Αλλαγή ώρας: Γιατί αλλάζει η ώρα τα ξημερώματα της Κυριακής (25/10)

-e1413837289164

 

 

Μία ώρα πίσω θα γυρίσουμε τους δείκτες των ρολογιών τα ξημερώματα της Κυριακής (25/10/2015). Γιατί όμως μπαίνουμε σε αυτή τη διαδικασία;

Ο Βενιαμίν Φραγκλίνος ήταν ο εμπνευστής αυτής της ιδέας, την οποία «συνέλαβε» το 1784, ενώ στις αρχές του 20ου αιώνα, κατατέθηκε πρόταση στη βρετανική κυβέρνηση για αλλαγή της ώρας από τον Γουίλιαμ Γουίλετ, ο οποίος σε σχετικό άρθρο του έκανε εκτενή αναφορά στη «σπατάλη του φυσικού φωτός».

Η πρώτη εφαρμογή αυτής της ιδέας στην πράξη έγινε στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο με σκοπό να εξοικονομηθούν ενεργειακοί πόροι. Στην συνέχεια, το μέτρο καταργήθηκε και ύστερα από την ενεργειακή κρίση του 1973, ήρθε για να… μείνει.

Στην Ελλάδα το μέτρο της αλλαγής της ώρας υιοθετήθηκε το 1973.

Το 1997 η κυβέρνηση διατύπωσε τη σκέψη να μην εφαρμόσουμε τη θερινή ώρα, ώστε να συγκλίνουμε «ωρολογιακώς» με την κεντρική Ευρώπη, αλλά πρυτάνευσαν σοφότερες σκέψεις. Σήμερα περίπου στις 70 χώρες εφαρμόζουν το μέτρο αυτό.

Έως το 1996 στην Ε.Ε. κάθε χώρα εφάρμοζε το μέτρο αυτό σύμφωνα με τα δικά της «θέλω», ώσπου οι Βρυξέλλες …ανέλαβαν και οι αλλαγές της ώρας, πλέον, γίνονται ως εξής:

  • Η χειμερινή ώρα, κατά την οποία γυρίζουμε τους δείκτες μία ώρα πίσω, ισχύει από την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου
  • Η θερινή ώρα, κατά την οποία γυρίζουμε τους δείκτες μία ώρα μπροστά, ισχύει από την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου.

Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/634903/allagi-oras-giati-allazei-i-ora-ta-ximeromata-tis-kyriakis-25-10#ixzz3pDTdWMbF

 

Την Παρασκευή 674 προσλήψεις ειδικοτήτων στην Π.Ε.

paligiannis

 

 

Σύμφωνα με την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας, το πιθανότερο την Παρασκευή 23-10-15 θα γίνουν 674 προσλήψεις ειδικοτήτων στην Π.Ε..

Είναι αλήθεια πως η κάλυψη των κενών ειδικοτήτων, ιδιαίτερα στην Αττική και το Νότιο Αιγαίο, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αν δεν χρησιμοποιηθούν και πιστώσεις από το Π.Δ.Ε. ή από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Ταυτόχρονα συζητείται η απόσπαση στην Πρωτοβάθμια, εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που πλεονάζουν στη Δευτεροβάθμια.

Οι συνάδελφοι ειδικοτήτων στη σημερινή συνάντηση στο υπουργείο με εκπροσώπους του Υπουργού ζήτησαν μεταξύ άλλων όλες οι προσλήψεις ειδικοτήτων να γίνουν σε μία φάση, ΕΣΠΑ και Π.Δ.Ε.

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.    

 

Ο καλύτερος αγορητής στον κόσμο είναι Ελληνας – Σάρωσε η Νομική σε διαγωνισμό

Ο καλύτερος αγορητής στον κόσμο είναι Ελληνας - Σάρωσε η Νομική σε διαγωνισμό

 

Κορυφαία διάκριση για τον φοιτητή Θανάση Πλεξίδα – Δεύτερη στον κόσμο η Νομική σε διεθνή διαγωνισμό εικονικής δίκης

Τη δεύτερη θέση κατέλαβε η Νομική σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) στους παγκόσμιους τελικούς του Διεθνούς Διαγωνισμού Εικονικής Δίκης για το Δίκαιο του Διαστήματος «Manfred Lachs 2015», εκπροσωπώντας την Ελλάδα και την ευρωπαϊκή ήπειρο ως πρωταθλήτρια Ευρώπης, ενώ η εκπληκτική απόδοση των Ελλήνων φοιτητών επισφραγίσθηκε με τη βράβευση του Αθανασίου Πλεξίδα – μέλους της ομάδας – ως καλύτερου αγορητή του διαγωνισμού παγκοσμίως.

 

Πηγή: http://www.protothema.gr/

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων πιστοποίησης Β επιπέδου

tpe

 

 

Γίνεται γνωστό ότι δημοσιεύθηκαν τα αποτελέσματα πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις σχετικές δοκιμασίες της 4ης (Ιούνιος – Ιούλιος 2014) και 5ης περιόδου (Μάιος – Ιούλιος 2015) στο Πληροφοριακό Σύστημα (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να δουν και να εκτυπώσουν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους μέσω του Πληροφορικού συστήματος (MIS) της Πράξης, με χρήση των κωδικών τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://b-epipedo2.cti.gr/mis

(επιλογή: Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Β Επιπέδου)

Τέλος, υποβολή ένστασης επί των ως άνω αποτελεσμάτων είναι δυνατή εντός τριών (03) εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημέρας δημοσίευσης των αποτελεσμάτων στο Πληροφοριακό Σύστημα (MIS) της Πράξης, ήτοι έως και την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 23.10.2015 και ώρα 15:00, ιδιοχείρως ή ταχυδρομικώς, εντός σφραγισμένου φακέλου, στο Ι.Ε.Π., Γραφείο Πρωτοκόλλου (7ος όροφος), επί της οδού Α. Τσόχα 36, 11521-Αμπελόκηποι, Αθήνα, με Θέμα: Για τα αποτελέσματα της 4ης και 5ης περιόδου πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ – Υποβολή Ένστασης και πρέπει να έχουν παραληφθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία του τριημέρου, γεγονός που αποδεικνύεται από τον αριθμό πρωτοκόλλου ΙΕΠ.

Στις 19/11 η συζήτηση στο Σ.τ.Ε. της αίτησης ακύρωσης για τις επιλογές Διευθυντών Σχολείων

untitled_zps51300d3e

Λόγω της σπουδαιότητάς της υπόθεσης, η αίτηση ακύρωσης που κατέθεσαν 57 Διευθυντές Σχολείων και η Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Εκπαίδευσης για τις επιλογές Διευθυντών Σχολικών μονάδων,ορίστηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας να εξεταστεί στις 19 Νοεμβρίου 2015 στον επταμελή σχηματισμό του Γ΄ τμήματος.

Συνολικά οι προσφυγόντες είναι 61 μαζί με την Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Εκπαίδευσης.

IV. Λόγοι ακύρωσης (περισσότερα…)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΙΣ 13 ΚΑΙ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

 

 

Αθήνα 14/10/2015Προς

1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

2. Μ.Μ.Ε.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΣΤΙΣ 13 ΚΑΙ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

 

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έπειτα και από τη χθεσινή του συνάντησή στα γραφεία του, στην οποία ο Υπουργός δεν έδωσε συγκεκριμένες απαντήσεις αλλά αρκέστηκε σε γενικόλογες τοποθετήσεις στα καυτά προβλήματα της εκπαίδευσης, όπως αυτά τέθηκαν από το Δ.Σ., πραγματοποίησε σήμερα Τετάρτη 14/10/2015 από κοινού με την Ο.Λ.Μ.Ε. συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας με κεντρικό ζήτημα τα χιλιάδες κενά στην εκπαίδευση και την επιτακτική ανάγκη πραγματοποίησης όλων των αναγκαίων μόνιμων διορισμών.

            Τονίζουμε, για μια ακόμη φορά, ότι το ζήτημα των χιλιάδων κενών και των κλειστών σχολείων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δε θα λυθεί ούτε με ευχολόγια, ούτε με εξαγγελίες του τύπου «θα προσπαθήσουμε από την επόμενη σχολική χρονιά να μην υπάρξει αυτή η εικόνα στα σχολεία».

            Η δήλωση αυτή του Υπουργού επιβεβαιώνει τις καταγγελίες του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για την ύπαρξη χιλιάδων κενών, ζήτημα το οποίο τέθηκε επανειλημμένα όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα στις συναντήσεις του με την πολιτική ηγεσία με αίτημα την άμεση αντιμετώπισή του και η πολιτική ηγεσία είτε το υποβάθμιζε είτε το χρέωνε σε συνδικαλιστική υπερβολή. .

            Για ακόμη μια φορά απαιτούμε από τον Υπουργό να προχωρήσει, δίχως καμιά καθυστέρηση, τις διαδικασίες για το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών κάτι που προβλεπόταν στον προϋπολογισμό του 2015 αλλά η κυβέρνηση… επέλεξε να μην υλοποιήσει. Η πραγματοποίηση όλων των αναγκαίων μόνιμων διορισμών τώρα, αποτελεί τη μοναδική λύση για την εύρυθμη λειτουργία της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

            Σε ότι αφορά στα ζητήματα που ταλανίζουν τον κλάδο, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αφού στη συνάντηση της Τρίτης 13/10/2015 παρέδωσε στον κ. Υπουργό υπόμνημα όπου περιγράφονται (σ’ ένα πρώτο βαθμό) τα βασικότερα ζητήματα που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έθεσε και στις δυο συναντήσεις, αναλυτικά κι επίμονα τα θέματα:

  • Των κενών στην εκπαίδευση και της απώλειας πλήθους διδακτικών ωρών.
  • Των μηδενικών μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών.
  • Του χάους που επικρατεί στις προσλήψεις αναπληρωτών, στις τοποθετήσεις τους και τις τεράστιες αδικίες που έχουν δημιουργηθεί σε βάρος των αναπληρωτών και αδιόριστων εκπαιδευτικών αφού δε γίνεται πρόσληψη σε μια φάση και σε όλα τα κενά, καθώς και του τεράστιου ζητήματος που δημιουργεί το γεγονός ότι το Υπουργείο δεν ενημέρωσε, όπως όφειλε, για τα ελάχιστα κονδύλια ΕΣΠΑ που διατίθενται σε Αττική, Νότιο Αιγαίο και Δυτική Μακεδονία ώστε να το λάβουν υπόψη τους οι εκπαιδευτικοί στην υποβολή των αιτήσεών τους.
  • Της απόδοσης οργανικών θέσεων στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.
  • Της άμεσης κατάργησης του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης – χειραγώγησης, που υπήρξε δέσμευση της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας αλλά δεν υλοποιήθηκε, σε συνδυασμό με τις δηλώσεις του κ. Υπουργού περί εθελοντικής προσφοράς των εκπαιδευτικών.
  • Της εγκατάλειψης της Ειδικής Αγωγής.
  • Της ανάγκης για θεσμοθέτηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής καθώς και της κατοχύρωσης του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών.
  • Της ανάγκης να μην υπάρξουν αιφνιδιασμοί στον τομέα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
  • Των τεράστιων εισοδηματικών απωλειών που έχει προκαλέσει και θα προκαλέσει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό στους εκπαιδευτικούς η πολιτική των μνημονιακών περικοπών και της βαριάς φορολογίας καθώς και της εγκληματικής αντιασφαλιστικής πολιτικής με την τραγικά μεγάλη αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να βρίσκονται στις τάξεις μέχρι τα 67 τους χρόνια.

                Από την πλευρά του ο Υπουργός Παιδείας δίνοντας απαντήσεις που απείχαν πολύ από το να χαρακτηριστούν συγκεκριμένες δεσμεύσεις, προσπάθησε να αμβλύνει τις άσχημες εντυπώσεις που έχουν προκαλέσει τόσο η εικόνα διάλυσης της εκπαίδευσης όσο και οι δηλώσεις του περί εθελοντικής εργασίας σε μια κατεύθυνση επικοινωνιακής διαχείρισης του ζητήματος κι όχι άμεσων αποφάσεων – λύσεων. Συγκεκριμένα ανέφερε:

  • «Τα κληρονομήσαμε τα κενά δεν τα δημιουργήσαμε…». Αναφέρθηκε στις πραγματοποιούμενες και προγραμματισμένες προσλήψεις αναπληρωτών αμφισβητώντας την ακρίβεια της εικόνας ότι τα σχολεία δεν λειτουργούν, παραδέχτηκε όμως ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή 60 κλειστές σχολικές μονάδες κι ότι «θα υπάρξουν κενά» και στη συνέχεια, τα οποία χαρακτήρισε αντιμετωπίσιμα δημιουργώντας, εύλογα, ερωτήματα για τους τρόπους αντιμετώπισης στα οποία όμως δεν απάντησε.
  • Στην απαίτηση για μόνιμους διορισμούς απάντησε ότι «πρόθεση μάς είναι να υπάρξουν μόνιμες προσλήψεις, μόλις τα δημόσια οικονομικά, το επιτρέψουν» με ορίζοντα τετραετίας αρχής γενομένης από το διδακτικό έτος 2016 – 2017, ενώ είπε ότι θα υπάρξει ουσιαστικός διάλογος τόσο για το πόσοι διορισμοί θα γίνουν όσο και για το με ποιον τρόπο.
  • Για την αξιολόγηση δήλωσε ότι η «ισχύουσα διαδικασία της αξιολόγησης θα καταργηθεί. Θα γίνεται πλέον αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου και όχι τιμωρητική αξιολόγηση όπως ίσχυε μέχρι σήμερα», ενώ προσπάθησε να «διασκεδάσει» τις εντυπώσεις που δημιούργησαν οι δηλώσεις του περί εθελοντικής προσφοράς λέγοντας ότι «σε συνθήκες κρίσης και δημοσιονομικής δυσπραγίας το δημόσιο σχολείο μπορεί και στέκεται όρθιο χάρη στη προσφορά των εκπαιδευτικών… οι οποίοι εισπράττουν ως μοναδική ανταμοιβή την αναγνώριση του έργου τους διαμέσου της ματιάς των παιδιών» και ανέφερε ότι «η κοινωνική εκπαιδευτική προσφορά των εκπαιδευτικών πρέπει να αναδεικνύεται και να επιβραβεύεται μέσα στο σχολείο, από τους γονείς και τους συναδέλφους. Αυτή είναι η καλύτερη αξιολόγηση».
  • Δεσμεύτηκε στο ότι δεν υπάρχει περίπτωση αύξησης του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα (παρά τα όσα αναφέρονται στις εκθέσεις του ΟΟΣΑ).
  • Είπε ότι θα υπάρξει διάλογος για τα προβλήματα της προσχολικής αγωγής κι έκανεθετική αναφορά τόσο σε σχέση με τη θεσμοθέτηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής όσο και της κατοχύρωσης του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών.
  • Αναγνώρισε την τεράστια σημασία του τομέα της Ειδικής Αγωγής για τον οποίο, επίσης, δεσμεύτηκε ότι θα υπάρξει διάλογος.

      Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά πως, πέρα από την επικοινωνιακή προσπάθεια του κ. Υπουργού υπάρχουν τα εκρηκτικά προβλήματα της εκπαίδευσης με την υποχρηματοδότηση, την απώλεια πλήθους διδακτικών ωρών και την ύπαρξη χιλιάδων κενών ακόμη και σήμερα με την αποκλειστική ευθύνη της Κυβέρνησης, την ανεργία των εκπαιδευτικών, την εγκατάλειψη της ειδικής αγωγής και την συστηματική παραμέληση του δημόσιου νηπιαγωγείου και του ολοήμερου σχολείου που συνθέτουν την ακριβή και αμείλικτη εικόνα της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.

   Απαιτούμε δεσμεύσεις και λύσεις τώρα. Η εκπαίδευση δεν αντέχει κι άλλα λόγια κενά περιεχομένου.

 

Από τη Δ.Ο.Ε.

 

Το χρονοδιάγραμμα των νέων προσλήψεων- 9.099 οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών στην Π.Ε

paligiannis

 

Έως σήμερα 15-10-15 έχουν προσληφθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 9.099 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί.

Συγκεκριμένα προσλήφθηκαν:

Με βάση τα παραπάνω στην Γενική Εκπαίδευση έως σήμερα έχουν προσληφθεί 3.315 δάσκαλοι και 1.383 νηπιαγωγοί. Ο τελευταίος προσληφθείς δάσκαλος είχε σειρά στον πίνακα 4.200 και μόρια 4,832. Ο τελευταίος προσληφθείς εκπαιδευτικός νηπιαγωγός είχε σειρά 1.854 και μόρια 31,783.

Μετά τις παραπάνω προσλήψεις παραμένουν πάνω από 5.000 κενά εκπαιδευτικών στην Π.Ε..

Ο προγραμματισμός για το επόμενο διάστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών στην Π.Ε. έχει ως εξής:
•    Το τελευταίο δεκαήμερο Οκτωβρίου προγραμματίζονται 680 προσλήψεις ειδικοτήτων.
•    Αρχές Νοεμβρίου θα γίνει η Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την παράλληλη στήριξη (υπάρχουν 800 πιστώσεις).
•    Υπάρχουν 450 πιστώσεις για τάξεις υποδοχής. Θα προσληφθούν αναπληρωτές μόλις προσδιορισθούν ποιες τάξεις υποδοχής θα λειτουργήσουν.
•    Υπάρχουν επίσης 400 περίπου πιστώσεις από το Π.Δ.Ε. για την Π.Ε. χωρίς να έχει προσδιοριστεί το πότε θα γίνει η Γ’ φάση πρόσληψης δασκάλων και νηπιαγωγών.

Η κάλυψη των κενών δασκάλων, νηπιαγωγών, ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση, αλλά και στην Ειδική Αγωγή δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί εάν δεν εξασφαλιστούν  νέες πιστώσεις από το Π.Δ.Ε..

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.

Ο υπουργός προτρέπει του Διευθυντές Σχολείων στις εκδηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου να εντάξουνμαρτυρίες επιζώντων

image002

Τις μαρτυρίες επιζώντων του Αλβανικού Έπους και Αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης να λάβουν υπόψη τους και να εντάξουν στις εκδηλώσεις για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, προτρέπει ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης , τους Διευθυντές και τους Συλλόγους διδασκόντων.

Στην εγκύκλιο του ο υπουργός προς όλες τις σχολικές μονάδες αναφέρει: «Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν στα σχολεία την παραμονή της εθνικής επετείου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις σχετικές διατάξεις, παρακαλούνται οι Διευθυντές και οι Σύλλογοι Διδασκόντων των σχολικών μονάδων όπως λάβουν υπόψη και αξιοποιήσουν μαρτυρίες επιζώντων του Αλβανικού Έπους, καθώς και επιζώντων Αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης».

Πηγή: http://www.esos.gr/arthra/40290/o-ypoyrgos-protrepei-toy-dieythyntes-sholeion-stis-ekdiloseis-gia-tin-28i-oktovrioy-na

Επιμόρφωση για 35.300 εκπαιδευτικούς στις Τ.Π.Ε.

pliktra

 

 

Ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΚΤ καλεί το  Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων και τα   Πανεπιστήμια, να υποβάλουν  προτάσεις    έργων (πράξεων), προκειμένου να ενταχθεί και χρηματοδοτηθεί η επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β ́επιπέδου Τ.Π.Ε.)

Ειδικότερα οι προτάσεις έργων (πράξεις) θα έχουν ως αντικείμενο:

i. την επιμόρφωση τριάντα χιλιάδων (30.000) εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. (εισαγωγική επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., 36 διδακτικές ώρες),

ii. την επιμόρφωση πέντε χιλιάδων (5.000) εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. (προχωρημένη επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., 42 διδακτικές ώρες και δράσεις «εφαρμογής στην τάξη»),

iii. την εκπαίδευση νέων επιμορφωτών, περίπου τριακοσίων (300), που θα γίνει σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, με στόχο τον εμπλουτισμό του υφιστάμενου Μητρώου Επιμορφωτών Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. προκειμένου να καλυφθούν οι παρούσες απαιτήσεις, ιδίως αναφορικά με την προσέγγιση νέων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών και την πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη στην επιμόρφωση,

iv. την πιστοποίηση των παραπάνω εκπαιδευτικών στις αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες Τ.Π.Ε. Επιπρόσθετα, θα υλοποιηθούν διαδικασίες πιστοποίησης βασικών δεξιοτήτων και γνώσεων ΤΠΕ (Α’ επιπέδου ΤΠΕ), καθώς η πιστοποίηση αυτή αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ.

Αντικείμενο των προτάσεων έργων (πράξεων) είναι η συνέχιση και η μετεξέλιξη της παραπάνω ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη διδακτική πράξη, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή ως «Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.».

Η μετεξέλιξη της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. αφορά

α) στην επικαιροποίηση και στον εμπλουτισμό του περιεχομένου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.,

β) στην επέκταση της παραπάνω επιμόρφωσης σε όλους τους κλάδους και ειδικότητες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γεγονός που συνεπάγεται τη ριζική αύξηση του πλήθους των εν δυνάμει επιμορφούμενων εκπαιδευτικών και

γ) στην ανάπτυξη και υλοποίησή της σε δυο επίπεδα γνώσεων και δεξιοτήτων, Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. (Β1 επίπεδο Τ.Π.Ε.) και Προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (Β2 επίπεδο Τ.Π.Ε.), ο συνδυασμός των οποίων θα οδηγεί στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που αντιστοιχούν στην ολοκληρωμένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση κι εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.).

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Πηγή: http://www.esos.gr/arthra/40283/epimorfosi-gia-35300-ekpaideytikoys

Αύριο 2000 προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ 70 και ΠΕ60 για την κάλυψη κενών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

paligiannis

 

 

Σύμφωνα με την ενημέρωση από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας αύριο αργά το απόγευμα ή το αργότερο την Τετάρτη θα ανακοινωθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών β’ φάσης.

Στη διάθεση των υπηρεσιών είναι 1.722 πιστώσεις από το Π.Δ.Ε. που αντιστοιχούν σε 2.020 προσλήψεις και 332 πιστώσεις ΕΣΠΑ (206 ΠΕ60 και 126 ΠΕ70).

Έως αυτή τη στιγμή δεν έχει προσδιοριστεί ο ακριβής αριθμός προσλήψεων. Υπολογίζουν με βάση και τις πιστώσεις που υπάρχουν στη διάθεση του Υπουργείου να πραγματοποιηθούν 2000 προσλήψεις αναπληρωτών.

Παληγιάννης Βασίλειος

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση