ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΚΙΚΚΙΝΙΔΗ

DSC00145α

DSC00152ς
Οι μικροί επισκέπτες του Παλαιοντολογικού Μουσείου Πτολεμαΐδας «υποκλίθηκαν» στα έργα τέχνης του Δημοσθένη Κοκκινίδη με θέμα : «ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ» από την πρώτη μέρα της έκθεσης και υλοποίησαν το ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Σχολικής Συμβούλου της 3ης Περιφέρειας Ν. Κοζάνης κας Ελένης Μπαμπίλα.
DSC00960β

Βλέποντας έναν προς έναν τους πίνακες έζησαν στιγμές αγωνίας μαζί με τον Οδυσσέα και τους συντρόφους του. Αναδύθηκαν συναισθήματα συμπάθειας, συμπόνιας, ενσυναίσθησης, αλλά και αντιπάθειας για όλους τους αφιλόξενους κατοίκους των νησιών που πάτησε ο πολυμήχανος Οδυσσέας.
DSC00948ν

Σε αυτά τα συναισθήματα έδωσαν σχήμα οι μαθητές/τριες με βιωματικές δράσεις στον αίθριο χώρο του Μουσείου εγκαινιάζοντας μια νέα παιδαγωγική προσέγγιση των εκθεμάτων με πιο ενεργητικές διαδικασίες μάθησης παίζοντας δράσεις ψυχοκινητικής αγωγής σχεδιασμένες με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους: καθοδηγούμενης εφευρετικότητας Style F, συγκλίνουσας εφευρετικότητας Style G, και αποκλίνουσας παραγωγικότητας style H (Guided Discovery Style F, Convergent Discovery Style G, Divergent production style H).

Σχεδόν χρειάστηκε ένας μήνας για να ολοκληρωθεί το υλικό αυτών των δράσεων με την βοήθεια της διευθύντριας κας Γκέκα Βαρβάρας και του προσωπικού του Μουσείου: Μαργαρίτα Λαζαρίδου, Βαρβάρα Ανδρεάδου, Σδρίνη Θεοδώρα, Δάφνη Κυμπρικτσή, Καλογεράκη Παναγιώτα, Εφραιμίδου Γεωργία, Ελευθερία Γκέκα, Πουρλιάκα Νίκη, Μέμα Εφραιμίδουκαι και Όλγας Απατσίδου.
Οι δράσεις σχεδιάστηκαν από την γυμνάστρια κα Μάγκου Νατάσα σε συνεργασία με την φιλόλογο κα Αλωπούδη Ειρήνη και υλοποιήθηκαν στον αίθριο χώρο του Μουσείου.

Οι δράσεις ήταν εκεί, πίσω από τους πίνακες του κου Δημοσθένη Κοκκινίδη και τον τυφλό Όμηρο που γύρισε τον τότε γνωστό κόσμο απαγγέλλοντας τα Έπη του χτυπώντας ρυθμικά το ραβδί του όπως όλοι οι ραψωδοί.
Μάγκου Νατάσα
γυμνάστρια
στο Παλαιοντολογικό Μουσείο Πτολεμαΐδας
και Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr
https://blogs.sch.gr/anasmag/

Σχετικά με ΜΑΓΚΟΥ ΝΑΤΑΣΑ

Η Μάγκου Νατάσα ζει και εργάζεται στην Πτολεμαΐδα. Είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και μητέρα δύο παιδιών τα οποία αποτέλεσαν το ερέθισμα για το σχεδιασμό πολλών βιωματικών παιχνιδιών.
Αποφοίτησε το 1987 από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Άσκηση και ποιότητα Ζωής» των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού των Πανεπιστημίων Δημοκρίτειο Θράκης και Θεσσαλίας με Κατεύθυνση: Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση. Δίδαξε σε Σχολεία της Β’/ θμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερο από 23 χρόνια διδάσκει σε σχολεία της Α΄/ θμιας Εκπαίδευσης Πτολεμαΐδας εφαρμόζοντας καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα: Αγωγής Υγείας, Κυκλοφοριακής Αγωγής, Μουσειακής Αγωγής, Κινητικής Μάθησης, διαθεματικότητας, Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης, E-twinning, χορού και δημιουργικής έκφρασης με πολλαπλές καλλιτεχνικές παρουσιάσεις. Συνεργάστηκε με την Τροχαία Πτολεμαΐδας όπου υλοποίησε τις βιωματικές δράσεις για το Πρόγραμμα: «ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ» στην διάρκεια της Έκθεσης Τροχαίας που φιλοξενήθηκε στο Παλαιοντολογικό-Ιστορικό Μουσείο της πόλης. Δίδαξε σε πολιτιστικούς Συλλόγους παραδοσιακούς χορούς και επαγγελματικά κλασικό και μοντέρνο χορό.
Βραβεύτηκε από το Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) για το Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο με τίτλο: «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ» .
Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού εγχειριδίου με τίτλο “Προαγωγή Οδικής Ασφάλειας για Παιδιά και Εφήβους” που συντονίζει το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης.
Είναι μέλος της ομάδας Oblomov Project του Ευρωπαϊκού πρόγραμμα Erasmus το οποίο σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.
Είναι η συγγραφέας του βιβλίου «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» το οποίο περιλαμβάνει δράσεις Ψυχοκινητικής Αγωγής, Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες αθλητικού, παιδαγωγικού και πολιτισμικού περιεχομένου, διατελεί εισηγήτρια σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια εκπαιδευτικών, Διεθνείς Εκθέσεις Βιβλίου, παγκόσμια συμπόσια, συμμετέχει ως επιμορφώτρια στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, είναι μέλος της Ελληνικής Επιτροπής για την Επιστροφή των Γλυπτών της Ακρόπολης (ΕΕΕΓΑ), είναι επιστημονική συνεργάτης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) καθώς και Πρότυπων Κέντρων Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας & Ψυχοκινητικής. Διατηρεί τα παρακάτω Blogs :
http://natasaswolf.blogspot.gr/
http://blogs.sch.gr/anasmag/
e-mail:maggounat@gmail.com


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *