Σύγκριση Υπεραριθμιών ΠΕ04 2015 με 2016

Καθώς ολοκληρώθηκε η ανακοίνωση των αριθμητικών υπεραριθμιών σε όλες τις περιοχές, εκτός από την Σάμο, μπορούμε να δούμε πλέον τις επιπτώσεις των αλλαγών στο Γυμνάσιο στον κλάδο ΠΕ04.

  • Κατάργηση 3ωρης μείωσης ωραρίου ΥΣΕΦΕ
  • Μείωση 1 ώρας Βιολογίας
  • Μείωση 1 ώρας Γεωλογίας-Γεωγραφίας

 

υπεραριθμοι 2015-2016

Επειδή υπάρχει ακόμα ο συντεχνιακός νόμος 4186 (παρ.18 άρθ. 36) δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε τις ειδικότητες των υπεραρίθμων. Αυτό θα φανεί την άλλη βδομάδα όταν χαρακτηριστούν ονομαστικά οι υπεράριθμοι. Σύμφωνα με αυτόν τον συντεχνιακό νόμο, δεν έχει σημασία η Α ανάθεση σε ένα σχολείο για να χαρακτηριστεί κάποιος υπεράριθμος. Οπότε προς το παρόν δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με το αντίστοιχο διάγραμμα υπεραριθμιών και κενών ανα ειδικότητα του 2015 που είχαμε στο προηγούμενο άρθρο.

Μεταβολή οργανικών κενών 2015

Είναι δεδομένο ότι η μείωση των ωρών των 2 μαθημάτων έχει μεγαλύτερη επίπτωση από την κατάργηση της 3ωρης μείωσης των ΥΣΕΦΕ. Τα Γυμνάσια των πόλεων μπορεί να χάσουν και 10 ώρες. Παρόλα αυτά από τα μέχρι τώρα δεδομένα αυτό εξακολουθεί να βγάζει υπεράριθμους Φυσικούς και Χημικούς, γεγονός που θα φανεί σε λίγο. Έτσι και αλλιώς αυτά τα μαθήματα δεν τα δίδασκαν ούτε Βιολόγοι ούτε Γεωλόγοι, όπως έχει γίνει γνωστό.

Επίσης θα γίνει γνωστό σε λίγο  ότι και φέτος τα περισσότερα οργανικά κενά είναι σε Βιολογία, παρά τις μειώσεις. Σε αυτό τον τομέα ο κύριος Υπουργός και οι Σύμβουλοί του κρίνονται πολύ αναποτελεσματικοί στην εξαφάνισή τους, βρίσκονται όμως σε καλό δρόμο για την κάλυψή τους με υπεράριθμους άλλων ειδικοτήτων. Παρά τα συνεχή ψέμματα ότι δήθεν τις αλλαγές τις πρότεινε το Ι.Ε.Π. και δεν έχουν το παραπάνω σκοπό. Έχουν πλέον πιαστεί στα πράσα με την αποκάλυψη της πραγματικής εισήγησης του Ι.Ε.Π.

Παράρτημα_660_Ωρολόγιο Γυμνάσιο πλειoψηφούσα IEΠ_Πρόταση ΓΕΛ (1) (1)

Δεν καταλαβαίνουμε γιατί ο κύριος Υπουργός καταφεύγει στα ψέμματα. Ελπίζουμε απλώς να είναι μια παρεξήγηση που οφείλεται σε κακή συνεννόηση με τους άμεσους συνεργάτες του.

Αντιθέτως η αλήθεια φαίνεται στο παραπάνω διάγραμμα και είναι απλά η εξαφάνιση των περισσότερων κενών (που είναι Βιολογίας) με την δημιουργία υπεραρίθμων ΠΕ04. Θα δούμε πως θα υποδεχθούν αυτό το σχέδιο των συνεργατών του Υπουργού, οι μαθητές και οι γονείς που πάλι θα ψάχνουν για Βιολόγους, από το Γυμνάσιο μέχρι τις Πανελλαδικές.

 

 

Ένα σχόλιο σχετικά με το “Σύγκριση Υπεραριθμιών ΠΕ04 2015 με 2016”

  1. Το τρίωρο του εργαστηρίου δε λαμβανόταν υπόψη για το χαρακτηρισμό των υπεραρίθμων.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.