Α’1&Α’2: Μοναδικότητα

Τα παρακάτω τρία μαθήματα αποτελούν μια ιδανική ευκαιρία να μιλήσουμε στους μικρούς μαθητές για την μοναδικότητα του καθένα ξεχωριστά και την αρμονική συνύπαρξη τους, σαν ένα κουτί με πολλές χρωματιστές μπογιές!

Ενότητα Α2 – Our names in English (Οκτώβριος)

Γλωσσικός στόχος της ενότητας είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με την προφορική εκδοχή του ονόματός τους στην αγγλική γλώσσα. Παιδαγωγικός στόχος είναι να μάθουν τα ονόματα των συμμαθητών τους.

Επέλεξα να ζωγραφίσουν οι μαθητές το όνομα τους σε προ-τυπωμένες καρτέλες, οι οποίες μοιάζουν με κηρομπογιές. Τα παιδιά διάλεξαν ένα χρώμα της αρεσκείας τους και ζωγράφισαν την “κηρομπογιά” τους. Κάθε χρώμα μοναδικό όπως και το όνομα αλλά και η προσωπικότητα του κάθε παιδιού. Συζητήσαμε για τα ενδιαφέροντα και τα χόμπυ τους. Δεν αρέσουν σε όλους τα ίδια πράγματα. Δεν πειράζει. Συνυπάρχουν μέσα στην τάξη, ωστόσο. Και οι κηρομπογιές είναι διαφορετικές μεταξύ τους αλλά στοιβάζονται όλες μαζί στο ίδιο κουτί!

 

Ενότητα Β4 – Colours (Δεκέμβριος)

Γλωσσικός στόχος της ενότητας είναι να γνωρίσουν οι μαθητές τα ονόματα διαφόρων χρωμάτων. Παιδαγωγικός στόχος είναι να εμπλακούν βιωματικά στη χρήση της νέας γνώσης.

Επέλεξα να ακούσουν το παραμύθι των χρωμάτων για να τους υπενθυμήσω πως όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά ίσοι. Καμιά φορά νομίζουμε ότι το να είμαστε διαφορετικοί είναι άσχημο ή κακό αλλά…πώς μπορεί κάποιος να είναι ξεχωριστός αν δεν είναι μοναδικός; Περνάμε χρόνο με τους φίλους μας αφού αποδεχθούμε και αναγνωρίσουμε την μοναδικότητα τους.

 

Ενότητα Γ5 – My family (Μάιος)

 Γλωσσικός στόχος της ενότητας είναι να μάθουν οι μαθητές λεξιλόγιο σχετικό με τα μέλη μιας οικογένειας. Παιδαγωγικός στόχος είναι να μπαίνουν στη «θέση του άλλου».

Επέλεξα να κάνουν τα παιδιά κολάζ με το σπιτικό τους και τα μέλη της οικογένεια τους. Συζητήσαμε αόριστα για τις διαφορετικές οικογένειες που υπάρχουν, για το ρόλο των παππούδων και γιαγιάδων, για τα διαφορετικά σπίτια-κτίρια. Όπως και αν είναι δομημένη η οικογένεια μας, θέλουμε να μας αγαπούν, θέλουμε να τους φερόμαστε και να μας φέρονται καλά και θέλουμε να περνάμε όμορφο χρόνο μαζί.

 

Ενότητα Δ – παραμύθια (Ιούνιος)

 Γλωσσικός στόχος της ενότητας είναι να εξασκηθούν οι μαθητές στην ακρόαση παραμυθιών στα Αγγλικά. Παιδαγωγικός στόχος είναι να κατανοήσουν ότι η δομή μιας ιστορίας έχει αρχή, μέση και τέλος.

Επέλεξα να ακούσουν και να εξηγήσω το παραμύθι The crayon box that talked ώστε να κατανοήσουν ότι όλοι μας είμαστε σαν πολλές και χρήσιμες, χρωματιστές μπογιές!