Διόρθωση διαγωνίσματος με χρήση διαδραστικού πίνακα και κατάλληλου λογισμικού.
-
-
Πρόσφατα άρθρα
-
Kατηγορίες
-
Άρθρα
-
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Διόρθωση διαγωνίσματος με χρήση διαδραστικού πίνακα και κατάλληλου λογισμικού.
Διατυπώνουμε δικές μας εκπαιδευτικές προτάσεις στη διδασκαλία της παραγώγου στον R2, της μερικής παραγώγου, της κατευθυνόμενης παραγώγου και της διαφορισιμότητας στον R3 με την βοήθεια του εφαπτόμενου επιπέδου. Οι εκπαιδευτικές προτάσεις δίνονται υπό την μορφή φύλλων εργασίας και στηρίζονται σε 2 βασικούς άξονες:
Ακολουθεί, η έρευνα με βάση ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απευθύνθηκε σε μαθητές Γ Λυκείου και φοιτητές θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης, με σκοπό την ανάδειξη των δυσκολιών της κατανόησης της έννοιας της παραγώγου στον R2 και R3. Γίνεται λεπτομερής παρουσίαση των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου και του τρόπου ανάλυσης των δεδομένων και στο τέλος αποτυπώνονται τα αποτελέσματα της έρευνας στατιστικά και εννοιολογικά.