Καινοτόμες ιδέες

Η ιδέα, η πορεία και η εξελιξη της επιχειρηματικής δράσης των μαθητών της Α΄ τάξης     ΚΛΙΚ ΕΔΩ

“Εικονική Επιχείρηση”

Όλες οι δράσεις και πληροφορίες σχετικά με την Α.Ε Bio-cake  είναι αναρτημένα στο site της επιχείρησης :

http://bio-cake.blogspot.gr

To business plan της Εικονικής Ανώνυμης Εταιρείας “Bio-cake”

DSCN7359

μαθητές αποτύπωσαν όλη τη δράση και την οικονομική κατάσταση της επιχείρησης τους σε business plan.

Συγκεκριμένα, κατέγραψαν την ανάλυση κόστους, τον προσδιορισμό της ευκαιρίας της δράσης, το target group της επιχείρησης, τον τρόπο διάθεσης των προϊόντων της, τις τάσεις της αγοράς, τα πλεονεκτήματα του ανταγωνισμού και τα «στρατηγικά» πλεονεκτήματα της επιχείρησης,   τα αναμενόμενα αποτελέσματα, την προβολή και την διαφήμιση που έγινε, τις τάσεις στην αγορά και τους τρόπους αξιοποίησης τους, το πλάνο παραγωγής και την περιγραφή της διαδικασίας της παραγωγής, τους τρόπους εκπαίδευσης του προσωπικού,  την αξιοποίηση των πληροφοριών μέσω του feedback,  το οργανόγραμμα της εταιρείας, την οικονομική απόδοση, τις δαπάνες και την ανάλυση κόστους, τα έσοδα από τις πωλήσεις και τους οικονομικούς στόχους, τον τρόπο διανομής των κερδών, την ελκυστικότητα της επένδυσης και το risk analysis.      

Όλη η εργασία:  business plan

Έρευνα Πεδίου / Αφροδίτη Λεούση / Σχ.έτος 2013-14

Ολοκληρώθηκε η Έρευνα Πεδίου που έγινε με συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο και που έχει την έγκριση του ΕΠΕΣ του Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πάτρας. Το ερωτηματολόγιο συμπλήρωσαν οι μαθητές της Α Λυκείου και διερευνούσε την άποψη τους για το μάθημα και το βιβλίο της  Πολιτικής Παιδείας .

Συμμετείχαν 171 μαθητές από τέσσερα σχολεία με διαφορετικότητα όσον αφορά την γεωγραφική κατανομή (αστικές περιοχές – ημιαστικές και αγροτικές).

Όλη η εργασία, τα αποτελέσματα, τα συμπεράσματα και οι προτάσεις καταγράφηκαν στην παρακάτω εργασία: κάνετε κλικ ΕΔΩ

 

Ετικέτες:

Φύλλα εργασίας – Σχέδια μαθήματος

Από το βιβλίο της Α τάξης Λυκείου, “Πολιτική Παιδεία”,  ενδεικτικά παρατίθενται Φύλλα Εργασίας καθώς και Σχέδια Μαθήματος

Δείτε εδώ: http://www.slideshare.net/aphroditileousi/ss-35692302

 

Σχέδιο Μαθήματος

Μάθημα Α΄ λυκείου από το βιβλίο Πολιτική Παιδεία.

Κεφάλαιο:

Ενότητα 3.1.1: Εκπαιδευτικό σύστημα – Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Το σχέδιο:  Σχεδιο Μαθημ 

Φύλλο Εργασίας ΑΟΘ

Οι μαθητές της Γ  τάξης εργάστηκαν σε φύλλο εργασίας που αφορούσε το 1 και 2 κεφάλαιο:

1. Βασικές Οικονομικές Έννοιες

2. Η ζήτηση των Αγαθών

Το φύλο εργασίας: 

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ αοθ

 

 

 

Ρουμανία: η χώρα που ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του project Comenius

Για την ολοκλήρωση των εργασιών του διετούς προγράμματος Comenius συμμετείχαμε σε συνάντηση στο Botosani της Ρουμανίας. Με τις εμπειρίες του παρελθόντος, τις γνώσεις του σήμερα και με εργαλείο τη φαντασία μας οραματιστήκαμε το μέλλον μας -όπως ήταν και ο τίτλος του προγράμματος. Στη συνάντηση μετείχαν και τα οκτώ σχολεία της σύμπραξης, με αντιπροσωπίες τόσο καθηγητών όσο και μαθητών.

Το ΠΠΛΠΠ συμμετείχε με την συντονίστρια καθηγήτρια Λεούση Αφροδίτη, την κ. Καραντώνη Χριστίνα και με 4 μαθητές της Β΄τάξης. Οι δράσεις που είχαν προετοιμάσει τα σχολεία που μας υποδέχτηκαν, και οι παρουσιάσεις των θεμάτων ήταν εξαιρετικά ενδιαφέροντα και οι μαθητές μας επέστρεψαν ενθουσιασμένοι και πλουσιότεροι.

DSCN7715

Οι μαθητές της Α΄ τάξης “συνδιαλέγονται” με καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου

20140402_101958  Ο καθηγητής  του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πάτρας κύριος Τσεκούρας προσεκλήθη στο σχολείο μας, την Τετάρτη 2 Απριλίου 2014, για να μιλήσει στους μαθητές της Α΄ τάξης. Το θέμα ήταν “οι σύγχρονες έννοιες της οικονομίας στην καθημερινότητα μας”.

Ο καθηγητής έκανε μια εισαγωγή σχετική με τα οικονομικά δρώμενα, και αμέσως μετά δέχτηκε ερωτήσεις από τους μαθητές μας σχετικές με την ορολογία που χρησιμοποιείται και που καθημερινά ακούν ή διαβάζουν στα ΜΜΕ.

Η πρόσκληση έγινε από την Λεούση Αφροδίτη, οικονομολόγο στο πλαίσιο του μαθήματος “Πολιτική Παιδεία”

Δείτε εδώhttp://www.slideshare.net/aphroditileousi/oikonom-oroi

Φύλλο Εργασίας (Ηγεσία – Παρακίνηση) ΑΟΔΕ

Οι μαθητές της Γ τάξης, κατεύθυνσης Τεχνολογικής, έγραψαν επαναληπτικό διαγώνισμα στα δύο προαναφερθέντα κεφάλαια.

Το διαγώνισμα είναι:  https://blogs.sch.gr/aleousi/files/2014/03/dieu-parak.pdf

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση