Educational attempts

Just another Blogs.sch.gr site

Το εκπαιδευτικό σύστημα της Ν. Αφρικής

Οκτ 20196

Ποια προβλήματα και ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό της Νότια Αφρικής;

Ποιες κοινωνικές ανισότητες αναπαράγει;

Ένα σύντομο ντοκιμαντέρ δίνει όλες τις απαντήσεις.

Το κόστος του διαδικτύου

Απρ 201916

Το διαδίκτυο είναι ένα εργαλείο με τεράστια δύναμη που έχει αλλάξει τα δεδομένα στην επικοινωνία. Η ιστοσελίδα http://www.internetlivestats.com/ παρέχει πληροφορίες για τον αριθμό των χρηστών του διαδικτύου, τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν, τις συσκευές που πωλούνται, αλλά και την ενέργεια και το διοξείδιο του άνθρακα που καταναλώνεται εξ αιτίας του ίντερνετ.

Συμβουλές για τις πανελλήνιες εξετάσεις

Φεβ 201917

Συμβουλές για τις πανελλήνιες εξετάσεις

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι μία ευκαιρία για να πραγματοποίηση των στόχων της επαγγελματική σας σταδιοδρομίας, ωστόσο, δεν είναι η μόνη διέξοδος. Είναι εξετάσεις, όπως αυτές που δώσατε και τα προηγούμενα χρόνια στο σχολείο, άρα σας είναι κάτι γνωστό και οικείο. Μη δημιουργείτε μύθο στο μυαλό σας γύρω από αυτές.

Παρακολουθήστε το βίντεο εδώ

Πριν τις εξετάσεις

  • Θυμόμαστε πόσες εξετάσεις έχουμε δώσει στο παρελθόν και αντιμετωπίζουμε και αυτές τις εξετάσεις με τον ίδιο τρόπο
  • Εξετάζουμε όλες τις επιλογές που μας δίνει το μηχανογραφικό
  • Φτιάχνουμε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα διαβάσματος
  • Διαβάζουμε κάθε μέρα και δεν αφήνουμε κενά στην ύλη μας
  • Λύνουμε όλες τις απορίες μας
  • Δεν επαναπαυόμαστε σε θέματα ΣΟΣ
  • Την ώρα που αφιερώνουμε στο διάβασμά μας βάζουμε το κινητό μας σε λειτουργία πτήσης
  • Δεν δίνουμε σημασία σε φήμες για το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων
  • Φροντίζουμε να έχουμε μία ισορροπημένη διατροφή
  • Είμαστε αισιόδοξοι και ρεαλιστές
  • Το βράδυ πριν τις εξετάσεις φροντίζουμε να κοιμηθούμε νωρίς

Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων

  • Τρώμε πρωινό
  • Έχουμε υποχρεωτικά μαζί μας:
  • Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο
  • Δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι)
  • Δύο, τρία στιλό (μπλε ή μαύρου χρώματος), μολύβι και γόμα
  • Γεωμετρικά όργανα, όπου χρειάζονται
  • Ένα μπουκαλάκι με νερό ή χυμό
  • Ένα ρολόι χειρός, για να διαχειριστούμε σωστά τον χρόνο μας
  • Αποφεύγουμε διακριτικά τους αγχωμένους συμμαθητές μας
  • Είμαστε ήρεμοι και χαλαροί
  • Διαβάζουμε προσεκτικά τα θέματα, για να τα κατανοήσουμε πλήρως
  •  Ξεκινάμε από τα θέματα που γνωρίζουμε καλύτερα
  • Αφού ολοκληρώσουμε κάποιο ερώτημα, καλό θα ήταν να διαβάσουμε άλλη μία φορά την εκφώνηση
  • Αντιμετωπίζουμε με την ίδια προσοχή εύκολες και δύσκολες ασκήσεις
  • Χρησιμοποιούμε, όπου χρειάζεται, το πρόχειρο στις τελευταίες σελίδες του τετραδίου
  • Κάνουμε στο πρόχειρο τις πράξεις ακόμα και αν είναι εύκολες
  • Κάνουμε επαλήθευση των πράξεων ή των ασκήσεων
  • Αν κάποιο από τα θέματα δεν μας θυμίζει κάτι, δεν απογοητευόμαστε,  προχωράμε στα επόμενα και αργότερα μπορεί να το κατανοήσουμε
  • Δεν παρατάμε  τα δύσκολα θέματα
  • Αν κάποιο θέμα μας δυσκολεύει ιδιαίτερα, προχωρούμε στα επόμενα και επανερχόμαστε στο τέλος και αφιερώνουμε τον χρόνο που μας απομένει
  • Αν δεν γνωρίζουμε κάποιο ερώτημα, προσπαθούμε να βρούμε την απάντησή του
  • Δεν αφήνουμε κανένα ερώτημα αναπάντητο
  • Κάνουμε καλή διαχείριση του χρόνου
  • Δεν βιαζόμαστε. Ο χρόνος είναι αρκετός για να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα
  • Αφήνουμε τουλάχιστον 10 λεπτά στο τέλος για να ξαναδιαβάσουμε τις απαντήσεις και να διορθώσουμε ορθογραφικά και εκφραστικά λάθη
  • Προσέχουμε τη συνολική εικόνα του γραπτού, τα γράμματα, τα ορθογραφικά λάθη, τις μουντζούρες, ώστε να βοηθήσουμε το βαθμολογητή
  • Αν τελειώσουμε νωρίτερα, ξαναδιαβάζουμε τις ερωτήσεις και απαντήσεις μας ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι για αυτές
  • Όταν τελειώσει η εξέταση, δεν αναλωνόμαστε σε αυτό, αλλά αφιερώνουμε το χρόνο μας στο επόμενο μάθημα

Μετά τις εξετάσεις

  • Αφιερώνουμε χρόνο στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού μας δελτίου
  • Συγκεντρώνουμε πληροφορίες για τις σχολές που μας ενδιαφέρουν
  • Ταξινομούμε τις σχολές ανάλογα με τις επιθυμίες μας και όχι με τις εικασίες για το βαθμό που έχουμε γράψει
  • Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα ανταμείβουμε τον εαυτό μας για την προσπάθεια που κάναμε

Καλή επιτυχία!

 

Γραμμές βοήθειας

Νοέ 20187

Γραμμές βοήθειας

  • 15900 Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (με αστική χρέωση, 24 ώρες κάθε μέρα)
  • 1107 Εθνική Γραμμή Παιδικής Προστασίας (δωρεάν, 24 ώρες, κάθε μέρα)
  • 116111 Γραμμή Στήριξης Παιδιών και Εφήβων (δωρεάν, Δευτέρα-Παρασκευή, 14.00-20.30, Σάββατο: 09.30-14.00)
  • 1056 Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά – Χαμόγελο του παιδιού (δωρεάν, 24 ώρες, κάθε μέρα)
  • 210 72 22 333 Μονάδα Επείγουσας Τηλεφωνικής Βοήθειας του Αιγινήτειου Νοσοκομείου, της Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής (Καθημερινά, 3:00 μ.μ. έως 11:00 μ.μ.)
  • 197 Γραμμή Άμεσης Βοήθειας του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Αλληλεγγύης (24 ώρες, κάθε μέρα)
  • 801 801 1177 Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου, Γραμμή-σύνδεσμος για γονείς (Δευτέρα –  Παρασκευή 9:30 π.μ – 8:30 μ.μ , Σάββατο από τις 9:30 π.μ -2:00 μ.μ.)
  • 2106448980 “ΑΝΑΣΑ” Συμβουλευτική και ενημέρωση για θέματα διατροφικών διαταραχών
  • 1031 Γραμμή SOS, ΟΚΑΝΑ (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08.00 έως 20.00)
  • 1018 ΑΜΚΕ “ΚΛΙΜΑΚΑ” Γραμμή υποστήριξης και παρέμβασης στην κρίση για την πρόληψη των αυτοκτονιών (24 ώρες, κάθε μέρα)
  • 1145 (για εξαρτήσεις) 1114 (για τζόγο) Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ)
  • 8001180015 Γραμμή Βοήθειας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ (δωρεάν, Δευτέρα-Παρασκευή, 09.00-15.00)
  • 11525 Γραμμή Μαζί για το παιδί (χρέωση μίας αστικής μονάδας, Δευτέρα-Παρασκευή, 09.00-21.00)
  • 8001132000 Γραμμή του Συνηγόρου του Παιδιού για τα παιδιά(δωρεάν, Δευτέρα-Παρασκευή, 09.00-16.00)
  • 801-801-1177 Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού & του Εφήβου – γραμμή για γονείς και εκπαιδευτικούς
  • 116-111 Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού & του Εφήβου – γραμμή για παιδιά και εφήβους
  • 800 11 88 881 Γραμμή κατά της Οικογενειακής Βίας «ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ» – Πανελλαδική Γραμμή Άμεσης Βοήθειας (δωρεάν από σταθερό)
  • 210 77 86 800 Γραμμή κατά της Οικογενειακής Βίας «ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ» (Από κινητό με χρέωση)
  • 2310 528 483 και 2310 519 594 Στέγη Κακοποιημένης Γυναίκας & Ανήλικου Κοριτσιού του Δήμου Θεσσαλονίκης
  • 210 72 77 553 και 210 72 77 554 Γραμμή Άμεσης Βοήθειας του Συμβουλευτικού Κέντρου Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών (Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00 π.μ. έως 4:00 μ.μ.)
  • 210 52 35 318 και 210 41 12 091 Κέντρο Κακοποιημένης Γυναίκας (00 π.μ. – 6.00 μ.μ.) 210 32 20 900(6.00 μ.μ. – 10.00 μ.μ.)

Εκπαιδευτικό σενάριο: Οι μορφές των επιχειρήσεων

Ιούν 201822

Εκπαιδευτικό σενάριο

Τίτλος:  Οι μορφές των επιχειρήσεων

Μάθημα: Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης

Τάξη: Γ΄ΕΠΑΛ

Τομέας: Διοίκησης και Οικονομίας

Διδακτικές ώρες: 2 ώρες των 45 λεπτών κατά προτίμηση συνεχόμενες

Χώρος: Εργαστήριο Πληροφορικής

Ψηφιακά εργαλεία: Η/Υ με σύνδεση στο διαδίκτυο, εννοιολογικός χάρτης

Με βάση τις οδηγίες που βρίσκονται στο φύλλο εργασίας, να δημιουργήσετε έναν εννοιολογικό χάρτη

Φύλλο εργασίας 

Εκπαιδευτικό σενάριο: Δημιουργία εκδήλωσης

Ιούν 20189

Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις

Άσκηση: Δημιουργία εκδήλωσης

 

                        

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε παράδειγμα συμπλήρωσης του φύλλου εργασίας1  Παράδειγμα συμπλήρωσης φύλλου εργασίας 1

 

Στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε πρότυπα δημιουργίας ημερολογίου

Ημερολόγιο εκδήλωσης σε excel

Ημερολόγιο εκδήλωσης σε word με πίνακα

Ελληνικές λέξεις σε διαγωνισμό συλλαβισμού στις ΗΠΑ

Ιούν 20187

 Στις Ηνωμένες Πολιτείες διοργανώνεται κάθε χρόνο ο εθνικός διαγωνισμός συλλαβισμού (Spelling Bee). Στη φετινή διοργάνωση νικητής ανακηρύχθηκε ο 14χρονος Καρθίκ Νεμανί, Αμερικανός πολίτης Ινδικής καταγωγής, ο οποίος παρέλαβε ως βραβείο το ποσό των 40.000 δολαρίων. Ο Καρθίκ αναδείχθηκε ανάμεσα σε 515 υποψηφίους μιας και κατόρθωσε να συλλαβίσει σωστά τις περισσότες λέξεις, μεταξύ άλλων, τις λέξεις «aver» (διαβεβαιώ), «ankyloglossia» (αγκυλογλωσσία). Η λέξη που του χάρισε την πρώτη θέση ήταν η ελληνική λέξη  «κοινωνία».

Αγκυλογλωσσία: ανατομικό πρόβλημα στη γλώσσα. Ποια είναι η ετυμολογία της λέξης;

Το δώρο: μία ταινία μικρού μήκους για την αγάπη

Μαΐ 201830

Το δώρο

Η πολυβραβευμένη ταινία animation  μικρού μήκους που ασχολείται με την πορεία ενός ζευγαριού από την αρχή της σχέσης ως το χωρισμό. Σε ποιο δώρο αναφέρετε;

Το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα

Μαΐ 201822

Το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα θεωρείται από τα καλύτερα στον κόσμο και ο σκηνοθέτης Michael Moore πήγε στην Φινλανδία για να ανακαλύψει τι είναι αυτό που κάνει τα σχολεία της χώρας τόσο ξεχωριστά, τους μαθητές τόσο χαρούμενους και τις επιδόσεις τόσο υψηλές.

Πως να βελτιώσουμε τη μνήμη μας

Μαΐ 201819

Μιας και ο Μάιος και ο Ιούνιος είναι μήνες εξετάσεων, (σχολικών, φοιτητικών, ξένων γλωσσών) μερικές συμβουλές για να μένουν στη μνήμα μας όσα διαβάζουμε.

Image result for how to remember everything

  • Προσπαθήστε να καταλάβετε τι μαθαίνετε. Τα πράγματα που καταλαβαίνετε απομνημονεύονται 9 φορές πιο γρήγορα.
  • Μάθετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Πρέπει να ορίσετε σωστά τις προτεραιότητές σας.
  • Λάβετε υπόψη αυτό: τα πράγματα που βρίσκονται στην αρχή και στο τέλος απομνημονεύουν το καλύτερο (αποτέλεσμα σειριακής θέσης).
  • Αλλάξτε θέμα/μάθημα. Θυμηθείτε ότι παρόμοια αντικείμενα συχνά προκαλούν σύγχυση (θεωρία παρεμβολών).
  • Επιλέξτε μόνο τα καλύτερα υλικά. Μη χρησιμοποιείτε ξεπερασμένα βιβλία και μεθόδους μάθησης. Τα πράγματα μπορεί να έχουν αλλάξει πολύ από τότε που γράφτηκαν τα βιβλία. Μην σπαταλάτε το χρόνο σας σε κάτι που μπορεί να αποδειχθεί λάθος.
  • Μάθετε τα αντίθετα πράγματα. Για παράδειγμα, εάν μαθαίνετε ξένη γλώσσα, απομνημονεύστε μέρα και νύχτα. Τα αντίθετα είναι πιο εύκολο να απομνημονευτούν.
  • Χρησιμοποιήστε «ακρωνύμια». Όταν σκέφτεστε το ακρωνύμιο που δημιουργήσατε θα θυμάστε αυτόματα τις λέξεις που το αποτελούν.
  • Συνδέστε νέες λέξεις με αυτές που ήδη γνωρίζετε. Εάν μαθαίνετε μια γλώσσα, μπορείτε να απομνημονεύσετε κάτι νέο με βάση αυτό που γνωρίζετε.
  • Χρησιμοποιήστε μαγνητόφωνο. Καταγράψτε τις πληροφορίες που μαθαίνετε και ακούστε την ηχογράφηση μερικές φορές. Αυτή η μέθοδος λειτουργεί καλύτερα για άτομα που απομνημονεύουν καλύτερα τις πληροφορίες ήχου.
  • Χρησιμοποιήστε τη γλώσσα του σώματος όταν μαθαίνετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να ενεργοποιήσετε τη μυϊκή σας μνήμη.
  • Φτιάξτε ιστορίες. Εάν πρέπει να απομνημονεύσετε πολλές πληροφορίες σε κάποια συγκεκριμένη σειρά, προσπαθήστε να βάλετε τα κομμάτια σε μια ιστορία. Είναι σημαντικό τα κομμάτια να συνδέονται μεταξύ τους με ένα είδος πλοκής.
  • Δημιουργήστε το δικό σας «παλάτι μυαλού». Η ιδέα είναι να συνδέσετε ορισμένα πράγματα με ένα συγκεκριμένο μέρος. Για παράδειγμα, αν είστε στο δωμάτιό σας, προσπαθήστε να συνδέσετε ένα πράγμα που μαθαίνετε με κάτι στο δωμάτιό σας. Επαναλάβετε μερικές φορές. Στη συνέχεια, προσπαθήστε να θυμηθείτε τι φέρνει το δωμάτιο στη μνήμη σας και επαναλάβετε τα πράγματα που μάθατε με αυτό τον τρόπο.

Η επανάληψη είναι η μήτηρ της μαθήσεως και για να αποδώσει καρπούς είναι αναγκαίο να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Οι στατιστικές δείχνουν ότι όσο περνούν οι μέρες αρχίσουμε να ξεχνάμε τις πληροφορίες που γνωρίζουμε.

 

 

« Παλιότερα άρθρα

This is an example of a WordPress page, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many pages like this one or sub-pages as you like and manage all of your content inside of WordPress.

Educational attempts

Educational attempts
Οκτώβριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Σαν σήμερα

  1. 18/10/1979: Η Σουηδική Ακαδημία τιμά με το βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας τον ποιητή Οδυσσέα Ελύτη.

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων