμαΐδας
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:
Μάγκου Νατάσα :δημιουργική γραφή ποιήματος
Πατρόνα Βασιλική: Μελοποίηση ποιήματος
Αναστασιάδου Κατερίνα: δασκάλα της τάξης

Μάγκου Νατάσα

https://blogs.sch.gr/anasmag/
www.natasaswolf.blogspot.gr

Σχετικά με ΜΑΓΚΟΥ ΝΑΤΑΣΑ

Η Μάγκου Νατάσα ζει και εργάζεται στην Πτολεμαΐδα. Είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και μητέρα δύο παιδιών τα οποία αποτέλεσαν το ερέθισμα για το σχεδιασμό πολλών βιωματικών παιχνιδιών.
Αποφοίτησε το 1987 από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Άσκηση και ποιότητα Ζωής» των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού των Πανεπιστημίων Δημοκρίτειο Θράκης και Θεσσαλίας με Κατεύθυνση: Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση. Δίδαξε σε Σχολεία της Β’/ θμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερο από 23 χρόνια διδάσκει σε σχολεία της Α΄/ θμιας Εκπαίδευσης Πτολεμαΐδας εφαρμόζοντας καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα: Αγωγής Υγείας, Κυκλοφοριακής Αγωγής, Μουσειακής Αγωγής, Κινητικής Μάθησης, διαθεματικότητας, Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης, E-twinning, χορού και δημιουργικής έκφρασης με πολλαπλές καλλιτεχνικές παρουσιάσεις. Συνεργάστηκε με την Τροχαία Πτολεμαΐδας όπου υλοποίησε τις βιωματικές δράσεις για το Πρόγραμμα: «ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ» στην διάρκεια της Έκθεσης Τροχαίας που φιλοξενήθηκε στο Παλαιοντολογικό-Ιστορικό Μουσείο της πόλης. Δίδαξε σε πολιτιστικούς Συλλόγους παραδοσιακούς χορούς και επαγγελματικά κλασικό και μοντέρνο χορό.
Βραβεύτηκε από το Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) για το Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο με τίτλο: «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ» .
Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού εγχειριδίου με τίτλο “Προαγωγή Οδικής Ασφάλειας για Παιδιά και Εφήβους” που συντονίζει το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης.
Είναι μέλος της ομάδας Oblomov Project του Ευρωπαϊκού πρόγραμμα Erasmus το οποίο σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.
Είναι η συγγραφέας του βιβλίου «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» το οποίο περιλαμβάνει δράσεις Ψυχοκινητικής Αγωγής, Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες αθλητικού, παιδαγωγικού και πολιτισμικού περιεχομένου, διατελεί εισηγήτρια σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια εκπαιδευτικών, Διεθνείς Εκθέσεις Βιβλίου, παγκόσμια συμπόσια, συμμετέχει ως επιμορφώτρια στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, είναι μέλος της Ελληνικής Επιτροπής για την Επιστροφή των Γλυπτών της Ακρόπολης (ΕΕΕΓΑ), είναι επιστημονική συνεργάτης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) καθώς και Πρότυπων Κέντρων Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας & Ψυχοκινητικής. Διατηρεί τα παρακάτω Blogs :
http://natasaswolf.blogspot.gr/
http://blogs.sch.gr/anasmag/
e-mail:maggounat@gmail.com


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *