ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σχ. Έτος: 2017-18 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
«ΚΟΥΖΙΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ»
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
|
ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΑΛΕΞΙΟΥ |
ΠΕ07 |
1 |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
-
ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
|
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ. ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΚΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ , ΓΡΗΓΟΡΟΥ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΦΑΓΗΤΟΥ. ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕ ΜΑΖΙ ΑΦΟΥ ΕΡΕΥΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΑ ΥΛΙΚΑ. ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΜΑΖΙ, ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΙΑΣ ΣΠΙΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΓΗΣ.. ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΟΥΖΙΝΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΙΟΥΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΙΜΟ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΠΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ ΚΟΝΤΑ. ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ Ν ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΥΣΤΙΚΟ: ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ!!!!! |
Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη κ.λ.π., ενδεικτικά μέχρι 300 λέξεις).
|
ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΔΟΛΟΓΙΑ. ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ. ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΩΣ ΚΑΤΙ ΕΥΚΟΛΟ ΣΑΝ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ! ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑΤΟΣ!!! ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΧΗΜΕΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ, ΙΣΤΟΡΊΑ |
Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ (μέχρι 200 λέξεις)
|
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΗ |
Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (μέχρι 200 λέξεις)
|
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΖΩΗ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ . ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ. ΜΠΟΥΦΕΣ ΜΕ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΕ ΣΥΝΤΑΓΕΣ. |
Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕΦ! ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ , ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΜΙΑ ΣΥΝΕΥΡΕΣΗ- ΕΝΑ ΦΑΓΟΠΟΤΙ (ΧΥΜΟΙ) |
Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
-ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ -ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ -ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑΓΙΑΣ – ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ |
Σχέδιο υποβολής, Αδέσποτα στον τόπο μας
Σχέδιο υποβολής Εφηβικοί προβληματισμοί
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ2- Αίτια και συνέπειες χρήσης ναρκωτικών ουσιών





