Το ιστολόγιο για το πολιτιστικό πρόγραμμα της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου Λευκώνα “Αρχαίες Ελληνικές Εφευρέσεις και η Εφαρμογή τους στο Σύγχρονο Πολιτισμό”.
Υπεύθυνος για τη συντήρησή του θα είναι ο Κωνσταντίνος Μπ.
Νοέ 13 3
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: Για τους μαθητές μου, Τάξη Γ - Γυμνασίου | Χωρίς σχόλια
Το ιστολόγιο για το πολιτιστικό πρόγραμμα της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου Λευκώνα “Αρχαίες Ελληνικές Εφευρέσεις και η Εφαρμογή τους στο Σύγχρονο Πολιτισμό”.
Υπεύθυνος για τη συντήρησή του θα είναι ο Κωνσταντίνος Μπ.
Οκτ 13 14
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: Β' ΕΠΑΛ | Χωρίς σχόλια
Στα πλαίσια της Θεματικής Δραστηριότητας , πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε δραστηριότητα και ανεξαρτήτου θέματος, θα ασχοληθούμε με τη συγγραφή του “Βιογραφικού Σημειώματος”.
Θα χρησιμοποιήσουμε το πρότυπο “Europass”.
Θα χρειαστεί να επισκεφτείτε τα παρακάτω links:
Σεπ 13 29
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: Για τους μαθητές μου, Τάξη Α - Γυμνασίου | Χωρίς σχόλια
Οι μαθητές της Α Τάξης θα χρησιμοποιήσουν το blog Α Τάξης για τα μαθήματά τους.
Ετικέτες: blog, Μαθήματα, Τάξη Α - Γυμνασίου
Σεπ 13 29
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: Για τους μαθητές μου, Τάξη Α - Γυμνασίου | Χωρίς σχόλια
Ετικέτες: Μαθήματα, Τάξη Α - Γυμνασίου
Σεπ 13 28
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: google apps, Για τους μαθητές μου | Χωρίς σχόλια
Ετικέτες: gmail, google appls
Σεπ 13 14
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: eTwinning, Νέα | Χωρίς σχόλια
Στο eTwinning έργο «Students act the International Days», που υλοποιήσαμε τη σχολική χρονιά 2012-2013 με μαθητές των Β1, Β2, απονεμήθηκε η ετικέτα ποιότητας από την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους μαθητές μου που στήριξαν τις προσπάθειές μου να κάνουμε το μάθημα της Πληροφορικής Β Τάξης λίγο διαφορετικό και πιο ενδιαφέρον. Τους εύχομαι να συνεχίσουν να έχουν το ίδιο ενδιαφέρον για μάθηση και συμμετοχή σε δραστηριότητες.
Ετικέτες: eTwinning, Διακρίσεις
Σεπ 13 4
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: Scratch, Οδηγίες δημιουργίας παιχνιδιού | Χωρίς σχόλια
Πέρυσι με την ομάδα του scratch αποφασίσαμε για φέτος να κάνουμε ένα παιχνίδι στο scratch.
Όσον αφορά το scratch, όλα καλά. Ένα ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο που εισάγει τα παιδιά στην αλγοριθμική σκέψη και στον προγραμματισμό. Εύκολο, κατανοητό, ελκυστικό στα παιδιά.
Μέχρι εδώ καλά. Αλλά το τι χρειάζεται (τι ερωτήσεις πρέπει να υποβάλλουμε στα παιδιά, τι να έχουμε υπόψει μας, προδιαγραφές, βήματα) για να φτιάξουμε ένα παιχνίδι είναι ένα αντικείμενο που ποτέ δεν είχα ασχοληθεί στο παρελθόν.
Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα τις παρακάτω πληροφορίες που ανταποκρίνονταν στις απορίες μου:
Δημιουργία Παιχνιδιού
Τι είναι παιχνίδι?
“Ένα σύνολο ενεργειών σε συνδυασμό με κανόνες για να έχουμε ένα αποτέλεσμα. Οι κανόνες είναι το μέσο και οι περιορισμοί για να φτάσουμε στο στόχο”
“Katie Salen and Eric Zimmerman”
Καλό είναι πρώτα να δουν κάποια παραδείγματα παιχνιδιών οι μαθητές.
Χρειάζεται να σκεφτούν, να αναλύσουν, να απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις (καταιγισμός ιδεών) και στη συνέχεια να βρούνε τις σχέσεις στα στοιχεία που κατέγραψαν.
Καποιες από τις ερωτήσεις που πρέπει να υποβάλουμε στους μαθητές μας είναι οι εξής:
Για κάθε χαρακτήρα πρέπει να προσέξουμε την εμφάνισή του όπως και να δώσουμε απάντηση στις εξής ερωτήσεις:
Στο παιχνίδι, για να μπορέσουμε να φτάσουμε στο τέλος, χρειάζεται να διευκρινήσουμε και τους κανόνες του παιχνιδιού.
Οι κανόνες απαρτίζονται από τη συνθήκη και από τις πράξεις/ενέργειες που πρέπει να γίνουν. Ουσιαστικά είναι τι μπορεί να κάνει ο παίκτης στα αντικείμενα.
Οι παρακάτω ερωτήσεις μπορούν να βοηθήσουν στο να μπορέσουμε να βγάλουμε τους κανόνες:
Χρειάζεται
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τους συνδέσμους:
Ανάλυση των bricks – rules κατά Game Classification
Game Design (part 2) (2-7) για Gamemaker (αλλάξτε το νούμερο κάθε φορά που τελειώνει μια παρουσίαση, στο link [2,7])
iTec Learning Stories and Activities (creating a game)
Οποιαδήποτε πρόταση, παρατήρηση καλοδεχούμενη.
Αυγ 13 27
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: Διάφορα | Χωρίς σχόλια
Δεν μπορούσα απλώς να βάλω μόνο το σύνδεσμο για την ιστοσελίδα του Διορθόδοξου Κέντρου της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Νιώθω ιδιαίτερα ευγνώμων για τα διαδικτυακά μαθήματα (“Η δημιουργικότητα στην τάξη”, “Τα κοινωνικά δίκτυα στην τάξη”) που παρακολούθησα πέρυσι και διοργάνωσε το ΔΚΕΕ.
Η οργάνωση των μαθημάτων ήταν άψογη, όπως και το υλικό πάρα πολύ καλό. Οι επιμορφωτές όπως και η κ.Ιωάννα Κομνηνού πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν.
Με επηρέασαν πάρα πολύ. Με έκαναν να αλλάξω άποψη για το πώς πρέπει να είναι η διδασκαλία των μαθημάτων και μου έδωσαν πολλές ιδέες για το μάθημά της Πληροφορικής.
Εύχομαι και φέτος να διοργανωθούν παρόμοια μαθήματα.
Ετικέτες: Σεμινάρια
Αυγ 13 27
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: Νέα | Χωρίς σχόλια
Μετά από ένα ταραγμένο καλοκαίρι, πλησιάζουμε στην έναρξη της σχολικής χρονιάς. Εύχομαι το κλίμα να είναι πιο ευνοϊκό, ώστε να μπορέσουμε να αφοσιωθούμε ήρεμα στο έργο μας και να δώσουμε στα παιδιά το καλύτερο που μπορούμε.
Εύχομαι στους συναδέλφους και τους μαθητές μου καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!
(Το Scratch αναπτύσσεται από τη Lifelong Kindergarten Group στη MIT Media Lab. Δείτε τη διεύθυνση http://scratch.mit.edu“.)
Αυγ 13 26
Αναρτήθηκε από Μαριάνθη Αθανασιάδου. Κατηγορία: Public Domain Εικόνες, Χρήσιμα | Χωρίς σχόλια
Το Pixabay είναι ένα μέρος όπου υπάρχουν πολλές εικόνες καλής ποιότητας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ελεύθερα, χωρίς να γίνεται παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει αναζήτηση εικόνων ανά κατηγορία.
Οι εικόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε Maps, infographs, παρουσιάσεις.
Άλλα sites στα οποία μπορούμε να βρούμε εικόνες και να χρησιμοποιήσουμε ελεύθερα είναι τα εξής:
Morgue File (παρέχει δωρεάν φωτογραφίες, τις οποίες μπορούμε να επεξεργαστούμε και να τις χρησιμοποιήσουμε είτε για εκπαιδευτικούς είτε για εμπορικούς σκοπούς)
Ένα άλλο site που έχει εικόνες προς κοινή χρήση είναι το foter.com (Πηγή :School News – Σχολικά Νέα ).
Ετικέτες: Free Images, public