Educational attempts

Just another Blogs.sch.gr site

Συμβουλές για τις πανελλήνιες εξετάσεις

Φεβ 201917

Συμβουλές για τις πανελλήνιες εξετάσεις

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι μία ευκαιρία για να πραγματοποίηση των στόχων της επαγγελματική σας σταδιοδρομίας, ωστόσο, δεν είναι η μόνη διέξοδος. Είναι εξετάσεις, όπως αυτές που δώσατε και τα προηγούμενα χρόνια στο σχολείο, άρα σας είναι κάτι γνωστό και οικείο. Μη δημιουργείτε μύθο στο μυαλό σας γύρω από αυτές.

Παρακολουθήστε το βίντεο εδώ

Πριν τις εξετάσεις

  • Θυμόμαστε πόσες εξετάσεις έχουμε δώσει στο παρελθόν και αντιμετωπίζουμε και αυτές τις εξετάσεις με τον ίδιο τρόπο
  • Εξετάζουμε όλες τις επιλογές που μας δίνει το μηχανογραφικό
  • Φτιάχνουμε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα διαβάσματος
  • Διαβάζουμε κάθε μέρα και δεν αφήνουμε κενά στην ύλη μας
  • Λύνουμε όλες τις απορίες μας
  • Δεν επαναπαυόμαστε σε θέματα ΣΟΣ
  • Την ώρα που αφιερώνουμε στο διάβασμά μας βάζουμε το κινητό μας σε λειτουργία πτήσης
  • Δεν δίνουμε σημασία σε φήμες για το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων
  • Φροντίζουμε να έχουμε μία ισορροπημένη διατροφή
  • Είμαστε αισιόδοξοι και ρεαλιστές
  • Το βράδυ πριν τις εξετάσεις φροντίζουμε να κοιμηθούμε νωρίς

Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων

  • Τρώμε πρωινό
  • Έχουμε υποχρεωτικά μαζί μας:
  • Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο
  • Δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι)
  • Δύο, τρία στιλό (μπλε ή μαύρου χρώματος), μολύβι και γόμα
  • Γεωμετρικά όργανα, όπου χρειάζονται
  • Ένα μπουκαλάκι με νερό ή χυμό
  • Ένα ρολόι χειρός, για να διαχειριστούμε σωστά τον χρόνο μας
  • Αποφεύγουμε διακριτικά τους αγχωμένους συμμαθητές μας
  • Είμαστε ήρεμοι και χαλαροί
  • Διαβάζουμε προσεκτικά τα θέματα, για να τα κατανοήσουμε πλήρως
  •  Ξεκινάμε από τα θέματα που γνωρίζουμε καλύτερα
  • Αφού ολοκληρώσουμε κάποιο ερώτημα, καλό θα ήταν να διαβάσουμε άλλη μία φορά την εκφώνηση
  • Αντιμετωπίζουμε με την ίδια προσοχή εύκολες και δύσκολες ασκήσεις
  • Χρησιμοποιούμε, όπου χρειάζεται, το πρόχειρο στις τελευταίες σελίδες του τετραδίου
  • Κάνουμε στο πρόχειρο τις πράξεις ακόμα και αν είναι εύκολες
  • Κάνουμε επαλήθευση των πράξεων ή των ασκήσεων
  • Αν κάποιο από τα θέματα δεν μας θυμίζει κάτι, δεν απογοητευόμαστε,  προχωράμε στα επόμενα και αργότερα μπορεί να το κατανοήσουμε
  • Δεν παρατάμε  τα δύσκολα θέματα
  • Αν κάποιο θέμα μας δυσκολεύει ιδιαίτερα, προχωρούμε στα επόμενα και επανερχόμαστε στο τέλος και αφιερώνουμε τον χρόνο που μας απομένει
  • Αν δεν γνωρίζουμε κάποιο ερώτημα, προσπαθούμε να βρούμε την απάντησή του
  • Δεν αφήνουμε κανένα ερώτημα αναπάντητο
  • Κάνουμε καλή διαχείριση του χρόνου
  • Δεν βιαζόμαστε. Ο χρόνος είναι αρκετός για να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα
  • Αφήνουμε τουλάχιστον 10 λεπτά στο τέλος για να ξαναδιαβάσουμε τις απαντήσεις και να διορθώσουμε ορθογραφικά και εκφραστικά λάθη
  • Προσέχουμε τη συνολική εικόνα του γραπτού, τα γράμματα, τα ορθογραφικά λάθη, τις μουντζούρες, ώστε να βοηθήσουμε το βαθμολογητή
  • Αν τελειώσουμε νωρίτερα, ξαναδιαβάζουμε τις ερωτήσεις και απαντήσεις μας ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι για αυτές
  • Όταν τελειώσει η εξέταση, δεν αναλωνόμαστε σε αυτό, αλλά αφιερώνουμε το χρόνο μας στο επόμενο μάθημα

Μετά τις εξετάσεις

  • Αφιερώνουμε χρόνο στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού μας δελτίου
  • Συγκεντρώνουμε πληροφορίες για τις σχολές που μας ενδιαφέρουν
  • Ταξινομούμε τις σχολές ανάλογα με τις επιθυμίες μας και όχι με τις εικασίες για το βαθμό που έχουμε γράψει
  • Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα ανταμείβουμε τον εαυτό μας για την προσπάθεια που κάναμε

Καλή επιτυχία!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

European Radio Logo
Φεβρουάριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Educational attempts

Educational attempts

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων