Τα ανθρώπινα δικαιώματα στο προσκήνιο της Φυσικής Αγωγής και του αθλητισμού

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017 στο ΣΕΦΑΑ Κομοτηνής η στρογγυλή τράπεζα με θέμα: «Τα ανθρώπινα δικαιώματα στο προσκήνιο της Φυσικής Αγωγής και του αθλητισμού: Καλές πρακτικές» στα πλαίσια του 25ου Επετειακού Δεθνούς Συννεδρίου Φυσικής Αγωγής στην Κομοτηνή. Η Ημερίδα συνδιοργανώθηκε από τη Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Δρ. Ε. Γκορτσίλα, τη Σχολική Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής Θράκης Δρ. Ξ. Κωνσταντινίδου & την Ελληνική Ακαδημία Φυσικής Αγωγής.
Στο πρώτο μέρος της στρογγυλής τράπεζας παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές εκπ/κών Φυσικής Αγωγής από την ευρύτερη περιοχή Μακεδονίας & Θράκης της ενώ στο δεύτερο μέρος οι διακεκριμένοι επιστήμονες: Κ. Φίλης, Α. Λύρας, Δ. Χατζηευσταθίου, E. Γκορτσίλα & Β. Δέρρη παρουσίασαν το πλαίσιο ανάδειξης των ανθρώπινων δικαιωμάτων με όχημα το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Το υλικό των παρουσιάσεων δημοσιεύτηκε στον ηλεκτρονικό περιοδικό ΕΚΗΒΟΛΟΣ και στην ιστοσελίδα της ΕΑΦΑ www.eafa.grDSC_0082-300×199.
P5190045P5190047P5190019

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Α΄ΜΕΡΟΣ

ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ:
ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Συντονιστές: Β. Δέρρη, Ξ. Κωνσταντινίδου
Ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας για τα ανθρώπινα δικαιώματα με άξονα τη Φυσική Αγωγή δια μέσω του ιστότοπου: «Νους υγιής εν σώματι υγιεί»: Ν. Παπαπαντελής
Ανθρώπινα δικαιώματα και Φυσική Αγωγή σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Από τη θεωρία στην πράξη: Ν. Καμέας
Τα δικαιώματα των παιδιών να ελευθερωθούν από τα μορφωτικά τους “σύνορα” μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής: Σ. Μηνά, Φ. Βιτσικάνου, Κ. Ζήκου
Ο παραδοσιακός χορός στο πολυπολιτισμικό σχολείο του σήμερα: Ε.Σ. Γκλεγκλέ
Αναπαράσταση Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων: Δ. Κουρσαράκος, Χ. Φανιόπουλος
Ανθρώπινα Δικαιώματα- Bullying και Φυσική Αγωγή: Γ. Πιτταροκοίλης
Αξιοποίηση των παραμυθιών με τη Θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης:Ν. Μάγκου, Σ. Ρόκκα, Γ. Μαυρίδης
Η κ. Υπευθυνότητα και ο κ. Σεβασμός παίζουν μαζί μας : Ένα πρόγραμμα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων των παιδιών στη Φυσική Αγωγή: Α. Παπαμίχου, Β. Δέρρη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Β΄ΜΕΡΟΣ
Συντονιστής: Ε. Αλμπανίδης
Ο αθλητισμός ως βάση για την ειρήνη: Κ. Φίλης
Ολυμπισμός για την ανθρωπότητα: Από την αρχαία Ολυμπία στο Τόκυο του 2020: Α. Λύρας
Ενσωματώνοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα σε ιστορίες σωματικής έκφρασης: Δ. Χατζηευσταθίου
Μπορεί η Φυσική Αγωγή να συμβάλλει στη διαπολιτισμική κατανόηση; E. Γκορτσίλα
Μαθαίνω τα ανθρώπινα δικαιώματα: Προτάσεις για καλές πρακτικές στη Φυσική Αγωγή: Β. ΔέρρηP5190075

Νατάσα Μάγκου
γυμνάστρια
Δημ .Σχ. Άρδασσας
Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr

Σχετικά με ΜΑΓΚΟΥ ΝΑΤΑΣΑ

Η Μάγκου Νατάσα ζει και εργάζεται στην Πτολεμαΐδα. Είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και μητέρα δύο παιδιών τα οποία αποτέλεσαν το ερέθισμα για το σχεδιασμό πολλών βιωματικών παιχνιδιών.
Αποφοίτησε το 1987 από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Άσκηση και ποιότητα Ζωής» των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού των Πανεπιστημίων Δημοκρίτειο Θράκης και Θεσσαλίας με Κατεύθυνση: Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση. Δίδαξε σε Σχολεία της Β’/ θμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερο από 23 χρόνια διδάσκει σε σχολεία της Α΄/ θμιας Εκπαίδευσης Πτολεμαΐδας εφαρμόζοντας καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα: Αγωγής Υγείας, Κυκλοφοριακής Αγωγής, Μουσειακής Αγωγής, Κινητικής Μάθησης, διαθεματικότητας, Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης, E-twinning, χορού και δημιουργικής έκφρασης με πολλαπλές καλλιτεχνικές παρουσιάσεις. Συνεργάστηκε με την Τροχαία Πτολεμαΐδας όπου υλοποίησε τις βιωματικές δράσεις για το Πρόγραμμα: «ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ» στην διάρκεια της Έκθεσης Τροχαίας που φιλοξενήθηκε στο Παλαιοντολογικό-Ιστορικό Μουσείο της πόλης. Δίδαξε σε πολιτιστικούς Συλλόγους παραδοσιακούς χορούς και επαγγελματικά κλασικό και μοντέρνο χορό.
Βραβεύτηκε από το Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) για το Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο με τίτλο: «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ» .
Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού εγχειριδίου με τίτλο “Προαγωγή Οδικής Ασφάλειας για Παιδιά και Εφήβους” που συντονίζει το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης.
Είναι μέλος της ομάδας Oblomov Project του Ευρωπαϊκού πρόγραμμα Erasmus το οποίο σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.
Είναι η συγγραφέας του βιβλίου «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» το οποίο περιλαμβάνει δράσεις Ψυχοκινητικής Αγωγής, Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες αθλητικού, παιδαγωγικού και πολιτισμικού περιεχομένου, διατελεί εισηγήτρια σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια εκπαιδευτικών, Διεθνείς Εκθέσεις Βιβλίου, παγκόσμια συμπόσια, συμμετέχει ως επιμορφώτρια στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, είναι μέλος της Ελληνικής Επιτροπής για την Επιστροφή των Γλυπτών της Ακρόπολης (ΕΕΕΓΑ), είναι επιστημονική συνεργάτης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) καθώς και Πρότυπων Κέντρων Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας & Ψυχοκινητικής. Διατηρεί τα παρακάτω Blogs :
http://natasaswolf.blogspot.gr/
http://blogs.sch.gr/anasmag/
e-mail:maggounat@gmail.com


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση